Linda talar i TV4 om hur hon kränks, hängs ut och nedvärderas på felaktiga grunder. Hur hon som hög polischef och kvinna inte kan vara passiv i detta för vad sänder hon då för signaler till andra utsatta kvinnor?
Linda låter välrepeterad och politiskt högtravande. Alla uttalanden är militant tvärsäkra. Nu är det endast en ytlig medarbetar/chefrelation hon haft med Löfving. Inget annat! Säg mig då, varför skulle Löfving stalka Linda med rödglödgad pitt efter jobbet, i joggingspåret, på bageriet o.s.v. om de endast haft en ytlig arbetsrelation innan?!
Linda-Gate rullar vidare…så jäävla pinsamt för polisledningen…