2022-12-18, 18:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av E.84
Ja. Så tragiskt. Får hoppas att han inte är polis på riktigt utan att det bara är lögn. Inte en sån polis jag skulle vilja möta på i min sits. Tack och lov så har polisen i mitt ärende varit så grymt proffsiga och stöttat mig och barnen.

Stå på dig. Du är beundransvärt sansad!
Citera
2022-12-18, 18:55
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brooz
Stå på dig. Du är beundransvärt sansad!
Tack, jobbat hårt för att va det.
Citera
2022-12-18, 19:02
Medlem
Macro456s avatar
Citat:
Håller med dig.
Tack.

Har ditt ex gjort det?
Vad sa barnen?
Citera
2022-12-18, 19:07
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ok så det är ok att vi som inte gjort nåt ska flytta? Så när folk på den nya orten får veta vad deras pappa gjort ska vi flytta igen då och igen? Vad är det för liv för barn, för någon? Du får det att låta som jag bara tänker att inget ska förändras, klart det är mkt som ändras så en orubbad tillvaro är vi långt ifrån och tro mig dom flesta vet vad han gjort och skulle gjort det utan dumpen med.
Skulle aldrig be mina barn ljuga, jag gör allt jag kan för att uppfostra dom till bra individer ärliga, omtänksamma, som kan känna empati och ta konsekvenserna av sitt handlande. Vadå hur många vi ska ljuga för? Vi har inte ljugit för nån.
Nej det är inte okej men det är mer relevant än att gäddan ska kunna fortsätta söka barn.
Du får fråga ditt ex om det.
Det är han som raggat barn och det är han som bär ansvaret för den situation ni sitter i.
Det går inte att tillåta nya offer för att du vill ha det skyddat och bekvämt för dig och dom dina.
Det måste du väl själv förstå.
Citera
2022-12-18, 19:08
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macro456
Tack.

Har ditt ex gjort det?
Vad sa barnen?
Han har sagt att han gjort nåt oacceptabelt. Hur barnen tagit det är inget jag kommer gå in på.
Citera
2022-12-18, 19:09
Medlem
Macro456s avatar
Citat:
Han har sagt att han gjort nåt oacceptabelt. Hur barnen tagit det är inget jag kommer gå in på.

Ok, Tack iallafall.
Hoppas det går bra för er i framtiden, dig och dina barn.
Citera
2022-12-18, 19:18
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zeroday
Det finns med största sannolikhet ett stort mörkertal. Att gå ut med vilka som blivit drabbade av mobbing skapar en Barbra streisand effekt vilket bara göder problemet. Att flyga under radarn är helt klart den bästa strategin.

Sedan din kommentar att man får ta itu med mobbing när det sker. Alla vet att vuxenvärlden är helt chanslösa mot att stävja mobbing, annars hade inte mobbing existerat längre, vilket det onekligen gör.
Det är ett mycket stort mörkertal när det gäller gäddornas offer.
Fundera på det istället.
Citera
2022-12-18, 19:25
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Nej det är inte okej men det är mer relevant än att gäddan ska kunna fortsätta söka barn.
Du får fråga ditt ex om det.
Det är han som raggat barn och det är han som bär ansvaret för den situation ni sitter i.
Det går inte att tillåta nya offer för att du vill ha det skyddat och bekvämt för dig och dom dina.
Det måste du väl själv förstå.
Nej faktiskt inte, Förstår faktiskt inte varför det måste bli mer lidande än vad som redan är.
Citera
2022-12-18, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Det är ett mycket stort mörkertal när det gäller gäddornas offer.
Fundera på det istället.

Vi vet att det finns ett mörkertal – men hur stort? Det är fortfarande ovisst då det är i princip omöjligt att mäta
Citera
2022-12-18, 19:29
Medlem
StigHails avatar
Citat:
Förstår att du som anhörig har fått det jobbigt, men tänk så många gäddor som inte vågar ta kontakt med barn för att den här sajten finns. Vi som inte har någon anhörig som är en gädda tycker att det är bra att en sån här sajt finns, eftersom det uppenbarligen finns hur många som helst som letar efter barn och våldta.
Citera
2022-12-18, 19:32
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Nej faktiskt inte, Förstår faktiskt inte varför det måste bli mer lidande än vad som redan är.
För dig menar du då.
För får gäddan fortsätta härja ostört så blir det ju mer lidande för andra.
Sannolikt för ganska många andra dessutom.
Citera
2022-12-18, 19:34
Medlem
Citat:
Det vet jag inte men som det verkar hittills så verkar han berättat allt. Men det går inte lita på nån som en gång svikit.
Sant, fyfan vilken mardröm. Okej, jag uppskattar ditt bidrag (och väljer att tro att du är genuin) även om anledningen till att du är här är tragisk. Jag stöttar ändå Dumpens verksamhet eftersom jag ser den som mer effektiv än att inte göra något åt det här och ett bra sätt att få uppmärksamhet för att ändra lagstiftningen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in