2022-12-15, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av statsterrorist
'Roligt'. Vad vet du om dessa brott? Antar att deras förekomst skapar en kognitiv dissonans hos dig så att du genast måste förneka dem, och påpeka - mest för din egen skull - att de inte får finnas genom att hänvisa till psykvården...
Ja, ganska självklart då du och dina gelikar inte visar upp bevis.
Citera
2022-12-15, 14:46
Medlem
statsterrorists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leRoiSoleil
Vad sägs om att lägga till följande till ditt stående råd, så att det får en faktamässig tyngd:

"Men om det inte fungerar skall du inte bli förvånad, eftersom det hittills aldrig någonsin visats existera en enda individ som är hjärnchippad. Istället bör du då genast ta kontakt med mentalhälsovården, som har lång erfarenhet av behandling av psykiska vaneföreställningar som historiskt drabbat miljontals människor, inklusive personer som likt dig bär upplevelsen att vara hjärnchippad."

Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Ja, ganska självklart då du och dina gelikar inte visar upp bevis.

I exempelvis USA har flera fall av implantat utan samtycke dokumenterats, till exempel David Larson och uppfinnarna Bob Boyce och James Walbert.
Citera
2022-12-15, 17:21
Medlem
I ena ringhörnan står ett hundratal vanliga medborgare som har drabbats av ett aldrig tidigare skådat problem. I andra ringhörnan Socialstyrelsen som envist hävdar att verkningslösa antipsykotiska läkemedel kan användas för att bota i princip vad som helst. Tidigare försökte samma Socialstyrelse medicinera mot homosexuellt i Sverige. Idag försöker den konservativa myndigheten istället medicinerar gentemot modern teknik med precis lika lite framgång.
Senast redigerad av Piratpartiet 2022-12-15 kl. 17:29.
Citera
2022-12-16, 19:34
Medlem
Citat:
I exempelvis USA har flera fall av implantat utan samtycke dokumenterats, till exempel David Larson och uppfinnarna Bob Boyce och James Walbert.

Ändå saknas det bevis? Hur går det till?
Vart finns bevisen?
Citera
2022-12-16, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piratpartiet
I ena ringhörnan står ett hundratal vanliga medborgare som har drabbats av ett aldrig tidigare skådat problem. I andra ringhörnan Socialstyrelsen som envist hävdar att verkningslösa antipsykotiska läkemedel kan användas för att bota i princip vad som helst. Tidigare försökte samma Socialstyrelse medicinera mot homosexuellt i Sverige. Idag försöker den konservativa myndigheten istället medicinerar gentemot modern teknik med precis lika lite framgång.

Åter, var är bevisen i ditt konstanta ordbajseri?
Citera
2022-12-16, 19:43
Medlem
Citat:
Bob Boyse var lite intressant, men James Walbert är bara en knäppis, utan implantat. Hittade inget om David Larson.

När du namedroppar, skicka gärna med lite länkar så man läsa om det.
Citera
2022-12-18, 18:39
Medlem
Citat:
Bob Boyse var lite intressant, men James Walbert är bara en knäppis, utan implantat. Hittade inget om David Larson.

Tänk så hära att om du tex, tycker en sak ena dagen och sedan nästa dag så tycker du annorlunda. Eller det du tyckte var superhäftigt ena dagen men nästa dag så tycker du att det är superlöjligt. Då kan du vara kontrollerad.
Citera
2022-12-18, 18:54
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robboos
Tänk så hära att om du tex, tycker en sak ena dagen och sedan nästa dag så tycker du annorlunda. Eller det du tyckte var superhäftigt ena dagen men nästa dag så tycker du att det är superlöjligt. Då kan du vara kontrollerad.

Aww fuck - menar du att jag har ett chip i hjärnan som säger åt mig att det inte är lika kul att spela Pokémon go längre?? Jag trodde jag bara hade tröttnat, men tänk så fel jag måste haft..
Citera
2022-12-18, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Aww fuck - menar du att jag har ett chip i hjärnan som säger åt mig att det inte är lika kul att spela Pokémon go längre?? Jag trodde jag bara hade tröttnat, men tänk så fel jag måste haft..
Chip vet jag inte, men du kan vara kontrollerad av dina egna hjärnspöken. Så kan det faktiskt vara. Eller påverkad av hur andra tycker att du ska tänka och fungera.
Citera
2022-12-18, 19:33
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robboos
Chip vet jag inte, men du kan vara kontrollerad av dina egna hjärnspöken. Så kan det faktiskt vara. Eller påverkad av hur andra tycker att du ska tänka och fungera.
Så man kan inte bara, typ, bli trött på det?
Citera
2022-12-19, 13:13
Medlem
Den mänskliga hjärnan är trots sina ”kvalificerat usla komponenter” en fantastisk långlivad och energisnål maskin. Men på grund av ständiga desinformations kampanjer från statens psykiatri är det många medborgare som inte är medvetna om hur lätt det är påverka och styra hjärnan. En farlig kunskap som måste bevakas för att inte skapa anarki i samhället.
Citera
2022-12-20, 07:07
Medlem
statsterrorists avatar
Citat:

Sök på "David Larson" (eller "Dave Larson") och "implant" så får du upp träffar, bl.a. en pdf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in