2022-12-13, 18:29
Avstängd
Jagduvidoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanballanjugge
Visst är det så, du har koll på det ser jag. LH påminner om den rumänska bimbon som SD "hittade" från ingenstans och gjorde till deras Youtube mediestjärna, innan hon började flippa ut helt i extas då alla kåta gubbar började beundra henne och var hon omtalad överallt för sin provokativa och sexiga stil. Till slut började hos supa, festa och skrika massa Hitler-grejer, så SD fick skicka henne till något kontorsjobb istället. Men spara henne, gjorde de inte. Hon sög kuk på en SD-topp minst.
Hahaha du skriver med stil.
Citera
2022-12-13, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanballanjugge
Ingen verkar ha läst tråden. Igår hade vi visselblåsare på plats här som gav mycket intressant information. Mycket intressantare information än hur många kukar LH tagit i sin mun. Det handlar om iraniern som häktats för påstått spionage för Ryssland (som troligen aldrig ens ägt rum). Samma iranier började 2015 gräva och tycks ha hittat oegentligheter hos polisen. Man behöver inte vara Einstein att fatta de börjar undanröja folk som vill städa upp skiten inom Djupa staten.

Ska bli intressant att se vad mer som verkligen döljer sig bakom denna affär, mer än vem LH pippat.

Tror den där visselblåsaren är ett troll dessvärre...
Citera
2022-12-13, 18:34
Medlem
feemaxxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av broschyr
71 250 kr plus tjänstebil och kreditkort. Lägenhet i Stockholm och guldkort med SJ. Det är väl för att kunna träffa barnen.

Eller för att ha en medföljande resenär i sovvagn....
Citera
2022-12-13, 18:39
Avstängd
Jagduvidoms avatar
Jag såg nu intervjun. Herregud. Hon är en förebild så alla flickor där ute ska veta att dom kan knulla chefen för högre lön, är det de hon menar?
Hon säger åt folk att sluta skriva på sociala medier. Kärringen är i upplösnings tillstånd
Citera
2022-12-13, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liggist
Tror den där visselblåsaren är ett troll dessvärre...

Ja 100%
Citera
2022-12-13, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagduvidom
Jag såg nu intervjun. Herregud. Hon är en förebild så alla flickor där ute ska veta att dom kan knulla chefen för högre lön, är det de hon menar?
Hon säger åt folk att sluta skriva på sociala medier. Kärringen är i upplösnings tillstånd

Vad hon inte fattar är att många kvinnor ser ned på henne, då hon bla gått förbi massor i kvinnor i karriären genom att ha ett förhållande med sin chef
Citera
2022-12-13, 18:41
Medlem
GROKNAK.Ankbondens avatar
Nu får jävlarimig någon försvarsanställd läcka video från ÖBs knullnäste! Vafan hur jävla kassa är ni som inte slänger ut skiten? Skärpning för i helvete, ni är ju för fan en skam för ert land om ni inte slänger upp dom!
Citera
2022-12-13, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liggist
Fram med filmerna. NU!!!

Detta kommer dra med sig ÖB,
Detta är inte bara polisen som är en cirkus utan även ÖB- fattar ni vilket uttpressningsmaterial det är
Citera
2022-12-13, 18:45
Avstängd
Jagduvidoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4YYX
Vad hon inte fattar är att många kvinnor ser ned på henne, då hon bla gått förbi massor i kvinnor i karriären genom att ha ett förhållande med sin chef
Hade jag varit kvinna hade jag verkligen avskytt henne. Som du säger fuskar hon och pissar andra kvinnor i ansiktet.
Hon är stark obehaglig tycker jag som man efter alla dessa sanningar som kommit fram.
Innan tänkte jag mest att hon måste vara begåvad för när hon varit i media innan har hon inte visat någon pondus.
Intervjun är det sjukaste jag har sett om man kommer ihåg att detta är NOAs chef!
Citera
2022-12-13, 18:46
Medlem
Soterns avatar
Borde inte hon och hennes bock till chef klassas som säkerhetsrisker? Ja, även ÖB.
Citera
2022-12-13, 18:48
Avstängd
Jagduvidoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norrlandssommar
.
Ska jag betala skatt i vinter? Och betala statlig el?
Dom är ju jubel idioter! Storma riksdagen!

Fan vad orrätvist det är samtidigt som vårat land bara förfaller.

Hon har levererat i 8 år skriker hon typ. "Jag är polis dygnet runt men nu är jag här på min lediga tid"
Bryt för fan ta bort henne från bilden. Släng in henne på psyket.

Sverige har inte levererat på 15 år.

Släng ut horan och grip gubbarna för förräderi!
Citera
2022-12-13, 18:48
Medlem
rex144s avatar
Linda har sugit gubbens kuk för kung och fosterland och han slickade hennes fitta tills hans tunga domnade. Skulle ni vilja se de i en 69?

Det som är tragikomiskt är att hon blev inte distriktspolischef nånstans utan chef för hela NOA och hon motiverar sin ansökan med att hon har sett samarbetet mellan åklagare och poliser på nära håll och känner sig manad att hon kan göra en insats.

Sådana som knullat sig till höga positioner sedan hjälper andra att sängvägen avancera, men då är det snygga yngre män som då hade fått stora karriärmöjligheter genom att i sin tur knulla henne.
Hela ledningen hade blivit demoraliserad och degenerad.

PS

Vad är det som händer med de höga chefer inom det svenska polisväsendet, vi har haft kapten klänning, senare var det en annan hög polischef som misshandlat och våldtagit sin flickvän och nu detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in