Resultat: Vem hoppas du vinner årets Robinson?
Alex
19,91%
90 röster
Sandra
0,88%
4 röster
LO
14,60%
66 röster
Kristoffer
9,51%
43 röster
Helen
56,64%
256 röster
Isabella
3,54%
16 röster
Martin
2,88%
13 röster
2022-12-19, 00:01
Medlem
JuniorDahlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Stilig gubbe, 60-65-årsåldern. Kanske en man för dig?
https://cdn-115.anonfiles.com/r4Zdt3...03682/bild.png

Hyfsat lik Ulf, men det är inte han.

Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Den sekvensen såg jag nog faktiskt (känner igen bilden) men inte verkar det likt vare sig Ulf eller Pelle precis som du skriver fast något bekant tycker jag det är över munnen och näsan. Kanske någon som har deltagit förut i Robinson? Eller är någon kändis som produktionen har lockat till sig med extra betalt för att få större tittarsiffror? Något att klura på i varje fall tills vi får se deltagarlistan nu i vår.

Varför skriver du som att jag vore intresserad av den personen - med orden: Kanske en man för dig?
Tack du men jag behöver ingen man då jag redan är i en relation och jag håller mig till en person i taget om man nu kan uttrycka det så

Visst skojar ni? Det är ju Anders Lundins halva ansikte det där.
Medlem
STORT JÄVLA GRATTIS LO.
Så jävla värdig. Och så JÄVLA SKÖNT att du var nån meter före superräkmackansopan Martin.
Hade den storkäften vunnit hade hade jag aldrig mer tittat på Robinson.

GRATTIS.
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ok. Då hade Helen varit immun och någon av Kris, Martin och L-O skulle ha röstats ut. Jag tippar på att de hade röstat på Martin i så fall. Som sagt var detta är endast min spekulation av ett scenario som inte blev utav helt enkelt eftersom Helen damp i havet först och jag hejjade ju på henne för jag tyckte hon var duktig i mycket och attans envis och "en katt med 9 liv" kändes det som

Skit samma, jag hade i kväll hoppats på att Kris skulle ha vunnit men L-O vann = helt Ok oxå

Jag är helt ok med att LO vann även om han inte direkt gjorde bra tv. Väldigt tråkig snubbe. Det är väl ingen direkt som gjort bra TV förutom Valle, men han var ju en ytterst oskön person. Kanske lite Pelle också. Aja, viktiga är att Helen inte vann då hon redan hade blivit utröstad två gånger.
2022-12-19, 00:04
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JuniorDahlen
Du har nog rätt. I stand corrected. Också det mest logiska eftersom de två 'mystiska' personerna inte kommit in i rummet än.
2022-12-19, 00:05
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deslauriers
Haha, självklart!

Ganonito hoppas nog att Alex får en ny chans så snart som möjligt

Helen och Alex blir lagkaptener för varsitt lag!

Och du hoppas väl på att Helen får en ny chans kan jag tänka mig.

Annars nej. Har funnits betydligt roligare personer än Alex i Robinson. Min favorit var faktiskt Pelle. Det var synd att han behövde åka hem till sin döende svärfar annars tror jag han hade kunnat gå långt. Så hellre att han får en ny chans isåfall.
2022-12-19, 00:08
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JuniorDahlen

Det är INTE Anders Lundin. Eller har du missat att han faktiskt har en kraftig så kallad "örn-näsa"???
Du ser ju också Anders Lundin i själva videosnutten ... kolla hans näsa då
2022-12-19, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Och du hoppas väl på att Helen får en ny chans kan jag tänka mig.

Annars nej. Har funnits betydligt roligare personer än Alex i Robinson. Min favorit var faktiskt Pelle. Det var synd att han behövde åka hem till sin döende svärfar annars tror jag han hade kunnat gå långt. Så hellre att han får en ny chans isåfall.

Lovar du att inte skriva här under nästa Robinson?
Har inte skrivit många inlägg här men följt tråden.
Du har varit den absolut tröttsamaste av alla här. Faktiskt värre än att höra räkmackan.

GRATTIS LO.
2022-12-19, 00:13
Medlem
90% Stockholm men förlorar ändå.
2022-12-19, 00:17
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Det är INTE Anders Lundin. Eller har du missat att han faktiskt har en kraftig så kallad "örn-näsa"???

Man ser ju bara nedre biten av näsan på kakmannen. Sedan har han exakt likadan skjorta som Anders Lundin har i klippet.
2022-12-19, 00:18
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sexet
Lovar du att inte skriva här under nästa Robinson?
Har inte skrivit många inlägg här men följt tråden.
Du har varit den absolut tröttsamaste av alla här. Faktiskt värre än att höra räkmackan.

GRATTIS LO.

Visst, om du swishar mig 10 miljoner så kan jag lova det.
2022-12-19, 00:18
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Jag är helt ok med att LO vann även om han inte direkt gjorde bra tv. Väldigt tråkig snubbe. Det är väl ingen direkt som gjort bra TV förutom Valle, men han var ju en ytterst oskön person. Kanske lite Pelle också. Aja, viktiga är att Helen inte vann då hon redan hade blivit utröstad två gånger.

Jag gillade Helen just för sina överlevnads-skills om att ständigt komma tillbaka OCH vinna i tävlingar och de hon inte vann var hon oftast bland de sista som gav upp

Valle är och förblir en oskön snubbe, Pelle 50/50 oskön/ok snubbe och det komiska är ju att bägge dessa snubbar inte heller var/är särskilt sociala men det verkade inte gruppen notera eller bekymra sig över för de hade hakat upp sig på både Sofie och Helen som var av den lite ovanliga personlighetstypen och som dessutom vann en del tävlingar och var kvinnor dessutom. Gruppen/skocken ogillade deras - Sofie och Helens - beteende och envishet och tyckte de var ett hot och därför såg gruppen till att rösta ut dessa två - hela tiden!

Vi tycker tydligen olika och det är inget konstigt i det heller för det är nog sällan som folk i en och samma tråd är rörande överens

Det roliga är ju att INGEN av de som du gillade/hejade på eller som jag gillade/hejade på vann
2022-12-19, 00:19
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:

Det är nog faktiskt Anders. Hans s.k. örn-näsa.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in