Citat:
Ursprungligen postat av
VVVulpes
Loggar och enheter har flera gånger gjorts tillgängliga för polisen och är som jag uppfattat det alltid redo att göras så. Men du kanske har andra versioner av några chattar? Om du varit på Internet någon gång så vet du mycket väl att det foinns störda män som skriver så där, i överflöd. Min sambo spelade Wordfeud med en gullig hundbild i profilen och nog fan började gubbar som du fråga hur gammal hon var, om hon var kåt och om hon hade bilder. Hon sklev att hon var 12 för att få dem att backa men inte fan. Ögonöppnare.
Fråga, känner du Sara väl eftersom du har sådan ingående kännedom om hennes mentala hälsa? Eller har ni bara träffats en gång?

Hoppas det gäller alla loggar som polisen får, nu blir inte allt polissak, och de måste redovisas trovärdigt de också.
Utredning tar tid, och då måste Sara köpa ny mobil var gång typ 2 st i veckan, tror inte på det. Fallen utreds väl där brottet begåtts, och utredarna måste få tillgång till varje enskild logg i original.
Jag hoppas verkligen att domstol får originaldata och inte slarvigt tagna skärmdumpar.