Citat:
Alla flyktingar är inte våldtäktsmän, majoriteten är det inte. Majoriteten av alla afrikaner sköter sig, majoriteten missköter sig inte.
Däremot finns det statistik som visar att majoriteten av alla som begår överfallsvåldtäkter, fysiskt våldsamma överfallsvåldtäkter och gruppvåldtäkter är flyktingar. Och de flesta av de har en islamistisk bakgrund eller en bakgrund som gör att man ser ner på sekluära kvinnor och kristna kvinnor. De anses hos de här förövarna vara mindre värda, lösaktiga eftersom de inte bär slöja. Jag har aldrig hört talas om att en kvinna i slöja blivit överfallsvåldtagen i Sverige, har du? Vad kan det bro på? Kan det bero på värderingar?
Det är de islamistiska värderingarna som måste bekämpas. De är bevisligen destruktiva och skadliga. Hur ser du på detta?
Däremot finns det statistik som visar att majoriteten av alla som begår överfallsvåldtäkter, fysiskt våldsamma överfallsvåldtäkter och gruppvåldtäkter är flyktingar. Och de flesta av de har en islamistisk bakgrund eller en bakgrund som gör att man ser ner på sekluära kvinnor och kristna kvinnor. De anses hos de här förövarna vara mindre värda, lösaktiga eftersom de inte bär slöja. Jag har aldrig hört talas om att en kvinna i slöja blivit överfallsvåldtagen i Sverige, har du? Vad kan det bro på? Kan det bero på värderingar?
Det är de islamistiska värderingarna som måste bekämpas. De är bevisligen destruktiva och skadliga. Hur ser du på detta?
Ja, det håller jag med om. Islam är en jävla mentalsjukdom som borde elimineras.
Men alla svarta niggaz är inte muslimer, det måste man komma ihåg.
Ja, nog våldtar, spöar och mördar muslimerna sina kvinnor också.
Titta på det där i Dalarna när en muslim slängde ner sin kvinna i en djup grop som hon behövt vingar för att ta sig ur.
I Rinkeby eller Tensta var det en muslim som anlita en annan muslim för att kasta syra i facet på sitt ex.
Muslimen i Uppsala som sköt sin egen dotter, Fadime.
Listan är lång och det är nog sällan som muslimkvinnorna anmäler sina män.
Sverige är för tolerant på många plan och rädslan att bli kallad RASIST är enorm.
För många svenskar klarar inte av det, verkar det som.
Och skolorna hjärntvättar eleverna att man måste acceptera och respektera religioner, som om dom vore en obligatorisk del av livet.
Det finns svenskar med stake som vågar stå upp och säga emot, men det verkar alltid vara de toleranta cuckarna som vinner i den här frågan.
De vuxna muslimerna går inte att omvända, i allra flesta fall. Jag har träffat vuxna invandrare som har fattat att islam är skit och lämnat islam. Har träffat en marockan, en saudiska, en libanes, en turk och nån till som vaknat upp och lämnat skiten.
Men i normala fall går det inte att tvätta ren hjärnan på en vuxen muslim.
Så för att framtiden ska bli bättre måste muslimernas barn botas från mentalsjukdomen islam.
Min finska moster jobbade som lärarvikarie i staden Imatra i östra Finland och hade hand om en specialklass full med busiga invandrarglin och när en somalunge stökade sa hon till honom, men fick till svar att han inte behövde ta order från en kvinna, speciellt inte en vit kvinna.
Jo, jag är hundra på att den islamiska mentaliteten har sin del i detta extrema dåd som detta monster gjort mot den 9-åriga flickan.
Jag är beredd att rösta på både SD och Sannfinnländarna för att göra nåt åt islam.
Nazistbakgrunden i SD stör mig, men ibland måste man stiga ur bekvämlighetszonen för att göra nåt åt ett problem.