Citat:
Ursprungligen postat av
Kungen9393
Hur går de för Sara de lilla tjack-nyllet? Hahahaha har aldrig sett ett så sönderknarkat ansikte förut , står ju tjack skrivet i pannan för helvete.

Jo det är precis så det är hon ser ut som den typiska pundaren.Hon drivs av hat och att hon går igång på förnedringen hon vet att det är okej att göra så emot män som raggar på unga tonåringar pga hur tabubelagt det är och sanningen är att hon hade mått lika bra av att göra det hon gör emot män generellt sätt oavsett var de har gjort eller inte. Hon ser helt enkelt sin möjlighet att förnedra människor och samtidigt bli respekterad för att hon gör det mot en viss grupp människor.
Det som förvånar mig är faktiskt att av alla partners hon kan jobba med så väljer hon Patrik. Hade jag varit henne så hade jag varit väldigt misstänksam mot honom.Visst han håller sig till tjejerna på 18 år och över fast det är precis. Han gör det enbart de för att det är vid den åldern som det är accepterat socialt att ragga på dessa tjejer. Han hade nog inte haft några problem att gå några år yngre än siffran 18. Hav vet det själv och jag tror att Sara vet.Kan man ligga med en 18 årig tjej så kan man även ligga med någon som är några år yngre. Min känsla är att Patrik inte är jättemycket bättre än dom han hänger ut.