Citat:
I vanlig ordning väljer antivaxxa-patrask att ställ helt ovidkommande frågor som de sedan ställer krav att man skall svaaaara på. Än en gång ignorerar du min fråga. Vad är halveringstiden på detta vaccin dvs när slutar våra egna celler producera skadligt spikprotein?
FHM och Läkemedelsverket säger ”några dagar”
Stanford säger januari 2022 - 8 veckor.
Hur kan man stoppa i sig ett läkemedel som man inte har en aning om när det slutar verka. Det brukar stå halveringstid på bipackninssedlarna men i detta fall vet INGEN
Din kredibilitet = 0
FHM och Läkemedelsverket säger ”några dagar”
Stanford säger januari 2022 - 8 veckor.
Hur kan man stoppa i sig ett läkemedel som man inte har en aning om när det slutar verka. Det brukar stå halveringstid på bipackninssedlarna men i detta fall vet INGEN
Din kredibilitet = 0
Citat:
Ursprungligen postat av Antivaxxarpatrasket
"Svaaaara! Varför svaaaarar du inte på mina irrelevanta frågor tagna ur luften. Svaaaaara då, svaaaaaara".
Ett tips är att du inte ger dig in en diskussion som du är dömd på förhand att förlora. Håll dig till ämnet. I det här fallet var frågan om någon varit tvungen att vaccinera sig. Det är INGEN som blivit tvingad att vaccinera sig. Det har funnits krav, men inget tvång.
Citat:
Återigen, nu var det inte mRNA i bröstmjölken som var föremålet för min diskussion, inte heller Dr John Campbells uppenbara bias i frågan om huruvida vaccin är skadligt, utan snarare sättet på vilket han han torgför den åsikten på Youtube - och huruvida det tilltaget kommer att medföra att han blir nedstängd.
Om vi ändå försöker koppla frågan om bröstmjölk till ämnet så kan man fråga sig varför Dr Campbell inte väcker frågan om vad det egentligen är man hittat. Jag nämner det med tanke på att mRNA har en halveringstid som mäts i timmar. Men notera att denna halveringstid är intracellulärt mRNA. Utanför en cell bryts mRNA ned på minuter. Diskussionen om detta mRNA kan man med fördel föra på annan plats. Varför inte starta en tråd det om du vill diskutera mRNA i bröstmjölk?
Den här typen av selektiv information är exakt det som skadar Dr Campbell när han redogör för hur mRNA hittas i bröstmjölken, lite subtilt försöker ge bilden av att det finns en risk att barnet får i sig mRNA via bröstmjölken som sedan lyckas ta sig in en cell där spikprotein börjar skapas och flyta runt i barnet. Och sedan avslutar han videon med följande ord samtidigt som han lite dramatiskt tittar djupt in i kameran:
"I'll let you comment on ... on whether that information concerns you or not , Thank you for watching"
https://www.youtube.com/watch?v=1uF1oPyh8OY
Den här typen av subtila misstänkliggöranden lär inte Youtube tillåta speciellt mycket av.
Om vi ändå försöker koppla frågan om bröstmjölk till ämnet så kan man fråga sig varför Dr Campbell inte väcker frågan om vad det egentligen är man hittat. Jag nämner det med tanke på att mRNA har en halveringstid som mäts i timmar. Men notera att denna halveringstid är intracellulärt mRNA. Utanför en cell bryts mRNA ned på minuter. Diskussionen om detta mRNA kan man med fördel föra på annan plats. Varför inte starta en tråd det om du vill diskutera mRNA i bröstmjölk?
Den här typen av selektiv information är exakt det som skadar Dr Campbell när han redogör för hur mRNA hittas i bröstmjölken, lite subtilt försöker ge bilden av att det finns en risk att barnet får i sig mRNA via bröstmjölken som sedan lyckas ta sig in en cell där spikprotein börjar skapas och flyta runt i barnet. Och sedan avslutar han videon med följande ord samtidigt som han lite dramatiskt tittar djupt in i kameran:
"I'll let you comment on ... on whether that information concerns you or not , Thank you for watching"
https://www.youtube.com/watch?v=1uF1oPyh8OY
Den här typen av subtila misstänkliggöranden lär inte Youtube tillåta speciellt mycket av.