Citat:
Ursprungligen postat av
Jannika.Jansson
Vill ge alla OV där ute en klapp på axeln för ni klarar stå ut med jobbet för den usla lönen.
De som brukar gnälla mest är alltid folk som själva inte har rent mjöl i påsen och därför stör sig på vakterna.
Själv så var mina år faktiskt ganska trevliga men skulle aldrig orka med folket i Sverige i nuläget då det verkar som de flesta svenskar och utlänningar faktiskt blivit ännu mer dumma i huvudet.
Flesta i tråden som gnäller är troligen bekanta med finnen och kan inte acceptera att han var full och dum.
Vi får se hur pass dömda dessa aktuella vakter nu blir. Jag betvivlar det ens leder till åtal.
God jul på er och var rädda om er där ute.
Jag tycker faktiskt riktigt synd om dig! Riktigt dålig attityd och din syn på medmänniskor hör ju ihop med vissa tyska läger på 1930-1940- talet.
Du visar verkligen vad OVs företagskultur går ut på, och du lapar ju i dig exakt allt och lite till och tror att du är bäst i hela världen.
Går du möjligen på kokain?? För annars har du smittats av storhetsvansinne DELUXE och psykopati! Det är lättare att sluta med kokain än de andra två!
Jag har läst alla dina inlägg, och de är verkligen skrämmande!
Ex den döde var väl inget "bus", han hade väl jobb och allt, han hade väl jobbat hela livet och betalat skatt på det, bl.a. till tunnelbanan så att ex han och andra kan ta tunnelbana när de är berusade efter att ha spenderat sina pengar (intjänade som LÖN på arbete) på något/några privata företag i innerstaden!!
Troligen tjänade han MER än dig, han var väl någon dataguru på Ericsson, så han tjänade mer än lilla du som patetiskt klagar på din "lilla" lön!!
Jag hoppas att Ericsson går in och stämmer vaktbolaget för förlust av värdefull anställd!
Jag hoppas verkligen att ägarna till vaktbolag gör en ordentlig översyn av företagskulturen i sina bolag och att de rensar ut idioter som dej, för du är tamejsjutton en fara för både din arbetsgivare och allmänheten!!!
Fy faan vad dum och korkad och självupptagen du verkar vara!!