Citat:
Ursprungligen postat av
jorban
Intressant att Ryssland inte slagit till mot Finland och Sverige trots att man haft 30 år på sig sen USSR upplöstes
Kriget i Ukraina började 2014 när landet över en natt gick från Rysk marionett till USA marionett
Belarus och Ukraina är det enda Ryssland bryr sig om i Europa. Ryskbesläktade länder, geopolitiskt viktiga på Rysslands gräns.
Det absoluta skitsnacket om att Ryssland vill åt Europa är så ofantligt jävla löjligt
Det är på samma Amerikansk propagandanivå som att skriva Orcher , Putler etc
Du verkar ju inte vara den smartaste militäranalytikern?
Du får nog börja putsa lite på dina kunskaper om nån ska ta dina fantasier på allvar!
Vi har ju sett allt som Putin drömmer om gå rakt ner i källaren.
Att han hela tiden terrorbombar Ukraina är ju bara ett exempel på hur vidriga ni ryssar är!
Visst nu idag börjar säkert dvärgen förstå att det kommer inte bli nåt segertåg genom Europa ner till Portugal, som han själv drömt om.
Nu blir det troligtvis en olycka där han förklarats död?
Det bästa hade ju varit om vi hade kunnat fört honom till Finspång tillsammans med Reinfelt!
Annars vore det ju extra kul om Lavrov och Putin hamnade på Gitmo i orange overall!