Citat:
Ursprungligen postat av
Ganonito
Jag är helt ok med att LO vann även om han inte direkt gjorde bra tv. Väldigt tråkig snubbe. Det är väl ingen direkt som gjort bra TV förutom Valle, men han var ju en ytterst oskön person. Kanske lite Pelle också. Aja, viktiga är att Helen inte vann då hon redan hade blivit utröstad två gånger.
Jag gillade Helen just för sina överlevnads-skills om att ständigt komma tillbaka OCH vinna i tävlingar och de hon inte vann var hon oftast bland de sista som gav upp
Valle är och förblir en oskön snubbe, Pelle 50/50 oskön/ok snubbe och det komiska är ju att bägge dessa snubbar inte heller var/är särskilt sociala men det verkade inte gruppen notera eller bekymra sig över för de hade hakat upp sig på både Sofie och Helen som var av den lite ovanliga personlighetstypen och som dessutom vann en del tävlingar och var kvinnor dessutom. Gruppen/skocken ogillade deras - Sofie och Helens - beteende och envishet och tyckte de var ett hot och därför såg gruppen till att rösta ut dessa två - hela tiden!
Vi tycker tydligen olika och det är inget konstigt i det heller för det är nog sällan som folk i en och samma tråd är rörande överens
Det roliga är ju att INGEN av de som du gillade/hejade på eller som jag gillade/hejade på vann