2022-12-18, 07:26
Medlem
:
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Spännande att följa dumpen-gäddornas reaktioner på sociala medier.

En del ligger kvar rätt länge för beskådan och öppna för kommentarer. Därefter anar man att livet blir besvärligt för många och olika åtgärder utförs för att anonymisera och komma bort från insyn.

Den senaste skalliga ”spring-gäddan” i Göteborg håller nu på att städa bort bilder och stänga ner så gott det går.

Misstänker att julen och mycket annat gått åt helvete där.

Tänk vad livet kan förändras snabbt när kuken och reptilhjärnan tar över och dundrar in i Dumpen.

Även frun har gjort storstädning och tagit bort alla offentliga bilder med gäddan och tagit bort profilbilder.
Livet har nog blivit ett helvete för henne nu.
Citera
2022-12-18, 08:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kungen9393
Hur går de för Sara de lilla tjack-nyllet? Hahahaha har aldrig sett ett så sönderknarkat ansikte förut , står ju tjack skrivet i pannan för helvete.

Jo det är precis så det är hon ser ut som den typiska pundaren.Hon drivs av hat och att hon går igång på förnedringen hon vet att det är okej att göra så emot män som raggar på unga tonåringar pga hur tabubelagt det är och sanningen är att hon hade mått lika bra av att göra det hon gör emot män generellt sätt oavsett var de har gjort eller inte. Hon ser helt enkelt sin möjlighet att förnedra människor och samtidigt bli respekterad för att hon gör det mot en viss grupp människor.

Det som förvånar mig är faktiskt att av alla partners hon kan jobba med så väljer hon Patrik. Hade jag varit henne så hade jag varit väldigt misstänksam mot honom.Visst han håller sig till tjejerna på 18 år och över fast det är precis. Han gör det enbart de för att det är vid den åldern som det är accepterat socialt att ragga på dessa tjejer. Han hade nog inte haft några problem att gå några år yngre än siffran 18. Hav vet det själv och jag tror att Sara vet.Kan man ligga med en 18 årig tjej så kan man även ligga med någon som är några år yngre. Min känsla är att Patrik inte är jättemycket bättre än dom han hänger ut.
Senast redigerad av Getteadytorumble 2022-12-18 kl. 08:42.
Citera
2022-12-18, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Getteadytorumble
Det är ju bara att fira då att ytterligare några liv har blivit förstörta.Ni dumplings lär väl hoppa av glädje!
Fast det är väl bra att hon fick reda på vilket kräk han va som sökte dejter på Tinder o raggade på barn, eller.
Hur tufft det än är för henne nu så va det de bästa som kunde hända henne.
Citera
2022-12-18, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aanonymous
:

Även frun har gjort storstädning och tagit bort alla offentliga bilder med gäddan och tagit bort profilbilder.
Livet har nog blivit ett helvete för henne nu.
Stackaren. Men skönt för henne också att slippa fira en enda jul till med en falsk och uppenbart korkad förövare.
Citera
2022-12-18, 09:42
Medlem
Citat:
Jag köper inte hela grejen med uthängningen.I så fall skulle man hänga ut alla som skulle kunna vara en fara för minderårigas hälsa.Vi snackar om langare som säljer tunga droger och sprit till unga tjejer och killar.Vi snackar även om mördare de som misshandlar,bedragare som utnyttjat äldre.Vi har våldtäktsmän och mördare.

Om någon brottsling ska hängas ut som kan vara en potentiell fara för en viss grupp individer så tycker jag att alla som är en fara ska hängas ut? Varför bara fokusera på en liten grupp.Jag har en idé alla privatpersoner går runt och hänger ut folk som har begått brott!
Står dig fritt att agera, Dumpen agerar mot peddo/hebbo-förövare. Om du tycker det fins värre brott så är det din sak, men starta en ny tråd.
Citera
2022-12-18, 10:01
Bannlyst
Nu vet jag att det inte skulle hända så som samhället ser ut fast det skulle vara väldigt kul att se Sara och Patriks reaktioner om byxmyndigheten helt plötsligt sänktes något år. Då hade det inte blivit många uthängda gäddor

Det skulle vara så kul att se besvikelsen i deras särskilt Saras ögon.Grejen är att om detta hade hänt så hade det varit ett test för att se om Sara bryr hon sig om barn eller bryr hon sig bara om uppmärksamheten och pengar.

Även om detta hade hänt så hade hon kunnat ha möjligheten att lägga all tid på att fånga riktiga pedofiler. Fast hon vet att de flesta män är inte pedofiler, de flesta tänder faktiskt på tonåringar. Vilket skulle göra att hela verksamheten skulle gå under och slutligen bevisa att det aldrig har handlat om att skydda någon. Då det är lättare att få en man att träffa en tonåring för att en attraktion finns än att att få en man att träffa barn som inte nått könsmognad. Frågan är hur bra det skulle gå för dumpen om de bara riktades in på riktiga pedofiler.
Senast redigerad av Getteadytorumble 2022-12-18 kl. 10:07.
Citera
2022-12-18, 10:22
Medlem
Citat:
Nu vet jag att det inte skulle hända så som samhället ser ut fast det skulle vara väldigt kul att se Sara och Patriks reaktioner om byxmyndigheten helt plötsligt sänktes något år. Då hade det inte blivit många uthängda gäddor

Det skulle vara så kul att se besvikelsen i deras särskilt Saras ögon.Grejen är att om detta hade hänt så hade det varit ett test för att se om Sara bryr hon sig om barn eller bryr hon sig bara om uppmärksamheten och pengar.

Även om detta hade hänt så hade hon kunnat ha möjligheten att lägga all tid på att fånga riktiga pedofiler. Fast hon vet att de flesta män är inte pedofiler, de flesta tänder faktiskt på tonåringar. Vilket skulle göra att hela verksamheten skulle gå under och slutligen bevisa att det aldrig har handlat om att skydda någon. Då det är lättare att få en man att träffa en tonåring för att en attraktion finns än att att få en man att träffa barn som inte nått könsmognad. Frågan är hur bra det skulle gå för dumpen om de bara riktades in på riktiga pedofiler.
De jagar reda på och hänger ut förövare. Byxmyndighetsåldern kommer inte sänkas och vill du diskutera detta, starta ny tråd. Du är äckligt och maniskt fixerad vid Sara. Du skriver hela tiden vad hon tänker, vet, är... riktiga psykopatformuleringar, du är helt klart inte bara gädda utan inte heller riktig i skallen.
Citera
2022-12-18, 12:14
Medlem
E.84s avatar
Citat:

Även om detta hade hänt så hade hon kunnat ha möjligheten att lägga all tid på att fånga riktiga pedofiler. Fast hon vet att de flesta män är inte pedofiler, de flesta tänder faktiskt på tonåringar. Vilket skulle göra att hela verksamheten skulle gå under och slutligen bevisa att det aldrig har handlat om att skydda någon. Då det är lättare att få en man att träffa en tonåring för att en attraktion finns än att att få en man att träffa barn som inte nått könsmognad.

Nu har jag dock inte mkt till övers för dumpen och deras sätt att arbeta, det är vidrigt eftersom så många fler än bara gäddan hamnar i rampljuset och riskerar effekt pga en idiot, och Sara bryr sig inte om anhöriga eller gäddans barn vilket man kan tycka att man bör göra. Alla barn förtjänar trygghet och skydd.

Att påstå att de flesta män tänder på tonåringar är sjukt, och jag vet att vissa har hänvisat länkar i det ämnet. Att t ex tända på en 13 åring och vilja ha sex med denna när man ens är över 18 är fan sjukt. Det är ett barn! Att va t ex 30 år och bli sexuellt upphetsad på en 15/16 åring är fan också sjukt. Det är barn det handlar om och jag kan inte förstå hur man kan känna sig sexuellt upphetsad av ett barn, för mig är det obegripligt.
Citera
2022-12-18, 12:17
Medlem
De senaste gäddorna har varit riktigt otäcka. Den skallige tar priset. Att inbilla ett barn med autism att hon är hans flickvän och prata om att skaffa barn med henne är vidrigt. Han kallar barnet för en fantastisk kvinna. Hennes intelligens gör honom kåt. Han gillar hårda tag och att smiska, han vill dra i hennes hår säger han.

Det värsta är när flickan säger att hon vill fara till gk. Han svarar då att "jag kommer aldrig att hindra dig att göra vad du vill."

Det är ett riktigt starkt varningstecken i sig. Ingen som inte har tänkt att verkligen hindra den andre att göra något skriver så. Det är bara den som har tänkt på att hindra den andra som skriver så.

Det här är alltså ett barn med autism. Hur sjuk är han inte. *kräks*
Citera
2022-12-18, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.84
Nu har jag dock inte mkt till övers för dumpen och deras sätt att arbeta, det är vidrigt eftersom så många fler än bara gäddan hamnar i rampljuset och riskerar effekt pga en idiot, och Sara bryr sig inte om anhöriga eller gäddans barn vilket man kan tycka att man bör göra. Alla barn förtjänar trygghet och skydd.

Sara jobbar ju för att lagen ska ändras så att barn kan skyddas bättre. Det är det hon har som mål. Så hennes mål är att påverka folks insikt om vad som pågår så att polisen ska kunna utöva brottsprovokation. Och strängare straff.

Om du eller någon annan vill värna om de barn som har en förälder som vill våldta andra barn så går det bra att skapa en grupp om det. Försök förbättra för barn som är i den sitsen. Stötta den andra föräldern och barnet. Det vore ju bra.

Men alla grupper kan inte värna om hela världens barn på en gång. Alla har nischer.
Citera
2022-12-18, 12:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kungen9393
Hur går de för Sara de lilla tjack-nyllet? Hahahaha har aldrig sett ett så sönderknarkat ansikte förut , står ju tjack skrivet i pannan för helvete.

Helt uppåt väggarna att denna marockanska totalskiter i egna barnens uppväxt med tanke på alla domar hon haft genom livet och det destruktiva liv hon levt enligt många som tagit upp hennes uppväxt här inne, och istället är hon sjukligt och maniskt fokuserad på att skräna (med vidrig röst) Paaaaaaaaaaaaatrrrrrrrik jag har hittat någon häääääär. Fyfan för att vara så sjukligt maniskt och glömma sina barn och istället fokusera på andra människor på detta sätt.
Citera
2022-12-18, 12:38
Bannlyst
Citat:

En psykopat visar inte besvikelse. Har du märkt ett mönster här i tråden? Att man sannolikt tror att självaste Sara sitter och försvarar åsikter lika maniskt här inne? Ingenting upphör att förvåna gällande den sidan egentligen. De anställer folk som sitter och sopar bort all form av kritik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in