2022-12-17, 22:24
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Jag skrev även att jag inte kommer dra sådana anledningar i denna tråden, är det någonting som var oklart eller glömde du bara nu igen?

Jag har inte påstått att det finns andra anledningar än pengarna som man gör detta. Jag sa att det säkert finns många anledningar till varför man börjar med detta jobbet, förstår du skillnaden på det du TROR att jag skrev och på det jag faktiskt skriver till dig?

Vad är det att fundera på då? Bara gör det, du verkar ju sugen, behöver du fråga dina föräldrar om lov först?

Haha ja och anledningen för dig att inte skriva det i den här tråden är ju för att det NATURLIGTVIS inte finns andra anledningar än pengar när man chattat. Inbilla mig att nån gör det för kul, eller för att dom tycker det är trevligt med gubbkuk 😄
2022-12-17, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Håll käften på dig, jävla färsking. Tror du jag bryr mig vad en råtta som du tycker? Ta ditt liv istället.
Måste ha trampat på en tå oj då
2022-12-17, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Varför så otrevlig?
Palla jobba
2022-12-17, 23:01
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BronyFurry
Palla jobba

Är det fortfarande bra med kö samt vilka jobbar du åt?
2022-12-18, 03:09
Medlem
Citat:
Är det fortfarande bra med kö samt vilka jobbar du åt?
Det är bra med en kö om du vill jobba, om du inte vill jobba är det bra att det inte är kö.

Jag jobbar åt Aschberg, är prao-elev för inspelning av nästa säsong av Trolljägarna, så vi knackar på er (dig och alla dina andra konton här) dörr snart.
2022-12-18, 04:54
Medlem
Chattoperatör.. lol. Det är lika lågt som indiska callcenter scammers. Ni ljuger och lockar med fitta. det är allt
2022-12-18, 10:13
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScubaDiver
Nu blev man av med VIP efter bara en månad, jag tycker jag är grym på detta att jag oftast kan få en target att svara även när situationen är illa, så jag kan inte förstå varför jag blev av med den.

Inte lönt och jobba nu utan VIP på JH men vill gärna börja jobba för CW eller e-mod är det någon som kan hjälpa till med det?

Det var trist, men utifrån vad andra har skrivit verkar JH ha satt i system att byta ut VIP-operatörer regelbundet. Jag hoppas att du åtminstone hann dra in lite stålar under tiden du var VIP.
2022-12-18, 11:32
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Det var trist, men utifrån vad andra har skrivit verkar JH ha satt i system att byta ut VIP-operatörer regelbundet. Jag hoppas att du åtminstone hann dra in lite stålar under tiden du var VIP.
Lol ännu en skit anledning till vrf jh är skit eller hur ullis med dina 4 pappor?
2022-12-18, 12:17
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Lol ännu en skit anledning till vrf jh är skit eller hur ullis med dina 4 pappor?

Varför kallar du mig för Ullis? Verkar som att du citerar fel person. Hade du förresten också VIP som du förlorade? Precis som Scuba hade jag bara VIP under ca 1 månad mellan september och oktober. Efter det sket jag i detta jobb.
2022-12-18, 13:30
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Varför kallar du mig för Ullis? Verkar som att du citerar fel person. Hade du förresten också VIP som du förlorade? Precis som Scuba hade jag bara VIP under ca 1 månad mellan september och oktober. Efter det sket jag i detta jobb.

Det är väl bra att fler får testa på VIP?

Ni hade nog inga problem alls med VIP systemet när ni fick VIP. Då lekte säkert liver för er. Har ju läst nån som hade VIP som drog in en månadslön medans han kliade sig på pungen och knullade horor.

Sen tappade han VIP.

Men som sagt, skriver man inte bra, loggar dåligt och har få tecken så ryker ju VIP. inte mer än rätt. Andra får chansen. Cirkel of Life.
2022-12-18, 16:30
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Det är väl bra att fler får testa på VIP?

Ni hade nog inga problem alls med VIP systemet när ni fick VIP. Då lekte säkert liver för er. Har ju läst nån som hade VIP som drog in en månadslön medans han kliade sig på pungen och knullade horor.

Sen tappade han VIP.

Men som sagt, skriver man inte bra, loggar dåligt och har få tecken så ryker ju VIP. inte mer än rätt. Andra får chansen. Cirkel of Life.
Håller man tempot uppe, svarar bra förlorar man ändå vip. Hur går det för er fittrekrytering på jh? 30 kr lön/h
2022-12-18, 16:48
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Håller man tempot uppe, svarar bra förlorar man ändå vip. Hur går det för er fittrekrytering på jh? 30 kr lön/h

Haha inte en chans. Du har helt enkelt svarat dåligt, haft för få tecken och för dåligt svarsbetende.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in