2022-12-13, 17:41
Medlem
Tercios avatar
En tjej som Linda landar nog på fötterna ändå ska ni se. Hon kanske får jobb inom försvaret härnäst?
Citera
Avstängd
Jagduvidoms avatar
ÖB sitter säkert. Han planerar just nu vart vi kan förvara kärnvapen här i landet på ett annat lands bekostnad.
Sverige är fan rövknullat och misshandlat av dessa senaste 10 år.

Fan vad jag saknar Göran Persson.

Dessa personer, kåt flickan och hennes chefer ska ut med huvudet före och göras till åtlöje som ett exempel.

Driver vi ett land här eller är det sandlådan?
Citera
Medlem
Alltså, jag läste någonstans ett skvaller om att hon hade framhävt sin stjärt väldigt mycket på en badstrand. Olämpligt mycket. Och att det finns på foto.

Jag har sökt i tråden men hittar inga bilder på hennes stjärt. Har någon dessa bilder och vill dela med sig?
(Ja, jag tycker hon är lite het. Kanske inte ser henne som mor till mina barn. Men sexig)
Citera
2022-12-13, 17:42
Avstängd
Jagduvidoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tercio
En tjej som Linda landar nog på fötterna ändå ska ni se. Hon kanske får jobb inom försvaret härnäst?
NOA ska hon tydligen vara kvar på.
Hon ska lösa alla brott ska du se.
Citera
2022-12-13, 17:42
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotesau
https://www.expressen.se/nyheter/just-nu-linda-staaf-blir-kvar-pa-noa-/

Nu djävlar skruvas allting upp! Dom vågar/vill alltså inte släppa iväg henne
Är du säker på att det inte är tvärtom, att det är justitiedepartementet som tappat intresset?
Citera
2022-12-13, 17:43
Medlem
TröttSvensks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norrlandssommar
Ok, tack!
Kollat lite, hon passar in på beskrivningen än så länge.
Citera
2022-12-13, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pilla74
Exakt, snart kommer Staaf måla ut ÖB som nästa kapten klänning, bara hon fått hämtat sig lite efter dagarnas skriverier.

Japp. Blygdbén har nog ett och annat att vänta, när HAN blivit övergivne Mats Löving, och kräver att få Lindas uppmärksamhet. Tuffa tider ...
Citera
2022-12-13, 17:44
Medlem
Hoppas de blir år i kåken för alla inblandade
Citera
Avstängd
Jagduvidoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DivJunk
Alltså, jag läste någonstans ett skvaller om att hon hade framhävt sin stjärt väldigt mycket på en badstrand. Olämpligt mycket. Och att det finns på foto.

Jag har sökt i tråden men hittar inga bilder på hennes stjärt. Har någon dessa bilder och vill dela med sig?
(Ja, jag tycker hon är lite het. Kanske inte ser henne som mor till mina barn. Men sexig)
Men hon är uppenbarligen psykopat.

Kan någon komma med en bra sak hon har gjort? Trojan Shields är ju olaglig enligt svensk lag men nu finns inga lagar och regler i detta land längre.
Ebba busch nivå med kompis priser och hit och dit.
Citera
Medlem
Asmodeusvults avatar
Citat:
Visst, men först landar hon nog på ryggen.
Citera
Medlem
Citat:

Är ingen otrolig chansning
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrlandssommar
Ha ha ha nej du, när det är dags för kadettbalerna har Linda redan dragit vidare mot nya chefer, nya mål. ÖB har doppat färdigt i grytan. Tror hon ger hon över jul, det ser snyggare ut att dumpa honom i januari istället för just före jul.

Blygdbén- snart på en Tinder nära dig!
Hon ville väl pröva på det politiska OM hon hade fått stanna på justitiedepartementet, med Gunnar Strömmer som nästa mål. Dock, så blev det inget där, så frågan är vems stav hon ska klättra på nu eller är hon fast med Byden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in