2022-12-18, 22:12
Medlem
Sveppss avatar
Teslagäddan känns kriminell och även farlig för vuxna. Byggföretag, stålar och dålig svenska. Tack Dumpen!

Nu ska jag bläddra lite och hitta rebus….ni får jättegärna PM:a mig inlägget där rebusen finns
Citera
2022-12-18, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Tack du, jag har föjt detta från början och redan när man fick se vilka som står bakom så vänder det sig i magen.

De uthängda kan gått stå sitt kast men det skall fan inte finansiera två lata knarkare som inte orkar ställa sin väckarklocka och gå till jobbet.

Det skall heller inte drabba oskyldiga barn, det skall drabva peddot men de andra skall kunna leva vidare utan att en pöbel sitter här eller i byarna och kastar skit på dem sim inget visste.

Låt den skyldiga ta sitt ansvar, de andra skall hållas utanför även om det då blir mindre swish.

8 rattfylleridomar varav flera nyligen, say NO more

Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Inte du heller, de arbetar endast för att slippa ställa en väckarklocka och gå till jobbet som oss andra.

Ha inga andra illusioner, de har båda glidit fram i livet utan att arbeta och nu har de funnit guldet i den swish de får in.

Glöm den om att de jobbar för barn, vad gjorde Sara för tre år sedan?

Jobbade hon för barnen?
Nä hon var drogad i en bil och åkte fast för drograttfylla, tror ni hon tänkte på peddos och barn då?

Ni är för lättlurade!

Vad yrar du om? Är det Sara du försöker svartmåla igen? Hon har knappast rattfyllor sen hon slutade knarka och tog tag i sitt liv, startade Dumpen, eller? Hon har varit helt öppen med allt hon gått igenom och gjort så vitt jag sett (dokument matchar utsaga). Om annat, fram med bevis!
Citera
2022-12-18, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Teslagäddan känns kriminell och även farlig för vuxna. Byggföretag, stålar och dålig svenska. Tack Dumpen!

Nu ska jag bläddra lite och hitta rebus….ni får jättegärna PM:a mig inlägget där rebusen finns
(FB) Dumpen - Patrik Sjöberg jagar män som vill utnyttja barn sexuellt
Citera
2022-12-18, 22:27
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
(FB) Dumpen - Patrik Sjöberg jagar män som vill utnyttja barn sexuellt

Tack!
Citera
2022-12-18, 22:27
Medlem
Strombolizs avatar
Citat:
Verkar inte finnas barn hemma (han är 51) men det finns både instagram och Linkedin.

Det är inte han som är gäddan.
Citera
2022-12-18, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stromboliz
Det är inte han som är gäddan.
Registrerad ägare till bilen och enda mannen i bolaget, men jag hittar ett namn till, tycker dock han ser lite tjockare ut på senaste bilderna än gäddan gjorde i filmen,

Dennes namn: halva f.d. kronprinsen, efternamn: hur man uttrycker "åh vad gullig" med ett läte i USA+hur man förkortar "efter vår tideräknings början" i engelsktalande länder.

Stämmer det bättre? Det gör det iallafall med chattnamnet och med hans till Dumpen uppgivna hemort.
Senast redigerad av hahahohoyrsovane 2022-12-18 kl. 22:49.
Citera
2022-12-18, 22:44
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Registrerad ägare till bilen och enda mannen i bolaget, men jag hittar ett namn till, tycker dock han ser lite tjockare ut på senaste bilderna än gäddan gjorde i filmen,

Dennes namn: halva f.d. kronprinsen, efternamn: hur man uttrycker "åh vad gullig" med ett läte i USA+hur man förkortar "efter vår tideräknings början" i engelsktalande länder.

Stämmer det bättre? Det gör det iallafall med chattnamnet.
Vad fan är grejen med rebusarna? Helt jävla obegripligt. Fd kronprins? Vilket kungahus? Awad? Fan är det för namn?
Citera
2022-12-18, 22:48
Bannlyst
Citat:
Vidrigt äckel som våldtar, antastar och ofredar och du verkar hysa någon slags beundran? Vad är det för fel på dig?

Go kille ju Han har inte våldtagit någon det är bara pöbeln och feminism som ser de som våldtäkt för att någon är under en viss ålder.Står fast vid att samtycke är det absolut viktigaste. Moralkärringar eller staten ska inte ha med att göra vem som ligger med vem.Det ska vara upp till var och en att välja.

Gillar tweedys kommentarer. När Sara säger ”du ska träffa en 14 åring” så svarar han ”Soft vart då någonstans ” ? Lite go är är han väl ändå det får du ju hålla med om.Han är ju den enda som har lite humoristiska kommentarer vid konfrontation och i slutet av videon säger Patrik med en frustrerad röst ”jävla idiot” för att han märkte att dom hade hängt ut honom fast inte vunnit över honom och inte lyckades trycka ner honom.
Citera
2022-12-18, 22:49
Medlem
Sveppss avatar
Citat:

Jag får inte ihop det. Trodde jag hade förnamnet från förra rebusen (bibelns första man?) och efternamnet fattar jag inte....blev snurrig om förnamnet nu med, fd kronprins? What, har vi många såna att förhålla oss till?
Citera
2022-12-18, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Vad fan är grejen med rebusarna? Helt jävla obegripligt. Fd kronprins? Vilket kungahus? Awad? Fan är det för namn?
Vårt.
Citera
2022-12-18, 22:50
Medlem
Strombolizs avatar
Citat:

Japp, det stämmer. Hans firmalogo syns ju på mössan i filmen dessutom. Vilket stolpskott. Noterbart är att den bil han äger själv, en 2014 Berlingo med marknadsvärde runt 40-50 000, är köpt på kredit. Var han inte miljonär?
Citera
2022-12-18, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Jag får inte ihop det. Trodde jag hade förnamnet från förra rebusen (bibelns första man?) och efternamnet fattar jag inte....blev snurrig om förnamnet nu med, fd kronprins? What, har vi många såna att förhålla oss till?

Nutida. Han föddes som kronprins, sen fick vi grundlagsändring. Vi har fyra grundlagar, en är succesionsordningen, vem som ärver kronan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in