2022-12-18, 10:01
Bannlyst
Nu vet jag att det inte skulle hända så som samhället ser ut fast det skulle vara väldigt kul att se Sara och Patriks reaktioner om byxmyndigheten helt plötsligt sänktes något år. Då hade det inte blivit många uthängda gäddor

Det skulle vara så kul att se besvikelsen i deras särskilt Saras ögon.Grejen är att om detta hade hänt så hade det varit ett test för att se om Sara bryr hon sig om barn eller bryr hon sig bara om uppmärksamheten och pengar.

Även om detta hade hänt så hade hon kunnat ha möjligheten att lägga all tid på att fånga riktiga pedofiler. Fast hon vet att de flesta män är inte pedofiler, de flesta tänder faktiskt på tonåringar. Vilket skulle göra att hela verksamheten skulle gå under och slutligen bevisa att det aldrig har handlat om att skydda någon. Då det är lättare att få en man att träffa en tonåring för att en attraktion finns än att att få en man att träffa barn som inte nått könsmognad. Frågan är hur bra det skulle gå för dumpen om de bara riktades in på riktiga pedofiler.
Senast redigerad av Getteadytorumble 2022-12-18 kl. 10:07.
Citera
2022-12-18, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Getteadytorumble
Nu vet jag att det inte skulle hända så som samhället ser ut fast det skulle vara väldigt kul att se Sara och Patriks reaktioner om byxmyndigheten helt plötsligt sänktes något år. Då hade det inte blivit många uthängda gäddor

Det skulle vara så kul att se besvikelsen i deras särskilt Saras ögon.Grejen är att om detta hade hänt så hade det varit ett test för att se om Sara bryr hon sig om barn eller bryr hon sig bara om uppmärksamheten och pengar.

Även om detta hade hänt så hade hon kunnat ha möjligheten att lägga all tid på att fånga riktiga pedofiler. Fast hon vet att de flesta män är inte pedofiler, de flesta tänder faktiskt på tonåringar. Vilket skulle göra att hela verksamheten skulle gå under och slutligen bevisa att det aldrig har handlat om att skydda någon. Då det är lättare att få en man att träffa en tonåring för att en attraktion finns än att att få en man att träffa barn som inte nått könsmognad. Frågan är hur bra det skulle gå för dumpen om de bara riktades in på riktiga pedofiler.
De jagar reda på och hänger ut förövare. Byxmyndighetsåldern kommer inte sänkas och vill du diskutera detta, starta ny tråd. Du är äckligt och maniskt fixerad vid Sara. Du skriver hela tiden vad hon tänker, vet, är... riktiga psykopatformuleringar, du är helt klart inte bara gädda utan inte heller riktig i skallen.
Citera
2022-12-18, 12:14
Medlem
E.84s avatar
Citat:

Även om detta hade hänt så hade hon kunnat ha möjligheten att lägga all tid på att fånga riktiga pedofiler. Fast hon vet att de flesta män är inte pedofiler, de flesta tänder faktiskt på tonåringar. Vilket skulle göra att hela verksamheten skulle gå under och slutligen bevisa att det aldrig har handlat om att skydda någon. Då det är lättare att få en man att träffa en tonåring för att en attraktion finns än att att få en man att träffa barn som inte nått könsmognad.

Nu har jag dock inte mkt till övers för dumpen och deras sätt att arbeta, det är vidrigt eftersom så många fler än bara gäddan hamnar i rampljuset och riskerar effekt pga en idiot, och Sara bryr sig inte om anhöriga eller gäddans barn vilket man kan tycka att man bör göra. Alla barn förtjänar trygghet och skydd.

Att påstå att de flesta män tänder på tonåringar är sjukt, och jag vet att vissa har hänvisat länkar i det ämnet. Att t ex tända på en 13 åring och vilja ha sex med denna när man ens är över 18 är fan sjukt. Det är ett barn! Att va t ex 30 år och bli sexuellt upphetsad på en 15/16 åring är fan också sjukt. Det är barn det handlar om och jag kan inte förstå hur man kan känna sig sexuellt upphetsad av ett barn, för mig är det obegripligt.
Citera
2022-12-18, 12:17
Medlem
De senaste gäddorna har varit riktigt otäcka. Den skallige tar priset. Att inbilla ett barn med autism att hon är hans flickvän och prata om att skaffa barn med henne är vidrigt. Han kallar barnet för en fantastisk kvinna. Hennes intelligens gör honom kåt. Han gillar hårda tag och att smiska, han vill dra i hennes hår säger han.

Det värsta är när flickan säger att hon vill fara till gk. Han svarar då att "jag kommer aldrig att hindra dig att göra vad du vill."

Det är ett riktigt starkt varningstecken i sig. Ingen som inte har tänkt att verkligen hindra den andre att göra något skriver så. Det är bara den som har tänkt på att hindra den andra som skriver så.

Det här är alltså ett barn med autism. Hur sjuk är han inte. *kräks*
Citera
2022-12-18, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.84
Nu har jag dock inte mkt till övers för dumpen och deras sätt att arbeta, det är vidrigt eftersom så många fler än bara gäddan hamnar i rampljuset och riskerar effekt pga en idiot, och Sara bryr sig inte om anhöriga eller gäddans barn vilket man kan tycka att man bör göra. Alla barn förtjänar trygghet och skydd.

Sara jobbar ju för att lagen ska ändras så att barn kan skyddas bättre. Det är det hon har som mål. Så hennes mål är att påverka folks insikt om vad som pågår så att polisen ska kunna utöva brottsprovokation. Och strängare straff.

Om du eller någon annan vill värna om de barn som har en förälder som vill våldta andra barn så går det bra att skapa en grupp om det. Försök förbättra för barn som är i den sitsen. Stötta den andra föräldern och barnet. Det vore ju bra.

Men alla grupper kan inte värna om hela världens barn på en gång. Alla har nischer.
Citera
2022-12-18, 12:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kungen9393
Hur går de för Sara de lilla tjack-nyllet? Hahahaha har aldrig sett ett så sönderknarkat ansikte förut , står ju tjack skrivet i pannan för helvete.

Helt uppåt väggarna att denna marockanska totalskiter i egna barnens uppväxt med tanke på alla domar hon haft genom livet och det destruktiva liv hon levt enligt många som tagit upp hennes uppväxt här inne, och istället är hon sjukligt och maniskt fokuserad på att skräna (med vidrig röst) Paaaaaaaaaaaaatrrrrrrrik jag har hittat någon häääääär. Fyfan för att vara så sjukligt maniskt och glömma sina barn och istället fokusera på andra människor på detta sätt.
Citera
2022-12-18, 12:38
Bannlyst
Citat:

En psykopat visar inte besvikelse. Har du märkt ett mönster här i tråden? Att man sannolikt tror att självaste Sara sitter och försvarar åsikter lika maniskt här inne? Ingenting upphör att förvåna gällande den sidan egentligen. De anställer folk som sitter och sopar bort all form av kritik.
Citera
2022-12-18, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Spännande att följa dumpen-gäddornas reaktioner på sociala medier.

En del ligger kvar rätt länge för beskådan och öppna för kommentarer. Därefter anar man att livet blir besvärligt för många och olika åtgärder utförs för att anonymisera och komma bort från insyn.

Den senaste skalliga ”spring-gäddan” i Göteborg håller nu på att städa bort bilder och stänga ner så gott det går.

Misstänker att julen och mycket annat gått åt helvete där.

Tänk vad livet kan förändras snabbt när kuken och reptilhjärnan tar över och dundrar in i Dumpen.

Även frun har börjat städa bort sig
Citera
2022-12-18, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hemmingsbo
En psykopat visar inte besvikelse. Har du märkt ett mönster här i tråden? Att man sannolikt tror att självaste Sara sitter och försvarar åsikter lika maniskt här inne? Ingenting upphör att förvåna gällande den sidan egentligen. De anställer folk som sitter och sopar bort all form av kritik.
Ganska typiskt manisk psykos att starta konton för att sitta och skriva samma argument enligt alla lättgenomskådliga trollprinciper som finns, det vill säga fokusera på ovidkommande detaljer i inlägg istället för att barn och unga utsätts av förövare, projicera istället för att diskutera att barn och unga utsätts av förövare, underminaera och svartmåla personerna som arbeta med Dumpen för att de arbetar MOT att barn och unga utsätts av förövare, komma med osanna påståenden och påstådd forksning som stöder deras sjuka åsikter och de precis aldrig kan backa upp med fakta -om och om igen istället för att se problemet med att barn och unga utsätts av förövare, uttrycker enbart sympati för förövarna istället för att barn och unga utsätts av förövare. Så genomskinligt, spammit och tröttsamt. Samma ord, samma dåliga retorik, samma patetiska självömkan, samma empatilöshet.
Citera
2022-12-18, 13:02
Bannlyst
Är det någon som vet hur det går för han som man kallar för Twieedy?Han är en av de skönaste killarna som som dumpen hängt ut.” Ah, soft vart då någonstans?” Hahahahaha Även om han med all sannolikhet inte hade lyckats få en ung tonårstjej så är han en av de uthängda som skulle ha en gnutta chans.
Citera
2022-12-18, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.84

Att påstå att de flesta män tänder på tonåringar är sjukt, och jag vet att vissa har hänvisat länkar i det ämnet. Att t ex tända på en 13 åring och vilja ha sex med denna när man ens är över 18 är fan sjukt. Det är ett barn! Att va t ex 30 år och bli sexuellt upphetsad på en 15/16 åring är fan också sjukt. Det är barn det handlar om och jag kan inte förstå hur man kan känna sig sexuellt upphetsad av ett barn, för mig är det obegripligt.
Bra inlägg, sista stycket kunde jag skrivit själv. Men det här att Sara inte bryr sig om anhöriga tror inte jag stämmer, vi skulle ha enormt mycket fler anhöriga som gått ut med det om det var så. Jag vet också från uppgifter på Dumpen och deras Facebook-sida att Dumpen har stöd på plats för de som är villiga att ta emot det, vilket vissa gjort. Jag är kluven till Dumpens metoder, men jag landar alltid på att värdet av att förövarnas ansikten, sätt att chatta och uppmärksamheten är en större vinst för deras potentiella offer och deras anhöriga och att det uppväger allt eftersom alternativ inte finns. Förövarnas familjer har de själva satt i skiten och frågan är om inte en hel del barn skonats från pappas/morfars/farfars/kusinens/morbrors/farbrors fortsatta eller framtida övergrepp tack vare Dumpen?
Citera
2022-12-18, 13:08
Medlem
Citat:
Är det någon som vet hur det går för han som man kallar för Twieedy?Han är en av de skönaste killarna som som dumpen hängt ut.” Ah, soft vart då någonstans?” Hahahahaha Även om han med all sannolikhet inte hade lyckats få en ung tonårstjej så är han en av de uthängda som skulle ha en gnutta chans.
Han får väl flytta runt som han gjort gång efter gång när byborna fått nog av att han kontaktar högstadietjejer på bussar och busshållplatser när de ska ta sig till och från skolan. Han har hållit på i åratal att antasta tjejer i tidiga tonåren ute i samhället
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in