Citat:
Ursprungligen postat av
BästeHrMongolid
Tycker du skall lugna ner dig lite med kritiken och börja tillföra mer matnyttig information med riktiga siffror. Du upplevs gnällig och tjatig. Det har varit min åsikt också att du vilseleder och förhindrar folk från att fatta bra beslut, men jag tänker hädanefter endast framföra bra information till forumet istället för att gnälla på andra och mota dem i varje hörn, och låta värdeutvecklingen tala för sig självt.
De låter utmärkt. Kan du peka på en enda sak jag någonsin sagt som har ”hindrat någon från att fatta bra beslut” för de enda jag har sagt är att tesla varit gravt övervärderad. Samtidigt har aktien rasat 60%.
Jag har gång på gång påstått hur Musks överbelånade köp av TWTR kommer slå mot tesla och att den uppenbart låga efterfrågan i världens största elbilsmarknad. Samtidigt har du och dina bullkompisar gång på gång sagt att det är falskt även fast veckosiffrorna från Kina bevisar det varje vecka.
Istället för att analysera bolaget så snackar ni om någon korrupt osynlig hand från demokraterna som artificiellt trycker ner kursen. Istället för att påstå att andra inte tillför fakta kanske ni någon gång ska börja prata om fundamentan för Tesla och inte bara fantasiestimat