2022-12-13, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shageki
Ari stod för den tredje anmälan mot Mats, vilket det stämmer.

Men de två första gjordes av Ann-Marie och Ebba och byggde på andrahandsinformation, vilket är allvarligt eftersom andrahandsvärde kan likställas med förtal.

Men alla de tre anmälan resulterade till ingetdera och förstörde bara karriärerna för Mats och Linda.

Förtal och skvaller är allvarliga saker!
Och förtal kan gå till åtal. Hoppas på det.
Citera
2022-12-13, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Happpyyy
Kan det möjligtvis vara polis Sofia Karlsson?

https://polisen.se/aktuellt/reportage-ur-tidningen-svensk-polis/vi-kom-tillbaka-till-polisen---sofia-karlsson/

Inte omöjligt!
Stoppa Pressarna blir ju mer och mer självsäkra då de vet att de har rätt i mycket de publicerar. Blond, samma ålder som Linda, pickadollvänlig - du kan vara rätt ute.

Tar nog inte mer än 24 timmar innan Lövings nya nupp är under lupp. Han verkar HELT världsfrånvänd. Klart narcisstbeteende. "Jag står över, jag gör vad jag behagar, ingen - INGEN - kan ta mig, då jag är så överlägsen den övriga pöbeln."
Citera
Medlem
Carin och Dan gnuggar händerna nu.
Citera
Medlem
TröttSvensks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Happpyyy
Kan det möjligtvis vara polis Sofia Karlsson?

https://polisen.se/aktuellt/reportage-ur-tidningen-svensk-polis/vi-kom-tillbaka-till-polisen---sofia-karlsson/

Nä, hon ska vara i Stockholm.
Jobbat som spanare och IGV, fått ett jobb direkt av lövet efter att ha hoppat upp på hans pålle.
Verkar stämma med presskvinnan... men det är bara rena spekulationer från min sida.
Citera
2022-12-13, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GusGrissom
Det låter som om du på något sätt känner alla inblandade.

Shageki har full koll OCH är helt rätt ute.
Citera
2022-12-13, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av broschyr
Carin och Dan gnuggar händerna nu.

Japp. Men skitstormen vänder snart.
Citera
2022-12-13, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trancas
Fick reda på att Linda Staaf inte längre är aktuell att jobba på justitieministeriet. Hon skall tydligen vara kvar på NOA fast i en mindre känslig tjänst. Kan någon berätta vad som hänt?

Men då kan ju inte Löfving komma tillbaka från sitt nuvarande hittepåjobb vilket var upplägget med hans jobb o linda till departementet på sitt hittepåjobb
Citera
2022-12-13, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Kan Staaf-gate lyfta på locket om det visar sig att hon farit med osanning? Kvinnors automatiska utsatthet kanske får sig en törn och man kan hänvisa till L.S.

Pågår det också ett småskaligt krig mellan kvinnorna som skvallrat? En av anmälde vidare, var det Ann-Marie Orler?

Ann-Marie Orler ogillar Mats Löfving, men vad heter den andra kvinnan som hon kafferepade med? Den kvinna som inte alls ville att förtroenden skulle skvallras vidare.

Det behövs en sammanställning av denna soppa med de inblandades utsagor och ageranden.

Jag tror att Linda ogillar män som hon inte kan manipulera (pga lägre libido, starka värderingar, starka familjerelationer, mm), precis som Mats Löving ogillar "haggor", dvs äldre poliskvinnor med mycket erfarenhet men som vet att de inte kan komma någon vart längre sängledes. Han måste ändå låtsas lyssna intresserat på dem på alla möten, medan han helst skulle vilja sätta en slaktmask över deras rynkiga huvuden.

Bara mina 5 cent, från Mats Lövings skalliga skalle.
Citera
2022-12-13, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antistalk
Japp. Men skitstormen vänder snart.

Nej det är fler som kommer rensas ut. Efter Linda kommer Towes affärer att komma fram. Några åklagare och domare börjar nog bli lite stressade också. Chefen för Must som anställdes för några år sedan sitter också pyrt till.
Citera
2022-12-13, 21:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Du måste "läsa" mellan raderna, både i bild och text. Då framgår det all tydlighet att hon är väldigt glad i kuk. På gränsen till missbruk av kuk.

Träffsäker analys på rad ett I tråden. Jag hade bara sagt "en glad tjej" efter min analys, som är den bästa jag klarar av att analysera.
Citera
2022-12-13, 21:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Antistalk
Shageki har full koll OCH är helt rätt ute.

Häxorna Ebba och Ann-Maries agenda var att förgöra Mats och brydde sig inte om att Linda stod i vägen.

Gamla häxor är de farligaste i världen.
Citera
2022-12-13, 22:01
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yinool0401
Tror det här kan sluta illa, typ att en person tar sig själv av daga (ML). Med tanke på att det kommer uppgifter nu, pistolen , förföljelse osv osv.

Men ingen ska tro att Staaf är oskyldig i det här, hon har ju mjölkat honom så det står härliga till.

Är fullkomligt övertygad om att du har rätt där, han känner sig så OTROLIGT sviken och blåst, och det är orsaken till att det slår slint och han börjar uppföra sig som en stalker.

Man kan ju innerligt hopas att han väljer ett annat spår och lägger ALLA korten på bordet löften, chat, mail, SMS och andra dokumenterade konversationer han haft med LS.

Hon har ju redan kastat honom under bussen, så nu är det pay-back time.

Ovanstående kombinerat med en uppriktig ursäkt för det han ställt till med är nog det enda som kan ge honom en liten förlåtelse och erkänsla från tidigare kollegor och svenska folket.
Kanske den snabbaste vägen till att starta om sitt liv till något som är drägligt och värt att leva.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in