2022-12-18, 01:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Det kanske är något han just fattar, flera organisationer som värnar barn vägrar att samarbeta med Dumpen Patrik är rasande för det, han fattar inte det kontroversiella de utför.

Man kan kanske tänka att det inte är i barnens bästa, barnen blir nog också konfunderade varför vuxna vill åt dem, de barn springer runt och är rädda, visst då minskar risken, men tänk om rädslorna skapar större problem i barnen rent universellt.

Tids nog lär han också fatta. Tids nog borde han också bli less på en obalanserad individ som skränar Paaaaaaaaatrik jag har fått fast han kom och hjälp maaaaj i värsta underhållningssyfte. Då kommer han förstå att det är inte rätt väg att gå för det verkliga syftets skull. Han borde rädda sitt egna ansikte när han väl kan det.
Citera
2022-12-18, 01:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Det går att prata med familjen UTAN uthängningen

Fast då går ju Sara miste om underhållningsbiten och sensationen. Det är ju liksom det stora hela med Dumpen? Om man jobbar i det tysta får man ju inte in dagliga Swish pengar från Svenssons hemma i stugorna? Hur ska businessen skötas då hade du tänkt? Utan Swish-inflöde?
Citera
2022-12-18, 01:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Getteadytorumble
Absolut jag tycker att Patrik Sjöberg borde ha frågat föräldrarna till de 18-20 åringarna han ligger med om deras godkänna först.Jag tror dom hade sagt men självklart Patrik ta för dig!

Snacka om kasta sten i glashus. Men akta dig! Inte får du rikta kritik mot ansvariga utgivare, då får du alla nitiska Dumpen-anhängare efter dig! Och en etikett om att du är farlig! Kritik är totalt livsfarligt och förbjudet! Våga inte ens tänka tanken på att lista Saras otaliga domar för då får du en stor aggressiv grupp efter dig!
Senast redigerad av Hemmingsbo 2022-12-18 kl. 02:03.
Citera
2022-12-18, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hemmingsbo
Fast då går ju Sara miste om underhållningsbiten och sensationen. Det är ju liksom det stora hela med Dumpen? Om man jobbar i det tysta får man ju inte in dagliga Swish pengar från Svenssons hemma i stugorna? Hur ska businessen skötas då hade du tänkt? Utan Swish-inflöde?
I know... precis det som gör det extra groteskt.
Citera
2022-12-18, 02:02
Bannlyst
Citat:
Frågan är om någon av dumplingarna har det.Det handlar inte om skydda barn i alla fall för dem som de påstår utan detta är ju ren skadeglädje.Bara en liten % av alla uthängda förtjänar det till viss del.Även om jag själv tror det finns bättre lösningar än att två pundare springer runt och leker Polis dessutom så knullar ena pundaren ganska flitigt runt med tjejer bara några år äldre än ”Baaaarnen” som ”gäddorna ” ska träffa.

Har du läst på om psykopater? Gör det isåfall. Isåfall får du snabbt inblick i psykopatens värld. Allt handlar om att hitta sin nisch och sedan söndra och härska. Allt som ligger längs vägen blir överkört. Likt Dumpens ansvariga utgivare som går över lik för sin sak. Empati? Medkänsla? Hänsyn till anhöriga? Ha! Du har verkligen inte stött på psykopater längs din väg du.
Citera
2022-12-18, 02:44
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Dessa två påståenden får du gärna backa upp med fakta, annars vet vi att du bara snackar gäddskit som vanligt.
Här är i alla fall en som inte tar bidrag från Patrik.
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/lEOgdL/snart-ar-pedofiler-med-pa-pridetaget
Citera
2022-12-18, 04:53
Medlem
Spännande att följa dumpen-gäddornas reaktioner på sociala medier.

En del ligger kvar rätt länge för beskådan och öppna för kommentarer. Därefter anar man att livet blir besvärligt för många och olika åtgärder utförs för att anonymisera och komma bort från insyn.

Den senaste skalliga ”spring-gäddan” i Göteborg håller nu på att städa bort bilder och stänga ner så gott det går.

Misstänker att julen och mycket annat gått åt helvete där.

Tänk vad livet kan förändras snabbt när kuken och reptilhjärnan tar över och dundrar in i Dumpen.
Citera
2022-12-18, 07:26
Medlem
:
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Spännande att följa dumpen-gäddornas reaktioner på sociala medier.

En del ligger kvar rätt länge för beskådan och öppna för kommentarer. Därefter anar man att livet blir besvärligt för många och olika åtgärder utförs för att anonymisera och komma bort från insyn.

Den senaste skalliga ”spring-gäddan” i Göteborg håller nu på att städa bort bilder och stänga ner så gott det går.

Misstänker att julen och mycket annat gått åt helvete där.

Tänk vad livet kan förändras snabbt när kuken och reptilhjärnan tar över och dundrar in i Dumpen.

Även frun har gjort storstädning och tagit bort alla offentliga bilder med gäddan och tagit bort profilbilder.
Livet har nog blivit ett helvete för henne nu.
Citera
2022-12-18, 08:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kungen9393
Hur går de för Sara de lilla tjack-nyllet? Hahahaha har aldrig sett ett så sönderknarkat ansikte förut , står ju tjack skrivet i pannan för helvete.

Jo det är precis så det är hon ser ut som den typiska pundaren.Hon drivs av hat och att hon går igång på förnedringen hon vet att det är okej att göra så emot män som raggar på unga tonåringar pga hur tabubelagt det är och sanningen är att hon hade mått lika bra av att göra det hon gör emot män generellt sätt oavsett var de har gjort eller inte. Hon ser helt enkelt sin möjlighet att förnedra människor och samtidigt bli respekterad för att hon gör det mot en viss grupp människor.

Det som förvånar mig är faktiskt att av alla partners hon kan jobba med så väljer hon Patrik. Hade jag varit henne så hade jag varit väldigt misstänksam mot honom.Visst han håller sig till tjejerna på 18 år och över fast det är precis. Han gör det enbart de för att det är vid den åldern som det är accepterat socialt att ragga på dessa tjejer. Han hade nog inte haft några problem att gå några år yngre än siffran 18. Hav vet det själv och jag tror att Sara vet.Kan man ligga med en 18 årig tjej så kan man även ligga med någon som är några år yngre. Min känsla är att Patrik inte är jättemycket bättre än dom han hänger ut.
Senast redigerad av Getteadytorumble 2022-12-18 kl. 08:42.
Citera
2022-12-18, 08:49
Medlem
Citat:
Det är ju bara att fira då att ytterligare några liv har blivit förstörta.Ni dumplings lär väl hoppa av glädje!
Fast det är väl bra att hon fick reda på vilket kräk han va som sökte dejter på Tinder o raggade på barn, eller.
Hur tufft det än är för henne nu så va det de bästa som kunde hända henne.
Citera
2022-12-18, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aanonymous
:

Även frun har gjort storstädning och tagit bort alla offentliga bilder med gäddan och tagit bort profilbilder.
Livet har nog blivit ett helvete för henne nu.
Stackaren. Men skönt för henne också att slippa fira en enda jul till med en falsk och uppenbart korkad förövare.
Citera
2022-12-18, 09:42
Medlem
Citat:
Jag köper inte hela grejen med uthängningen.I så fall skulle man hänga ut alla som skulle kunna vara en fara för minderårigas hälsa.Vi snackar om langare som säljer tunga droger och sprit till unga tjejer och killar.Vi snackar även om mördare de som misshandlar,bedragare som utnyttjat äldre.Vi har våldtäktsmän och mördare.

Om någon brottsling ska hängas ut som kan vara en potentiell fara för en viss grupp individer så tycker jag att alla som är en fara ska hängas ut? Varför bara fokusera på en liten grupp.Jag har en idé alla privatpersoner går runt och hänger ut folk som har begått brott!
Står dig fritt att agera, Dumpen agerar mot peddo/hebbo-förövare. Om du tycker det fins värre brott så är det din sak, men starta en ny tråd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in