Citat:
Ursprungligen postat av
klaustrofobin
Kan inte släppa att näst senaste gäddan, från Göteborg som trodde han var ihop med en 13-åring, var beredd att kasta bort så mycket.
Stabilt jobb och verkar hyfsat framgångsrik inom sitt område, villa, barn, och en så otroligt söt fru — verkligen out of his league. Och hon åtminstone ser så otroligt snäll ut. Jag hoppas att det går bra för henne och att hon får allt stöd hon behöver.
Han är verkligen obehaglig på så många nivåer. Manipulativ och lögnaktig. Obehaglig läsning hur han snurrar ”13-åringen” runt sitt finger genom lögner och påståenden om att han blev av med oskulden med en äldre tjej, för att normalisera situationen. Och hur han föredrar att hänga på stränder för barn. Riktigt vidrig. En garderobspedofil som inte kunde hålla sig längre.
Det enda som tar emot för min del är att det finns ett minderårigt barn med i bilden. I de fallen, och då hans egen skada redan är gjord, skulle jag gärna se en avpublicering. För barnets skull i framtiden.
Däremot positivt att han föll dit. Det enda rätta för alla inblandade, även om det säkert gör ont för hans hustru just nu.
Han skriver till en 13-åring som dessutom säger att hon är autist: "Wow, vilken kvinna du är." Förutom allt annat snusk han skriver till henne.
Tycker att den här gäddan är gäddtypisk - de är beredda att offra allt för att få knulla med ett barn.
Många pedofiler verkar ju dessutom bli "upphettade" av sina egna barn. Det är nog stor tur för de anhöriga att dumpen finns. Kanske kan rädda något barn till en pedofil i alla fall. Är nog bättre att ha pappsen bakom lås och bom än i den egna sängen.