Resultat: Vem hoppas du vinner årets Robinson?
Alex
19,91%
90 röster
Sandra
0,88%
4 röster
LO
14,60%
66 röster
Kristoffer
9,51%
43 röster
Helen
56,64%
256 röster
Isabella
3,54%
16 röster
Martin
2,88%
13 röster
2022-12-19, 00:21
Medlem
Svidmyras avatar
Trist att inte Alex fick vara med i finalen istället för Larsson. Han hade visserligen inte vunnit eftersom han hade fastnat på pusslet, men jag hade unnat honom att få vara med också i sista tävlingen. För att inte tala om hur glada hans ungar hade varit över att få se honom löpa nästan hela linan ut.

OM Alex hade vunnit hade han delat halvmiljonen i fem lika delar och gett 100.0000 var till de tre som var kvar med honom till sista utröstningen och sen behållit två delar själv. Alex är en god man. Synd att han har familj annars hade han kunnat bli en lika åtråvärd Bachelor som Rasmus.
2022-12-19, 00:22
Medlem
Helen ramlade av plankan med mening för att hon insåg att det kommer kännas så jävla mycket mer värdigt än att röstas ut med ett pys i det sista örådet. Hon hade redan vunnit bland brudarna och var nöjd så. Min fanteori.
2022-12-19, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Visst, om du swishar mig 10 miljoner så kan jag lova det.
Hade jag dom pengarna hade du fått det.
Du är lika mycket sopa som räkmackan.
Och din idol som blev utröstad ikväll.
2022-12-19, 00:23
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Man ser ju bara nedre biten av näsan på kakmannen. Sedan har han exakt likadan skjorta som Anders Lundin har i klippet.

Är du ansiktsblind? Det finns folk som är det - ungefär som man kan vara ordblind för att nämna ett exempel. Jag föreslår att du tar det där fotot som visats och sedan tar och letar upp ett foto på Anders Lundin (måste finnas massor av honom i skvallerpressen) och i ungefär samma vinkel och sedan jämför du fotona. Då kanske du ser skillnaden - hoppas jag.

Samma skjorta? Ja du skjortor produceras i massor och är man med i samma slags produktion så kanske man "råkar ha" likadan skjorta typ a la tropikstuk på sig - ingen osannolikhet direkt
2022-12-19, 00:24
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agoldenage
Helen ramlade av plankan med mening för att hon insåg att det kommer kännas så jävla mycket mer värdigt än att röstas ut med ett pys i det sista örådet. Min fanteori.

Knappast. Hon hade ju bara behövt stå längre än Kris så hade hon varit immun. Nej, sanningen är den att hon inte hade så jävla bra balans som hon påstod i synken innan.
2022-12-19, 00:26
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sexet
Hade jag dom pengarna hade du fått det.
Du är lika mycket sopa som räkmackan.
Och din idol som blev utröstad ikväll.

Först av allt så är Alex inte min idol. Jag höll mer på Pelle. För det andra så bryr jag mig föga vad en random på Flashback tycker om mig. Det rinner av mig som vatten på en gås. Din idol Helen åkte ut med ett plask häromdagen. Fyfan vad roligt det var. Jublade lika mycket som när Argentina vann VM innan idag.
2022-12-19, 00:28
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Det är nog faktiskt Anders. Hans s.k. örn-näsa.

Mannen på fotot (han som visats med halva ansiktet dvs enbart näsa och mun) har INTE örn-näsa ... en öns-näsa är kraftigt böjd och på fotot är näsan rak och definitivt INTE böjd. Anders Lundin har en örn-näsa men mannen på fotot har det INTE!
2022-12-19, 00:28
Medlem
Citat:
Knappast. Hon hade ju bara behövt stå längre än Kris så hade hon varit immun. Nej, sanningen är den att hon inte hade så jävla bra balans som hon påstod i synken innan.

Ja men hon visste inte om hon skulle lyckas med det. Hon hade redan bevisat flera gånger att hennes balans var överlägsen resten. Nä tror fan det var en medveten sorti det där.
2022-12-19, 00:29
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Är du ansiktsblind? Det finns folk som är det - ungefär som man kan vara ordblind för att nämna ett exempel. Jag föreslår att du tar det där fotot som visats och sedan tar och letar upp ett foto på Anders Lundin (måste finnas massor av honom i skvallerpressen) och i ungefär samma vinkel och sedan jämför du fotona. Då kanske du ser skillnaden - hoppas jag.

Samma skjorta? Ja du skjortor produceras i massor och är man med i samma slags produktion så kanske man "råkar ha" likadan skjorta typ a la tropikstuk på sig - ingen osannolikhet direkt

Ser det ganska osannolikt att två st i samma ålder skulle ha exakt likadana skjortor i exakt samma produktion vid exakt samma tillfälle.
2022-12-19, 00:29
Medlem
farlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128

Jag har nu tittat väldigt noga, både på klippet - och på bilder av Anders Lundins ansikte.
Det ÄR Anders. Man ser det väldigt tydligt på hakan, samt på hans karaktäristiska linjer runt munnen. Dessutom hör man hur han har kakor kvar i munnen när han börjar prata.

Kom ner från din höga häst.
2022-12-19, 00:30
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svidmyra
OM Alex hade vunnit hade han delat halvmiljonen i fem lika delar och gett 100.0000 var till de tre som var kvar med honom till sista utröstningen och sen behållit två delar själv. Alex är en god man. Synd att han har familj annars hade han kunnat bli en lika åtråvärd Bachelor som Rasmus.

Vill inte vara en sån, men halvmiljonen ska tyvärr skattas. Lite beroende på ens årsinkomst, så lutar det åt att man får ungefär 250 000kr
2022-12-19, 00:30
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agoldenage
Ja men hon visste inte om hon skulle lyckas med det. Hon hade redan bevisat flera gånger att hennes balans var överlägsen resten. Nä tror fan det var en medveten sorti det där.

Nej, men om man hoppar av lyckas man ju definitivt inte med det. Att hon inte ens skulle försöka vinna ser jag som osannolikt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in