2022-12-13, 17:54
Medlem
Statsminister2030s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GodSosse
Det var nog Strömmer´s fru som satte ner foten.

Hon ska väl bara vara glad om hon blir av med honom. Han är ju både fet o ful. .(och jag tycker att få svenskar är fula)
Citera
2022-12-13, 17:54
Avstängd
Jagduvidoms avatar
Skulle verkligen inte bli förvånad om hon är spion.
Jävligt jobbig röst har hon också samt en keff uppsyn så dessa gubbar var nog riktigt pilska och ensamma i sina föråldrade äktenskap.
Citera
2022-12-13, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanballanjugge
Som jag ser det så är LH inte tillräckligt intelligent. Vi har en korkad sociopat här. Hon har varit alldeles impulsiv, girig, otålig och visat upp sig för mycket i etern som den tämligen vackra blonda snärta som hon, där hon suttit i TV flera gånger iklädd massa guld och sexig look, och skrikit högt så alla hör och ser om hur duktig hon är och bäst av alla. Det är klart att detta retar upp en del gamla haggor inom potatisgrismyndigheten som inte får lika mycket (troligen inget alls) uppmärksamhet där i poliskorridorerna, där Linda spatserar runt bland alla kåta gubbar och luftar fittan med sina parningsodörer. Det var ju bara en tidsfråga innan någon började läcka om vad som pågår.

Ska man vara sociopat som tar sig högt upp, så ska man göra detta obemärkt och tyst. Ni vet, "verka utan att synas", som är Wallenbergarnas motto. Då kan man komma långt, få mycket makt, pengar och status. Men sådana pundhuvuden som Linda fattar inte detta och de klarar inte av det. För de kräver uppmärksamhet av alla och tycker om att göra fulingarna svartsjuka på Lindas snabba karriär. LH är ju inget annat än en Instagram-bimbo fast i en annan skepnad, där narcissismen kräver ständig uppmärksamhet av allt och alla.

Tror inte ens hon är en sociopat, snarare än sociopat/intelligent kvinna wannabe 🤣🤣🤣🤣
Citera
2022-12-13, 17:57
Medlem
Vändningen: Linda Staaf börjar inte på justitiedepartementet – blir kvar på Noa

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/linda-staaf-blir-kvar-pa-noa
Efter årsskiftet skulle Linda Staaf, Noas underrättelsechef, flytta till en tjänst på polisenheten på justitiedepartementet. Nu uppger Noas chef Johan Olsson att hon inte kommer att påbörja sin tjänst där
Citera
2022-12-13, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DivJunk
Alltså, jag läste någonstans ett skvaller om att hon hade framhävt sin stjärt väldigt mycket på en badstrand. Olämpligt mycket. Och att det finns på foto.

Jag har sökt i tråden men hittar inga bilder på hennes stjärt. Har någon dessa bilder och vill dela med sig?
(Ja, jag tycker hon är lite het. Kanske inte ser henne som mor till mina barn. Men sexig)

Samma här. Hon får mig att bli helt till mig. Och nej, jag är inte Löfving.
Citera
2022-12-13, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hytrate
Nån skrev civilekonom tidigare. Fel alltså?

Linda hävdar sig vara men är absolut inte Civilekonom för alla de Civilekonomer som använder den juridiskt oskyddade titeln på det sätt förbundet ”Civilekonomerna” fordrar.

Många använder inte titeln om de läst 120 poäng ekonomi på universitet (3år) precis som Linda. De behöver inte lånta fjädrar som Linda. De kallar sig för ekonom, det räcker för dem men inte för Linda som lider av en mycket svårartad och patologisk karriärhybris.

Från Civilekonomerna: ”En ekonom har som regel läst ett treårigt program på universitet eller högskola, vilket leder fram till en kandidatexamen i ekonomi. En civilekonom har däremot en fyraårig högskoleutbildning.

Civilekonomtiteln har inget juridiskt skydd i Sverige. Det betyder i praktiken att vem som helst kan kalla sig för en civilekonom. Men det är en vanlig praxis att bara den som uppfyller Civilekonomernas medlemskrav, får kalla sig för civilekonom.

Civilekonomer finns inom alla branscher på arbetsmarknaden och är utbildade för att förstå och analysera komplexa ekonomiska problem, fatta viktiga ekonomiska beslut som rör myndigheter, företag och organisationer.”
Citera
2022-12-13, 17:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Norrlandssommar
Japp. Blygdbén har nog ett och annat att vänta, när HAN blivit övergivne Mats Löving, och kräver att få Lindas uppmärksamhet. Tuffa tider ...

Hon är väl en 76:a och alla hennes blåpiller ätande chefer/torskar är 60 plus gubbar.

Hon nischade verkligen in sig. Det höll så länge det höll.
Citera
2022-12-13, 18:00
Medlem
Asmodeusvults avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DivJunk
Alltså, jag läste någonstans ett skvaller om att hon hade framhävt sin stjärt väldigt mycket på en badstrand. Olämpligt mycket. Och att det finns på foto.

Jag har sökt i tråden men hittar inga bilder på hennes stjärt. Har någon dessa bilder och vill dela med sig?
(Ja, jag tycker hon är lite het. Kanske inte ser henne som mor till mina barn. Men sexig)
Stoppa Pressarna påstår sig ju ha videor av tveksam karaktär.

”Kadetterna blev häpna när de såg älskarinnan till deras ÖB på residenset. Men det blir värre än så – mycket värre.

Nu kan Stoppa Pressarna avslöja att det finns smyginspelade mobilfilmer där man tydligt ser Linda H Staaf i sovrummet på det anrika slottet som sedan 1792 inhyser officersutbildningen.
Filmerna sprids nu mellan försvarsanställda och skvallret om ÖB och hans älskarinna blir snaskigare och snaskigare.
– Det är så sjukt obehagligt, man vill titta men ändå inte. Det är ju trots allt chefens kvinna vi talar om här, säger en uppgiftslämnare till Stoppa Pressarna.
Stoppa Pressarna avstår från att beskriva innehållet i filmerna av hänsyn till Linda H Staaf. Stoppa Pressarna har tagit del av två olika filmer, de är inspelade vid olika tillfällen och den ena filmen är 18 sekunder lång medan den andra filmen är 23 sekunder lång. Kvaliteten är inte den bästa men det går tydligt att urskilja detaljer i filmklippen”

https://stoppapressarna.se/politik/smygtagna-filmer-pa-obs-alskarinna-sprids-i-forsvaret/
Citera
2022-12-13, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrlandssommar
Det svenska kungahuset gillar ju gymägare och Paradise Hotel-deltagare. Klart Linda ska ha en plats.
Om man ser på detta med främmande ögon så måste Sverige te sig som en cirkus. Ärligt talat. 🎪🤡
Citera
Medlem
gubbroras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagduvidom
Har hon blivit nekad sin nya tjänst eller ska hon få nytt förtroende inom Polisen nu när hon ska stanna på NOA.
Vad fan händer? Allt lugnt för att hon är kvinna?
Knulla runt är högst olämpligt och när det hamnar om rikets säkerhet och att detta tydligen har kommit ut i media undrar man hur fan dom tänker.
Vi låtsas som att det regnar. Men gubben blev förflyttad. Har han då gjort något brott eller anser dom bara att han är olämpligare för han är man? Det dom säger i min mening om hon är kvar på NOA och Löfling inte blir dömd för brott är att kvinnor tänker med fittan och det får man förvänta sig men nu lever vi i tider där man måste bortse från detta och ge fler chanser och ha mer förståelse.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Rr77qd/aftonbladet-direkt?pinnedEntry=1019190

Jobbet på departementet var ett hittepåjobb för att lösa problemen på NOA. Nu är allt offentligt och behovet har försvunnit därför behövs inte hitteppjobbet. Mats Löfving blir förflyttad därför han är föremål för en brottsutredning. Han har dessutom betett sig omdömeslöst då han knullar personal och uppenbarligen skaffat sig en ny kk efter Staaf. Han verkar dessutom vara en genuin fåne och skitstövel. Men han kan få ha hand om hittegodset
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abetterworld
Hon ville väl pröva på det politiska OM hon hade fått stanna på justitiedepartementet, med Gunnar Strömmer som nästa mål. Dock, så blev det inget där, så frågan är vems stav hon ska klättra på nu eller är hon fast med Byden?

"Blygdbén har ju doppat färdigt, det förstår alla.
Och nu har det skitit sig med att erövra Strömmer.
Tillbaka till BakelseSpejaren Löving??? - I don´t thiiiink soo.

Hm hm hm ... vem skulle vara ett steg uppåt inom Sverige? En gång tog jag ju Kungen i hand när Silvia tittade bort, och han sneglade mot min pickadoll, det såg jag... Hm hm hm ... Kanske be om PRAO hos säkerheten runt Knugen... "

/ Thoughs by Liinda, 13 off december 2022
Citera
2022-12-13, 18:03
Medlem
SweKingCalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhistleBlower1
Hej alla sköna flashbackare!

Här kommer en lång post från mig som jobbat nära eller hyfsat nära samtliga inblandande. Lite personkuriosa först:

- Anders Thornberg. Enligt mig en hal typ med vassa armbågar. Han bjöd in sig själv till mig för ca tre år sedan och sa " din fru kan laga middag åt oss". Det blev restaurang kan jag meddela. Märklig kvinnosyn hos honom. Alla i topoen av Polisen är rätt hala och golar på varandra för att själv vinna mark. Sparkar på underlydande som inte passar in är standard.

- Mats Löfving: Jag har pratat med honom otaliga gånger och av alla länspolismästare (så hette det då), var han den ettrigaste och jobbigaste typen. Ville så gärna se bra ut inför andra och ifrågasatte särskilt mig när andra med makt inom polisen var närvarande.

- Linda Staaf. En mycket trevlig och kompetent person. Träffat henne otaliga gånger. Trots noll poliskompetens lärde hon sig rätt snabbt. Framförallt var hon helt borta i början gällande hur underrättelseverksamhet fungerar. Såklart inte rekryterad grundat på meriter. Men nu är hon bra.

Vi börjar så. Jag har MYCKET mer info som även kommer kunna hittas och bekräftas. Jag vill påstå att den info jag kommer med imorgon här kommer leda till Thornbergs avgång och möjligen leda till åtal av Thornberg. Vi ses imorgon!

Jaha vart är infon ?

Klockan 20 börjar fotbollen så ut med det nu är du snäll ;-)))
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in