Citat:
Ursprungligen postat av
Kalle81
Vi kan inte ha kvar en öb som går igång på slitna blondiner. Ryssland kan mönstra 3 miljoner kopior och då blir öb satt ur spel.
Han måste bort genast
Ha ha ha ha!

Så sant! Vad händer om tusentals efter tusentals Ursulas, Ludmilas, Olgas, Leylas och Irinas stormar in i Sveriges? Lätt slitna och med billig blondering? Tycker nästan synd om Gubbfan ...
"Så många QUINNOR - så lite tid."