Citat:
Ursprungligen postat av
Pilsnerolog
Inväntar knallhattens priser för året. Knallhatten säljer ju Funke, så har han bra pris på övrigt sortiment så kan han säkert bli nya "bonnen".
Det är väl det som är problemet, just att det är svårt att hitta Knallhattens priser. Förr låg bonnen under andra på nästan allt, men då visste man också vad andra tog för sina grejor. Om jag vill veta vad Knallhatten tar för tex en "Respekt" i detta nu så kan jag inte bara gå in på en hemsida och titta. Möjligtvis luska ut det genom att skumma runt i massa olika videos. Bonnen tar 715kr för den och den har ett ord. pris på 899kr. Dvs, man sparar 184kr. Vilket säkert är det han räknat på när han sat sina priser. Men så länge man inte lätt hittar priser hos andra så är det svårt att veta vem som är billigast. Blir även problematiskt om man prissatt och sen kommer det fram att någon annan minsann tar mycket mindre för en produkt när man sålt i 2 veckor. Vad säger man till alla kunder som redan köpt för högre pris liksom? Det är svårt att bara svänga priser till höger och vänster skulle jag tro
Citat:
Ursprungligen postat av
VemSaDet
Nu är det dax igen, tyvärr är budgeten inte så stor kommer handla för ca 5k.
Vad rekommenderar ni?
Det som är självklart för mig är:
Pyroshow 2000-A Minerva För 2299kr
Jag e sugen på 50kaliber tänkte kanske 2 st Kolos blir ca 2500kr
Vad tycker ni? Känns trist att budgeten e lite i år men vill endå tända för de kliar verkligen speciellt när jag var utomlands förra året.
Har Svea Hanssons/fm funke extreme bl.a att välja på.
Behöver ej ha 50kaliber funkar fint fint med en 30mm snabb tempo till tårta.
Tacksam för tips
Haha, vad hände med "sista året"?
Du borde ha tillgång till Funke. Så försök få tag på en Mamut och sen har dom en uppsjö andra bra tårtor
Funke har ju en del goa compounds också, kanske värt att kolla upp