2022-12-17, 16:09
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Jaså, kan du säga nån anledning förutom lönen? Du menar alltså att om lönen skulle vara kass så finns det ändå fördelar med detta chattande jobb?
Nej, inget jag går in på i denna tråden.

Nej, det menade jag inte, hur gjorde du den tolkningen?
2022-12-17, 16:47
Medlem
se8035s avatar
JH är riktig skit, inte nog med det så har de tydligen infört vip nu och sedan höjt 10 Euro bonusen från 1000 till 1500 mess. Kontaktpersonerna är idioter. Man kan dra in en heltidslön men då ska man sitta minst 12h per dag och titta på kukar. Tror cloudworkers är snäppet bättre men sist jag kollade var det galet tryck för att ens komma in.
Mitt tips till er och era 4 vänner fixa ett jobb eller gör detta samtidigt som ni jobbar. Annars blir som hor "personangrepp" Ulla som sitter heltid och rekryterar för JH.
2022-12-17, 18:03
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Nej, inget jag går in på i denna tråden.

Nej, det menade jag inte, hur gjorde du den tolkningen?

Fast skulle du inte tjäna bra med pengar skulle du ju inte titta på gubbkukar dagarna i ända.

Citat:
Det finns säkert många anledningar till varför man väljer att arbeta med detta.

Mitt antagande gjorde jag när du skrev det ovan citerade. Kan du nämna en anledning varför man jobbar med detta om det inte skulle vara för att det är bra pengar?
2022-12-17, 18:09
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
JH är riktig skit, inte nog med det så har de tydligen infört vip nu och sedan höjt 10 Euro bonusen från 1000 till 1500 mess. Kontaktpersonerna är idioter. Man kan dra in en heltidslön men då ska man sitta minst 12h per dag och titta på kukar. Tror cloudworkers är snäppet bättre men sist jag kollade var det galet tryck för att ens komma in.
Mitt tips till er och era 4 vänner fixa ett jobb eller gör detta samtidigt som ni jobbar. Annars blir som hor "personangrepp" Ulla som sitter heltid och rekryterar för JH.

Haha bla bla, "det är skit" eller "jag ska sluta chatta nu för det är så dåligt"

Låter som saker man säger för att hålla borta andra från att söka detta chattande jobb.

Jag har ju själv läst om folk som skrev att dom gjort 900 meddelanden på en dag, eller nån som knullade horor och kliade sig på pungen medans han drog in en månadslön.

Mig lurar ni inte.

Det som är konstigt att sen jag började intressera mig för detta chattande jobb, och började skriva i den här tråden har det varit vääääldigt tyst om detta. Vill ni helt plötsligt inte erkänna hur bra ni tjänar?

Jag har som sagt läst tråden från sida 1, Mycket noggrant. Det är solklart man tjänar pengar.

Det som jag dock aldrig fått ihop är varför man skryter om det i en tråd så fler får upp ögonen för detta chattande jobb. Men jag antar att man gör det för att vara snäll mot andra?
2022-12-17, 18:56
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Fast skulle du inte tjäna bra med pengar skulle du ju inte titta på gubbkukar dagarna i ända.

Mitt antagande gjorde jag när du skrev det ovan citerade. Kan du nämna en anledning varför man jobbar med detta om det inte skulle vara för att det är bra pengar?
Haha, vad är det för fel på dig egentligen? Du beter dig helt maniskt kring detta. Jag skrev tidigare att jag inte jobbar med detta längre. Har du glömt bort det eller?

Jag skrev att det säket finns många anledningar till att man väljer att arbeta med detta. Inte att jag kommer sitta här och stapla anledningar till varför man arbetar med det. Jag känner inte alla som gör detta, men det är väl ganska befogat att anta att de har sina anledningar?
2022-12-17, 19:04
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Haha bla bla, "det är skit" eller "jag ska sluta chatta nu för det är så dåligt"

Låter som saker man säger för att hålla borta andra från att söka detta chattande jobb.

Jag har ju själv läst om folk som skrev att dom gjort 900 meddelanden på en dag, eller nån som knullade horor och kliade sig på pungen medans han drog in en månadslön.

Mig lurar ni inte.

Det som är konstigt att sen jag började intressera mig för detta chattande jobb, och började skriva i den här tråden har det varit vääääldigt tyst om detta. Vill ni helt plötsligt inte erkänna hur bra ni tjänar?

Jag har som sagt läst tråden från sida 1, Mycket noggrant. Det är solklart man tjänar pengar.

Det som jag dock aldrig fått ihop är varför man skryter om det i en tråd så fler får upp ögonen för detta chattande jobb. Men jag antar att man gör det för att vara snäll mot andra?
Det är rätt festligt av dig att du tror att någon i denna tråden har någon slags plikt gentemot dig att motivera varför de arbetar som chattoperatör, hur mycket de tjänar, vart de arbetar etc. Kliv ner från din höga häst istället.

Det är inte ett dugg konstigt, du beter dig väldigt märkligt här i tråden. Du fortsätter att tvångmässigt nämna dina vänner som enligt dig arbetar med detta, trots att väldigt få i denna tråden verkar vara intresserade av det. Det går inte att ta dig på allvar när du håller på såhär, vet inte om du är medveten om det själv?

Vet inte hur du resonerar när du säger att någon försöker hålla dig borta från jobbet, är det besvärligt för dig att söka jobbet som chattoperatör om du nu vill arbeta med det? Det är ju knappast någon i tråden som kommer kunna stoppa dig, eller hur?
2022-12-17, 20:07
Medlem
Citat:
Det är rätt festligt av dig att du tror att någon i denna tråden har någon slags plikt gentemot dig att motivera varför de arbetar som chattoperatör, hur mycket de tjänar, vart de arbetar etc. Kliv ner från din höga häst istället.

Det är inte ett dugg konstigt, du beter dig väldigt märkligt här i tråden. Du fortsätter att tvångmässigt nämna dina vänner som enligt dig arbetar med detta, trots att väldigt få i denna tråden verkar vara intresserade av det. Det går inte att ta dig på allvar när du håller på såhär, vet inte om du är medveten om det själv?

Vet inte hur du resonerar när du säger att någon försöker hålla dig borta från jobbet, är det besvärligt för dig att söka jobbet som chattoperatör om du nu vill arbeta med det? Det är ju knappast någon i tråden som kommer kunna stoppa dig, eller hur?
Du är fan dummare än Horan som matar horan som du gör. Bra att du är på soc istället för chattar nu för tiden då, grattis.
2022-12-17, 20:19
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Haha, vad är det för fel på dig egentligen? Du beter dig helt maniskt kring detta. Jag skrev tidigare att jag inte jobbar med detta längre. Har du glömt bort det eller?

Jag skrev att det säket finns många anledningar till att man väljer att arbeta med detta. Inte att jag kommer sitta här och stapla anledningar till varför man arbetar med det. Jag känner inte alla som gör detta, men det är väl ganska befogat att anta att de har sina anledningar?

Citat:

Ja du skrev att det kan finnas många anledningar till varför man jobbar med detta som inte handlar om att man tjänar bra med pengar, men du kan inte nämna en enda?

Jag sitter inte på några höga hästar. Men om du kastar ut dig ett påstående där du antyder att det kan finnas andra anledningar än pengar till att man chattar så måste jag ju få ifrågasätta det?

Jag har ju sagt att jag ska ta en ordentlig funderare på om jag ska ansöka till detta chattande jobb, och enda anledningen som lockar mig är ju alla grova pengar man verkar kunna tjäna (om man läser vissa inlägg), inte att man får förmånen att se många gubbkukar.
2022-12-17, 20:21
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BronyFurry
Du är fan dummare än Horan som matar horan som du gör. Bra att du är på soc istället för chattar nu för tiden då, grattis.

Varför så otrevlig?

Det var ju bl.a detta inlägg från dig som gjorde att jag fick upp ögonen för detta jobb:

Citat:
Kör ba kör. Nu är det kö igen, två siffrig så meh. Nästa månad ska vi knega eller hur sebbe, ska damma av den elektriska fläkten och blanda flädersaften, sen ska det smattras sommar nätterna långa.

Är det fortfarande bra tryck med kö? Samt vilka jobbar du åt?
2022-12-17, 20:47
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BronyFurry
Håll käften på dig, jävla färsking. Tror du jag bryr mig vad en råtta som du tycker? Ta ditt liv istället.
2022-12-17, 20:51
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ja du skrev att det kan finnas många anledningar till varför man jobbar med detta som inte handlar om att man tjänar bra med pengar, men du kan inte nämna en enda?

Jag sitter inte på några höga hästar. Men om du kastar ut dig ett påstående där du antyder att det kan finnas andra anledningar än pengar till att man chattar så måste jag ju få ifrågasätta det?

Jag har ju sagt att jag ska ta en ordentlig funderare på om jag ska ansöka till detta chattande jobb, och enda anledningen som lockar mig är ju alla grova pengar man verkar kunna tjäna (om man läser vissa inlägg), inte att man får förmånen att se många gubbkukar.
Jag skrev även att jag inte kommer dra sådana anledningar i denna tråden, är det någonting som var oklart eller glömde du bara nu igen?

Jag har inte påstått att det finns andra anledningar än pengarna som man gör detta. Jag sa att det säkert finns många anledningar till varför man börjar med detta jobbet, förstår du skillnaden på det du TROR att jag skrev och på det jag faktiskt skriver till dig?

Vad är det att fundera på då? Bara gör det, du verkar ju sugen, behöver du fråga dina föräldrar om lov först?
2022-12-17, 20:52
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
2 olika användare, 2 olika upplevelser. CrystalineAA hävdar att det råder få meddelanden, Biggedy å sin sida hävdar det motsatta. Vem ska man tro på? Läser man igenom trådens alla sidor noggrant som jag har gjort, så upplever jag mig se ett mönster.

Mönstret mina damer och herrar är att man kan tjäna GROVA pengar genom att chatta. Nån skrev ju att han knullade brudar och kliade sig på pungen hela dagen medans han drog in en månadslön (som han investerade i aktier) att chatta med gubbar, nån annan skrev att denne kommit upp i 800 meddelanden, på en dag

Jag trodde ju verkligen man ville hålla detta jobb för sig själv, men eftersom det verkar finnas så mycket meddelanden så vill man väl helt enkelt bara dela med sig antar jag? Varför skulle man annars sitta och berätta hur mycket pengar man drar in?

Nej CrystalineAA. Det du skriver kan helt enkelt inte stämma. Skulle det råda få meddelanden skulle man ju inte skriva att man kan tjäna mycket pengar. För skriver man att man kan tjäna mycket pengar lockar man ju till sig andra som också vill ha detta chattande jobb.

Å där kom det personliga påhopp igen. Det är nått med detta chattande jobb som gör folk arga och irriterande?

Det e de! Det e bara pengar in liksom. Ingen utelunch, inga bensinpengar, inga AWs där man köper ölbiljetter eller chefer som vill ha gratis övertid. Bara snabba gubbkuksören som skramlar i skålen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in