• 1
  • 2
2022-12-20, 21:12
Medlem
Hej,

Hur stänger man en portal? Eller blir av med oönskad andlig aktivitet i sitt hem?
Citera
2022-12-20, 21:17
Medlem
Man säger: Stick du stygga spöke.

Det funkar ännu bättre om man slutar knarka.
Citera
2022-12-20, 21:22
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sepxxx
Hej,

Hur stänger man en portal? Eller blir av med oönskad andlig aktivitet i sitt hem?
Nyfiken fråga, varför tror du att det är en portal och varför du har andlig aktivitet?
Citera
2022-12-20, 22:12
Medlem
För att det är helvilt och bland annat så har det kastats saker i luften flertalet gånger framför flera personer, fotsteg, krafsande som med naglar på handen, högtalare och elektronik som bara dragit igång av sig självt, flera som får märkliga upplevelser som inte hör hemma i den här världen, både sett saker och hört ljud som inte hör hit.
Inget knark, barn som vuxna.
Citera
2022-12-20, 22:57
Medlem
Prova att filma händelserna, det brukar ha en väldigt hämmande effekt på ockulta fenomen.

Jag skulle vilja gå så långt som att påstå att de försvinner helt och hållet.
Citera
2022-12-20, 23:19
Medlem
Citat:
Hej,

Det låter som du har någon där. Det är i regel en person som inte hade det bra medan han/hon levde, och behöver känna frid.
Bästa sättet /tycker jag/ är att försöka förstå att det varit svårt den gången personen levde. Personen behöver känna att det är någon som förstår, accepterar, respekterar.
Citera
2022-12-21, 00:06
Medlem
Narutoshippchops avatar
Citat:
För att det är helvilt och bland annat så har det kastats saker i luften flertalet gånger framför flera personer, fotsteg, krafsande som med naglar på handen, högtalare och elektronik som bara dragit igång av sig självt, flera som får märkliga upplevelser som inte hör hemma i den här världen, både sett saker och hört ljud som inte hör hit.
Inget knark, barn som vuxna.

Jag har varit med om exakt samma saker i min lägenhet. Det som funkade var att inte reagera och ignorera allt konstigt. (Jag tex, gick ut från köket när det kastades något och jag varken tittade eller tog upp föremålet som hade kastats mot mig med en gång. Utan det fick ligga kvar på samma ställe tills nästa dag).

Det har inte spökat på bra länge nu. Jag är extremt tråkig att spöka för.

Jag har också gjort mig av med alla prylar som gav mig dåliga vibbar.
Citera
2022-12-21, 01:50
Medlem
hockexs avatar
Ren inbillning, du har ett behov av lite mystik och således skapas det av din fantasi.

Du stänger portalen genom den insikten.
Citera
2022-12-21, 10:10
Medlem
sinnpajs avatar
Pics or it didn't happen! Eller aa, videos i detta fall då..
Citera
2022-12-21, 15:59
Medlem
JonnyPneumonics avatar
Citat:
Hej,

Det finns folk du kan kontakta.

Just poltergeistfenomen kan även ha med dig eller någon du bor med att göra.
Det är då alltså inget spöke i sig utan energi som har med en levande person att göra.
Att man mår dåligt för något eller har dåligt samvete för något.
Kan finnas många orsaker, men det är ingen ande.

Dock kan den energin i sin tur tillslut bli en helt egen grej om man omedvetet matar den.

Det låter dock som att du har andra grejer som harvar runt, kontakta någon som kan komma över rent fysiskt och kolla läget.

Du är alltid starkare än dom kom ihåg det för att du lever.
Mycket handlar om att skrämmas/få uppmärksamhet dom kan egentligen inte göra så mycket för dom har inga armar och ben.
Dom spelar apa helt enkelt av någon anledning.
Senast redigerad av JonnyPneumonic 2022-12-21 kl. 16:02.
Citera
2022-12-21, 17:13
Avstängd
TwoThousands avatar
Citat:
Hej,

Berätta mer om aktiviteten då folk likt mig har dagligt och dygnet runt paranormal aktivitet.

Detaljera problemet för en kunglighet så löser vi det inom kort!

Folk som skriver här är vanligtvis värdiga att bli slaktade likt ett djur så hoppas du har tålamodet till det!
Citera
2022-12-21, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JonnyPneumonic
Det finns folk du kan kontakta.

Just poltergeistfenomen kan även ha med dig eller någon du bor med att göra.
Det är då alltså inget spöke i sig utan energi som har med en levande person att göra.
Att man mår dåligt för något eller har dåligt samvete för något.
Kan finnas många orsaker, men det är ingen ande.

Dock kan den energin i sin tur tillslut bli en helt egen grej om man omedvetet matar den.

Det låter dock som att du har andra grejer som harvar runt, kontakta någon som kan komma över rent fysiskt och kolla läget.

Du är alltid starkare än dom kom ihåg det för att du lever.
Mycket handlar om att skrämmas/få uppmärksamhet dom kan egentligen inte göra så mycket för dom har inga armar och ben.
Dom spelar apa helt enkelt av någon anledning.

Jo, började för ett år sen drygt. Sen blev det lugnare under sommaren och sen började det nu i november igen. Har tidigare pratat med mediala personer om detta och de har bla nämnt poltergeist-aktivitet och att jag behöver ta hit någon som stänger igen. Har hört portal nämnas av flera så kan ju säkert vara lite allt möjligt som dyker upp.
Men antar inget jag kan göra själv. Fått förslag att enklare att flytta men det funkar inte för mig. Som skrivet är bara energi utan kropp och var mer rädd i början nu har accepterat att det finns.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in