Citat:
Ursprungligen postat av
se8035
JH är riktig skit, inte nog med det så har de tydligen infört vip nu och sedan höjt 10 Euro bonusen från 1000 till 1500 mess. Kontaktpersonerna är idioter. Man kan dra in en heltidslön men då ska man sitta minst 12h per dag och titta på kukar. Tror cloudworkers är snäppet bättre men sist jag kollade var det galet tryck för att ens komma in.
Mitt tips till er och era 4 vänner fixa ett jobb eller gör detta samtidigt som ni jobbar. Annars blir som hor "personangrepp" Ulla som sitter heltid och rekryterar för JH.
Haha bla bla, "det är skit" eller "jag ska sluta chatta nu för det är så dåligt"
Låter som saker man säger för att hålla borta andra från att söka detta chattande jobb.
Jag har ju själv läst om folk som skrev att dom gjort 900 meddelanden på en dag, eller nån som knullade horor och kliade sig på pungen medans han drog in en månadslön.
Mig lurar ni inte.
Det som är konstigt att sen jag började intressera mig för detta chattande jobb, och började skriva i den här tråden har det varit vääääldigt tyst om detta. Vill ni helt plötsligt inte erkänna hur bra ni tjänar?
Jag har som sagt läst tråden från sida 1, Mycket noggrant. Det är solklart man tjänar pengar.
Det som jag dock aldrig fått ihop är varför man skryter om det i en tråd så fler får upp ögonen för detta chattande jobb. Men jag antar att man gör det för att vara snäll mot andra?