2022-12-19, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Vad är det han säger som du sympatiserar med?

Att han tar upp judefrågan på ett sakligt och bra sätt, har du sett klippet själv eller är du bara ute efter att tjafsa? Jag är inte intresserad.
Citera
2022-12-19, 17:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RockanOrig
Att han tar upp judefrågan på ett sakligt och bra sätt, har du sett klippet själv eller är du bara ute efter att tjafsa? Jag är inte intresserad.

Jag blandade ihop klippet med ett annat klipp jag sett. Mea culpa.

Ja han har en del bra poänger om judisk makt, håller med.

/Lämnar diskussionen.
Citera
2022-12-19, 18:36
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Han hävdar att du är gay om du är en man som har haft sex med en kvinna.. eftersom du är endast hetro om du är en incell som Fuentes själv stolt är. Incell betyder ofrivilligt celibat.

Med andra ord så är han galen av att inte ha fått fitta än.

Du kanske tycker han låter bra men de flesta kan nog se att Fuentes är en idiot som sprider idioti genom att låtsas att han har hittat sanningen fast han är djupt troende på sina egna incell ursäkter och konspirationsteorier.

Vill man bli politiker så är det viktigt att skådespela så att väljarna tror att partiprogrammet är politikerns riktiga övertygelse fast det bara är massa goja.

Fuentes flexar bara som politiker genom att övertygat förklara sin galna tro som att hans tro är den bevisade sanningen.. men hans tro är så idiotiskt att 90% av väljarna skulle aldrig välja han som politiker.
Det han säger i intervjun jag länkade är genomgående bra. Man kan ha invändningar både mot kristendomen, kvinnofrågan, synen på nationalister och andra saker som han pratar om i andra sammanhang. Här är han väldigt bra och han har koll på mycket av det som pågår i världen.
Citera
2022-12-19, 18:38
Medlem
Verkar mest vara en fåntratt, precis som Kanye West. Två yrpannor som svamlar om kristendomen som någon slags räddning.
Citera
2022-12-19, 18:42
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Rättare sagt så vet du inte vad sanningen är men Fuentes pratar som en politiker och låtsas att hans tro är en övertygelse baserat i sanningen.. så du hittade nån att tro på.

Är man en stolt incell som kallar heterosex för gay så är man definitivt galen.
Här är ett klipp där han kallar heterosex för gay. Det är ett roligt klipp ändå. Och på någon nivå har han dessutom en poäng.

https://twitter.com/LegendaryEnergy/status/1597637759149056000
Citera
2022-12-19, 19:11
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Här är ett klipp där han kallar heterosex för gay. Det är ett roligt klipp ändå. Och på någon nivå har han dessutom en poäng.

Jag såg en video där han och Sneako försökte äta på en snabbmats resturang i ett ghetto genom att låtsas vara någon annan än sitt rasistiska jag.. men det slutade med att folk kastade mat på rasisten medans han själv beslutade sig för att kasta mat tillbaka men träffade en oskyldig rakt i bakhuvudet.. och allt fångades på film.

Han är för dum lixom. Han tror att man kan vara rasist helt öppet på internet för att sen gå ut i ghetton och låtsas att man är någon annan än sig själv.

En bra politiker blir han aldrig men visst kan han få ett fåtal idioter som Kanye West och Sneako att stödja hans budskap om att människorasen består av olika raser som ska separeras så att Nick slipper hamna i matkrig i ghettot för sina efterblivna åsikter.
Citera
2022-12-19, 19:23
Avslutad
Citat:

Nej han har per definition fel. Läs på om blommor och bin.
Citera
2022-12-19, 20:28
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Nej han har per definition fel. Läs på om blommor och bin.
Det som definierar gaykulturen är ju att precis allt handlar om sex. Det ska liksom knullas. I gränder, på klubbar, i bastun, i grupp, med vuxna, med barn. Män som bara tänker på att "få fitta" ligger betydligt närmare en bög i själva livssynen än vad de kanske själva tror. Det är också ganska omanligt att vara så driftstyrd. Det finns helt klart en poäng där nånstans i Fuentes humor.
Citera
2022-12-19, 21:04
Avslutad
Citat:
Det som definierar gaykulturen är ju att precis allt handlar om sex. Det ska liksom knullas. I gränder, på klubbar, i bastun, i grupp, med vuxna, med barn. Män som bara tänker på att "få fitta" ligger betydligt närmare en bög i själva livssynen än vad de kanske själva tror. Det är också ganska omanligt att vara så driftstyrd. Det finns helt klart en poäng där nånstans i Fuentes humor.

Det som definierar gaykulturen är att allt handlar om sex mellan män (inte mellan män och kvinnor). Kulturer som hyllar avhållsamhet ägnar sig i hög grad åt sex mellan just män, och även mellan män och pojkar (katolska kyrkan t ex).

Med det inte sagt att det är positivt att vara driftstyrd, det är det naturligtvis inte när det går för långt.
Senast redigerad av Sinestro 2022-12-19 kl. 21:06.
Citera
2022-12-20, 13:01
Medlem
ConspiracyEyess avatar
I USA styrs de konservativa också av judar. Hela den evangeliska-rörelsen stötar Israel och deras förtryck av palestinier (en del av dem är dessutom kristna) fullt ut. På Fox dyker det ibland upp svarta personer som får sitta framför kameran och spy ur sig riktig rasism gentemot vita. För ett tag sedan var det en sådan man på Fox, som sa att vita stod närmast djuren osv. Han fick till slut en tillsägelse, men detta var först efter att han hade sagt att de svarta är de sanna hebrews.

Jag har hört vittnesmål från vissa som tidigare har arbetat på Fox, som har sagt att det är totalt förbjudet att tex rikta kritik mot Israel och George Soros. Detta är ju lite märkligt med tanke på att Soros är en hardcore vänster-aktivist. Men judar med mycket pengar struntar fullständigt i politiska sidor. Det enda de bryr sig om är att tjäna mycket pengar, och förstöra de länder där vita kristna är i majoritet.

Anledningen till varför Mel Gibson fick sin karriär förstörd under många år, var pga att han gjorde filmen "the passion of the Christ". Samma sak med Kanye West, efter att han hade haft på sig en tröja där det stod "white lives matters".

Judarna vill att ingen kritik ska riktas mot dem eller mot Israel, och de vill att alla folk ska rikta hat och våld mot vita. När svarta mördar andra svarta i USA (vilket sker väldigt ofta), ignorerar all media det. Men i de fall där en vit person mördar en svart, framförallt en vit polis, då gör de en jättestor sak av det, och om de har det på film, visar de endast den delen som ser värst ut. Polisen som hade sitt knä på George Floyd fick 36 års fängelse, och de andra två fick sparken. För alla som har sett hela filmen är det uppenbart att de inte förtjänade detta. De försökte alla under lång tid lugna ner George, och få honom att följa med in till stationen. Men han var väldigt drog-påverkad och paranoid, och försökte fly. Därför blev de till slut tvungna att hålla fast honom, och han dog av narkotikan, och inte polisens knä. Tack vare den judiska median sitter den polisen i fängelse i 36 år. Fy fan vad vidrigt.

Anledningen till att det finns så mycket spänningar mellan svarta och vita i USA, beror väldigt mycket på den judiska median. De gör allt för att hela tiden hålla igång svartas hat mot vita, samtidigt som de inte på något sätt försöker hjälpa deras områden och ta tag i riktiga problem som hade hjälpt dem. De vill att de ska vara fattiga, okunniga och arga, så att de genom median kan fortsätta att få dem att utföra deras smutsjobb. Ibland är det vissa svarta som via sociala medier nämner att många judar i högsta grad var involverade i slavhandeln i USA, och då ser judarna rött.

Trots att USA var det land som tillsammans med Ryssland och England, krossade Tyskland, tog in en massa judar, och i princip byggde Israel, är det ändå väldigt många judar i USA som vill förstöra landet och orsaka maximal smärta för vita människor. När jag var ung förstod jag inte riktigt varför detta folket alltid har varit så hatat. Men idag förstår jag det helt och hållet. Det är precis som om de är designade för att ställa till med så mycket problem som möjligt för de länder de bor i, och spela olika grupper av människor mot varandra. Det är därför de alltid har pushat massinvandring. Anledningen till varför de har kunnat göra det helt ostört under de senaste 50 åren, beror på att tyskarna gav dem en offerroll som de har levt på ända sedan dess.

Jag är helt övertygad om att hela den globalistiska rörelsen, som går ut på att ta bort gränser mellan länder, syftar till att skapa en världsregering som judarna styr. De är helt besatta av att kontrollera andra människor, vilket är anledningen till varför de älskar att arbeta inom områden som styr över den information som folket får ta del av. En politiker från Israel höll ett tal där han sa, "vi kommer att vara det enda suveräna landet i slutändan". Kanske inte med exakt dem orden, då det var ett tag sedan jag hörde det. Men jag tror absolut att det finns en hel del judar som aktivt arbetar för att förstöra alla suveräna länder med makt, förutom Israel givetvis. Många av de som bor i väst har vit hudfärg, och kan därför smälta in och framstå som europeer, trots att de aktivt arbetar mot europeers intressen.
Citera
2022-12-20, 14:48
Medlem
Citat:

Allt det där är ju ett sidospår, eller villospår, känner jag. Ingen skulle väl bli chockad om det förr eller senare visar sig att Fuentes är homosexuell. Han verkar dock inte på något tydligt sätt låta sin eventuella sexuella läggning påverka honom politiskt, som är fallet med t.ex. Greg Johnson.

Så länge sexualiteten stannar i det privata och icke-politiska så känner jag att tok-kristendomen är ett större problem.

Vi har dock inte så många offentliga personer som tydligt går i polemik med judemakten, så man får väl åndå tacka och ta emot.
Citera
2022-12-20, 14:57
Medlem
Citat:
Det som definierar gaykulturen är att allt handlar om sex mellan män (inte mellan män och kvinnor). Kulturer som hyllar avhållsamhet ägnar sig i hög grad åt sex mellan just män, och även mellan män och pojkar (katolska kyrkan t ex).

Med det inte sagt att det är positivt att vara driftstyrd, det är det naturligtvis inte när det går för långt.

Alla någorlunda fungerande och civiliserade samhällen på en nivå över en vild apflock verkar dock ha reglerat och kontrollerat framförallt kvinnors sexualitet och reproduktion. Även i samhällen med polygami m.m. så har de haft tydliga regler för sex och reproduktion. Jag vet inte om det ens har existerat några samhällen där kvinnor har tillåtits att "leva ut sin sexualitet" och oreglerat ha sex med vem de vill när de vill.

Det var ju inte så att ogifta unga män och kvinnor tilläts ha sex med varandra förr i tiden i Sverige och att det därför var mindre bögeri här än i varma och svartmuskiga länder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in