Citat:
att han visar allt de du beskrev han gjorde! Det kan lätt bevisa med ta en bild på det och lägga upp på en bildmoln. Varför skulle jag läsa hans bok, jag kan erkänna det men gör du det? Eller det du beskrev var påhitt? Visa upp vad?! Du har ju själv citerat Ball flertalet gånger i tråden, och har påstått att han inte plockat med hela flygfotografiet. Ljög du, eller har du aldrig läst Balls bok? Jag har läst Balls bok och hela bilden finns ju med. Jag visade till och med tyska och sovjetiska kartor som bevisade att Balls bild är komplett. De tyska flygfotografierna finns ju dessutom med på USHMM:s hemsida, och där ser man att Ball plockat med hela fotografiet!
Citat:
oki Och ??? så du vet vi inte om det stämmer det beskriver, eller hur?
Jag håller med. Vittnet fantiserade friskt.
Citat:
Gör det? vi vet hur det var med de ugnarna i Auschwitz. Så hur vet vi och att det är så med detta? När de lyckas bränna en massa mul klövsjuka utan en massa mängder bränsle i det blöta england!! Hur gjorde de det?
Att kremera människolik utomhus, i gropar och på påstådda stängsel, gravstenar och järnvägsrälsar över öppen himmel, fordrar alltså inte enorma mängder bränsle? Är du på riktigt nu?
Citat:
Ja de bevisar det ej behövdes en massa bränsle, och det går bränna även om det är blött mark.
Vad pratar du om? Boskapskremeringarna i England bevisar att bränslekravet var omfattande, att det tog lång tid, var komplicerat och dessutom skapade extremt omfattande rökmoln och rester, som av någon okänd anledning helt saknas där tyskarna påsås ha utomhuskremerat.
Var det ? Var ser du den bränslemängden?

Nä, trodde väl inte det!