2022-12-11, 00:20
Medlem
Vitsippan_79s avatar
UMO ger ut sexnoveller för barn från 13 år. Så fruktansvärt vidrigt, rena peddomaterialet.

https://via.tt.se/pressmeddelande/ar...easeId=3335693

Hur kan något sånt här tillåtas? Var är protesterna?
Citera
2022-12-11, 01:20
Medlem
1 dec: Filmkvällen slutade med sex
6 dec: Gnid och sug på stranden med barndomskompisen
9 dec: Vi saxar oss till orgasm
12 dec: Vi började med att duscha tillsammans.
14:e dec: Hon smekte mina bröst i omklädningsrummet
16:e dec: Min bisexuella trekant
19:e dec: Vi runkade av varandra på scoutlägret
21:a dec: Så vill jag att första gången ska vara
24:e dec: Min önskedröm om gruppsex i omklädningsrummet

Verkar som minst hälften är bög, lesbiskt och bisexuellt.

Och självklart illustreras allt av en invandrartjej som är i sängen med en fräkning rödhårig svensk.

Hur fan orkar dom med att förvränga verkligheten på det här sättet?
Senast redigerad av Quandmeme 2022-12-11 kl. 01:29.
Citera
2022-12-15, 12:49
Medlem
Hovslättsmannens avatar
I lucka 24 är det gruppsex i omklädningsrummet. Cassandra som går i sjuan fastnar på toan med mobilen, och missar Kalle! God jul!

Noterar att vi är tillbaks till det sena sjuttiotalet igen, där barns sexualitet ska fram i offentligheten.
Jag kan ärligt säga att i den åldern var jag helt ok med att min sexualitet var en hemlighet. Jag var helt ok med att smygtitta i porrtidningar, och runka i smyg utan att berätta det för någon. Sex var en del av de vuxnas värld, och jag började liksom bara glänta lite på dörren. Jag hade tyckt att det varit sjukt äckligt, om något RFSL-peddo förklarade mig vad som lämpligt runkmaterial för en trettonåring.
Citera
2022-12-15, 13:14
Vad är UMO?
Citera
2022-12-15, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spanjolett-Rudis
Vad är UMO?

Det här är vad som står om UMO längst ned på länken TS gav.

Citat:
UMO.se är en webbplats om sex, hälsa och relationer för unga mellan 13 och 25 år. UMO.se är det självklara valet när unga söker information och dialog om kroppen, sex, relationer, psykisk hälsa, alkohol och droger, självkänsla och mycket annat. Det är de ungas perspektiv som står i fokus, ungas möjlighet att med kunskap skapa ett större handlingsutrymme för att fatta bra beslut om saker som rör det som känns viktigt i livet och som påverkar den egna hälsan.

UMO.se är en trygg plats där innehållet är faktagranskat och kvalitetssäkrat i flera led. Verksamheten drivs utan kommersiella intressen och därför finns ingen reklam eller sponsring på webbplatsen.

UMO.se drivs av Inera AB på uppdrag av alla Sveriges regioner.
Citera
2022-12-16, 00:44
Medlem
Vitsippan_79s avatar
Denna var det som dök upp i mitt flöde. En kille och en tjej och båda är barnvakten i en lekpark samtidigt som de har sex bakom en buske. Så fruktansvärt osmakligt. Hur kan någon tycka att det är okej? Vägrar kolla de andra

https://www.umo.se/sex/sexnoveller/s...akom-en-buske/
Citera
2022-12-17, 11:47
Medlem
Gaupes avatar
Bidragen har tydligen röstats fram av besökarna på UMO. Frågan är hur många av dessa som är riktiga ungdomar och hur många som är nätpedofiler. Julaftonens porris om gruppsex i omklädningsrummet känns ju väldigt suspekt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in