Citat:
Ursprungligen postat av
M18A1-Claymore
Problemet är väl att ni inte har och inte kan producera bevis för det ni påstår. Att skylla sitt misslyckade liv på en okänd övermakt är inte bevis.
Helt ok att ni tror på dessa sagor men innan ni kan producera bevis är och förblir detta fiction och inget annat.
För inte ens ni kan väl påstå att ni vill leva i en värld där man kan anklaga och döma utan bevis som håller granskning?
Vad anses vara "bevis"? Att betala 2 kvinnor att anklaga Julian Assange för våldtäkt?
Ibland "räcker" det tydligen med ord mot ord.
Och hur ska man, som brottsoffer av svenska myndigheter, bevisa vilken hemligstämplad övervakningsteknologi som faktiskt finns? För fan, bill gates hade kunnat hålla en presskonferens idag där han erkänner allt som har med den här tråden att göra, och majoriteten av befolkningen hade inte trott på det...Jag menar trans-humanisterna pratar ju öppet om vad dom kan göra för grejer, tror du att dessa "akademiker" snackar skit för att lura korkade pleber som oss?
Om du utgår från att det jag säger är sant; vad annat kan jag göra än ett Brevik dåd för att få svensken att lyssna? Det duger ju inte att stå med en foliehatt på plattan och skrika ut vad som sker.
Inte många som lyssnar på Jesus-anhängare som gör sådant på öppen gata.
Vill man hellre tro att en, tidigare helt ostraffad människa, som aldrig visat upp våldsamt beteende, helt plötslig blivit en galen barnamördare än att tro/lyssna på vad personen faktiskt säger, får man väl göra det.
Lite som alla som inte kan koppla Brevik med massimporten av araber och afrikaner...För vilken nazist dödar massa vita, ariska barn istället för blatteungar?
Och som jag nämnde tidigare, om det jag säger är sant, har inte jag en moralisk obligation att se till att så många som möjligt för höra det? Jag argumenterar för att det som diskuteras i tråden är bland det enda jag kan tänka mig som "rättfärdigar" ett Brevik liknande dåd.
Men vad vet jag, jag anser att muslimska frihetskämpare har samma rätt till att begå attentat i västvärlden som västvärlden har rätt att göra i mellanöstern.