Citat:
Ursprungligen postat av
skruvmejsel6
Kan vara så. Jag är inte så kräsen förutom när det kommer till oregano och kanel. Ingen av dom vanligare märkena säljer ceylon kanel.
Tycker också att oregano är svår, en del smakar bara hö. Ett tips är att odla och torka själv, växer som ogräs, och smaken på svenskodlad är fantastisk. Fattar inte varför man ska importera en krydda som utvecklas bäst i vårt klimat.
Om du inte kan odla själv så kan du leta upp ödegårdar, där brukar det finnas i massor.