2022-12-17, 06:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
När man tittat på videorna så ser man en osäker med låg självkänsla, självförtroende, begåvning under medel, ångest. Ensamma fastän de har anhöriga.

I många fall har de inte gjort något med barn tidigare och kommer förmodligen inte göra det senare, de har bara tagit tillfället i akt. I många fall är det så.

Och bara för att förkomma er som svarar. Jag vill att barn ska bli våldtagna.

De som gillar filmer med grova våldtäkter på barn skulle faktiskt må bra av att få sitta i fängelse på livstid. Och då menar jag tills döden inträder. Eller det är ju bara sjukt att sitta och vilja att barn ska våldtas. Dumpen gör det bra som hittar dessa avarter och varnar folk för dem. Inget säger att de aldrig har och inte heller att de inte kommer att våldta barn på ett brutalt sätt. Bara för att de chattar om att de vill att barnet ska komma säger ju inte att de kommer att vara försiktiga när de våldtar barnen. De kan mycket väl bli brutala våldtäkter. Den senaste vill ju slå barnet uppgav han redan i chatten.
Citera
2022-12-17, 06:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Getteadytorumble
Våldtäkt enligt en lag som med all sannolikhet förslogs av kvinnor. På tidigt 2000 tal kallades de bara sex med minderårig vilket enligt mig är mer logiskt.

Säg att Linnea 14 ligger med Lukas 23 på en fest båda är intresserade av varandra.Tror du Linnea tycker de är våldtäkt?

Lukas har varit vuxen i fem år. Han borde veta bättre. Annars kan han råka i trubbel. Och på en fest. Om de ligger med varandra på en fest är ju risken stor att Lukas helt rätt åker dit för det.
Citera
2022-12-17, 06:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Hur kan du veta om dom ändrat kronologisk ordning på chatten om det inte är dig som dom chattat med?

En del är verkligt insatta av någon anledning.
Citera
2022-12-17, 06:15
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
När man tittat på videorna så ser man en osäker med låg självkänsla, självförtroende, begåvning under medel, ångest. Ensamma fastän de har anhöriga.

I många fall har de inte gjort något med barn tidigare och kommer förmodligen inte göra det senare,
de har bara tagit tillfället i akt. I många fall är det så.

Patrik och Sara har lidit, och bara därför måste de få någon att lida minst som de gjort. Fast inte någon utan minst 2 i veckan. De har blivit tyranner och måste ständigt upprepa, de har fastnat i ett repeatläge som de inte kommer ut. De ber att de ska söka hjälp, bra, men de borde söka hjälp för sig själva också.

En persons klass bestäms mycket hur de tar kritik. Patrik och Saras klass är låg, de kritiserar grovt media som har kritiska åsikter om deras metoder.

Och bara för att förkomma er som svarar. Jag vill att barn ska bli våldtagna.
Och du har läst psykologi då antar jag om du kan göra den bedömningen?

Låter som ett väldigt starkt antagande från din sida, har du ingen fakta som backar upp det påståendet?

Varför vill du att barn ska våldtas? Har du sådana åsikter så låter det lite som att du är en ganska labil person som man borde hålla lite uppsikt över. Ni sjuklingar har ju en viss tendens till att göra slag i saken när allt kommer omkring.
Citera
2022-12-17, 06:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Kan inte släppa att näst senaste gäddan, från Göteborg som trodde han var ihop med en 13-åring, var beredd att kasta bort så mycket.

Stabilt jobb och verkar hyfsat framgångsrik inom sitt område, villa, barn, och en så otroligt söt fru — verkligen out of his league. Och hon åtminstone ser så otroligt snäll ut. Jag hoppas att det går bra för henne och att hon får allt stöd hon behöver.

Han är verkligen obehaglig på så många nivåer. Manipulativ och lögnaktig. Obehaglig läsning hur han snurrar ”13-åringen” runt sitt finger genom lögner och påståenden om att han blev av med oskulden med en äldre tjej, för att normalisera situationen. Och hur han föredrar att hänga på stränder för barn. Riktigt vidrig. En garderobspedofil som inte kunde hålla sig längre.

Det enda som tar emot för min del är att det finns ett minderårigt barn med i bilden. I de fallen, och då hans egen skada redan är gjord, skulle jag gärna se en avpublicering. För barnets skull i framtiden.

Däremot positivt att han föll dit. Det enda rätta för alla inblandade, även om det säkert gör ont för hans hustru just nu.

Han skriver till en 13-åring som dessutom säger att hon är autist: "Wow, vilken kvinna du är." Förutom allt annat snusk han skriver till henne.

Tycker att den här gäddan är gäddtypisk - de är beredda att offra allt för att få knulla med ett barn.

Många pedofiler verkar ju dessutom bli "upphettade" av sina egna barn. Det är nog stor tur för de anhöriga att dumpen finns. Kanske kan rädda något barn till en pedofil i alla fall. Är nog bättre att ha pappsen bakom lås och bom än i den egna sängen.
Citera
2022-12-17, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KallaKarar
Han skriver till en 13-åring som dessutom säger att hon är autist: "Wow, vilken kvinna du är." Förutom allt annat snusk han skriver till henne.

Tycker att den här gäddan är gäddtypisk - de är beredda att offra allt för att få knulla med ett barn.

Många pedofiler verkar ju dessutom bli "upphettade" av sina egna barn. Det är nog stor tur för de anhöriga att dumpen finns. Kanske kan rädda något barn till en pedofil i alla fall. Är nog bättre att ha pappsen bakom lås och bom än i den egna sängen.

Den senaste är en beräknande och mycket manipulativ gädda.

Hoppas att han har det riktigt svårt när Dumpen visar upp hans verkliga sida.

Nu har han börjat ändra och ta bort bilder på sin Facebook-profil. Men det har tagit tid. Trodde han att ingen skulle märka något?

Många gäddor låter Facebook och annat vara kvar länge. Märkligt.
Citera
2022-12-17, 10:06
Medlem
Citat:
Det tror du att en full 24 åring gör när en välutvecklad ung kvinna klänger på honom?
När jag var ung men över 15 år skickade de bilburna 20+ hem de minderåriga tjejerna och utnyttjade dem inte efter att de fått dem fulla .
Citera
2022-12-17, 10:36
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nobelstiftelsen
Många saker. Exempelvis borde tråden till viss del handla om Dumpen lika mycket som om gäddornas familjer, näringsverksamheter och yrken. Härskartekniker och försök att likrikta åsikter är annat som pågår.
170+ gäddor med familjer och vänner borde ha massor att skriva men inget som kan vara direkt negativt/skadligt för Dumpen kommer ut.
Alla vet att Sjöberg tar kokain och det påstås att han håller sig med unga tjejer. Säkert Sara också. En gång knarkare alltid knarkare men inget av det är av intresse och vikt och hör inte hemma i tråden.
Vem hindrar gäddornas anhöriga och anhängare från att skriva på Flashback menar du?

Citat:
Seriösa skribenter (inte journalisttroll) först måste ta avstånd från pedofili innan dom tycker att dumpens metoder är fel. Personligen har jag egentligen ingen åsikt mer än att det måste vara rättvist.
Jag kan också skratta när jag tänker på vissa gäddor och hur resonemanget och den "inre monologen" måste ha gått.
Jag brukar tänka på tex "gävlebocken" som hängdes ut naken inifrån lägenheten och hur brutalt Sjöberg gick runt honom och filmade tom hans måne upptill. Att alla gäddfilmer stannas i exakt den sämsta vinkeln. Filmen med Adelsgäddan precis när han ser som sämst ut. Det är förvisso inget om jämställd argumentationen men det är ju uppenbart att det inte är seriös journalistik.
Seriös journalistik handlar inte om att låta dom det rapporteras om visas ur bästa kameravinkeln.
Det var seriöst något av det dummaste jag läst på länge.
Citera
2022-12-17, 11:16
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Kan inte släppa att näst senaste gäddan, från Göteborg som trodde han var ihop med en 13-åring, var beredd att kasta bort så mycket.

Stabilt jobb och verkar hyfsat framgångsrik inom sitt område, villa, barn, och en så otroligt söt fru — verkligen out of his league. Och hon åtminstone ser så otroligt snäll ut. Jag hoppas att det går bra för henne och att hon får allt stöd hon behöver.

Han är verkligen obehaglig på så många nivåer. Manipulativ och lögnaktig. Obehaglig läsning hur han snurrar ”13-åringen” runt sitt finger genom lögner och påståenden om att han blev av med oskulden med en äldre tjej, för att normalisera situationen. Och hur han föredrar att hänga på stränder för barn. Riktigt vidrig. En garderobspedofil som inte kunde hålla sig längre.

Det enda som tar emot för min del är att det finns ett minderårigt barn med i bilden. I de fallen, och då hans egen skada redan är gjord, skulle jag gärna se en avpublicering. För barnets skull i framtiden.

Däremot positivt att han föll dit. Det enda rätta för alla inblandade, även om det säkert gör ont för hans hustru just nu.

Har vi någon rebus på honom
Eller ett pm
Citera
2022-12-17, 11:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Nej de hade inte planerat att ha sex med samtycke. De vill våldta barn allihopa.

Nej större majoriteten av dem sökte efter sex via samtycke.
Citera
2022-12-17, 11:24
Medlem
Citat:

Nej det gjorde de inte. De ville våldta ett barn.
Citera
2022-12-17, 11:25
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:

Då skulle de frågat föräldrarna hur de kände också. Om du nu är så rimligt så borde man kunna vara öppen o transparent med vad man vill
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in