2022-12-14, 18:43
Medlem
feemaxxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mellanting
Jag vet inte jag men de betygen från Mittuniversitetet är väldigt mediokra…

Det är inga fel med betygen. Men dessa kurser motsvarar endast en Ekonomie kandidatexamen, dvs "Ekonomiexamen".

Här är det alltså ingen Civilekonomexamen det handlar om .
Citera
2022-12-14, 18:48
Avslutad
WOW EXTRA EXTRA
ÖB ska sitta som en cuck i SVT 30 minuter om 45 minuter! Den här parodin tar inte slut.
Nato blev viktigare än någonsin för oss

Ärligt jag går snart över till team Staaf.
Blir fan impad över hur hon lyckats med allt de här.
Citera
2022-12-14, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShonoZ
WOW EXTRA EXTRA
ÖB ska sitta som en cuck i SVT 30 minuter om 45 minuter! Den här parodin tar inte slut.
Nato blev viktigare än någonsin för oss

Ja, det gäller att flytta fokus från allt bananåka.
Citera
2022-12-14, 18:52
Medlem
Byden - linda är en kvinna jag tycker väldigt mycket om - ja men så säger ju Jan Staaf som
har Linda-Jan barnen varannan vecka o Mats Löfving också fast i dåtid.

Hur är det med Lindas Hittepåjobb på justitiedepartementet - vem intiativ vem hittade på

VAD ÄR KLISTERSSON FÖR EN JÄVLA YNKLIG SKIT - ALLDELES NYSS HADE HAN FULLT FÖRTROENDE FÖR POLISLEDNINGEN OCH DEM ALLA DVS LINDA LÖFVING O THORNBERG - OCH DETTA ÄNDA TILLS UTREDNINGEN SOM INTE ENS BÖRJAT BLIR KLAR

Statsministern är bekymrad
Skandalen har även nått politisk nivå och statsminister Ulf Kristersson, 58, är ”mycket bekymrad”.

– Det är förtroendeskadligt, säger statsministern till TV4.

Flytta inte Linda - låt Linda stanna - hon har varit på NOA Länge o är +40 år

https://www.djurensratt.se/blogg/lat-linda-stanna

cuck är bra på många i denna soppa ink driftcucku
Citera
2022-12-14, 18:54
Medlem
Pilla74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
ÖK uttalar sig om relationen med Staaf.

Anmälde han alltså att de träffades innan hans fruga fick veta om det? Hon visste ju inget till en början av det man läst på Stoppa Pressarna.

ÖB sitter lite löst nu. Han var som du säger otrogen med Staaf innan han skilde sig. Knappast anmält den rätta vägen. När de börjar nysta i detta kommer det bli hetare och hetare för vår sosse ÖB.
Citera
2022-12-14, 18:55
Bannlyst
Tror nog relationen med ÖB snart är över. Vem vill inom SÄPO ange att do varit på en trevlig middag hos öB o NOA chef?
Citera
2022-12-14, 18:58
Medlem
Pilla74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Hennes f.d. man Jan Staaf var tydligen också polis. Hur många poliskukar har hon sugit av?

Hennes Mamma var den första kvinnliga polisen i Jämtland. Så hon är uppvuxen med och runt poliser.
Är det något från barndomen undermedvetet som gör att hon öppnar munnen så fort en man i uniform går förbi?
Citera
2022-12-14, 18:59
Medlem
ÖB brukar bli bjuden på Nobelbanketten - var han o Linda ett par där?

Linda skulle väldigt gärna velat gå om hon fått möjlighet - ÖB brukar vara självskriven
hur var det med Byden detta år -
Citera
2022-12-14, 18:59
Medlem
Christopher.s avatar
Vore jag Kristersson hade jag avskedat alla och även ÖB. Lindas karriär bygger på att sära på benen och gubbarna inom polisen och försvaret är för dumma för att genomskåda det hela. Naturligtvis kommer hon dumpa ÖB för någonting högre i näringskedjan, möjligen blir hon snart sekreterare åt statsministern...
Citera
2022-12-14, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pilla74
ÖB sitter lite löst nu. Han var som du säger otrogen med Staaf innan han skilde sig. Knappast anmält den rätta vägen. När de börjar nysta i detta kommer det bli hetare och hetare för vår sosse ÖB.

Jag har precis tappat all respekt för sverige som
Nation. Detta är en mörk dag . Hur kan detta få ske? ÖB vänsterprasslar och med totalt fel kvinna som legat till sig karriär . Hur fan får han ens kommentera med sin makt innan utredningen e färdig? Är det någon som vet om han kommer få avgå?

Vad fan e detta för soppa?! Så hennes nya gubbe ÖB jobbar nu ihop med hennes andra chef? Så klart hon INTE kommer få sparken med detta inflytande. Detta e bara sjukt…. Att han ens får uttala sig innan utredning är över… VAD FAN E DET FÖR FEL PÅ DETTA LAND??? Putin blir fan serverad att ta sig an sverige
Citera
2022-12-14, 19:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pilla74

Omöjligt att det säkerhetsprövats. Det är säkert BS.
ÖBs ex fru borde ju veta ett och annat. ska de fängsla henne som i saudi arabien?
Citera
2022-12-14, 19:06
Medlem
Krickedixans avatar
Linda verkar gilla män som har högt uppsatta jobb.

En kvinna som nuppar till sig sina jobb?
Det sägs ju att hon inte hade rätt kompetens för jobbet som Mr L anställde henne för.
Så pinsamt! Och nu pippar hon ÖB
Herregud! Vilken fars.

Ser gärna en utredning av det som hänt.
Känns inte seriöst på något sätt
Män som låter snoppen styra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in