2022-12-13, 14:41
Bannlyst
Trodde inlägget skulle handla om att du råkat skicka en dickpic till din dotter hahhaha.
Citera
2022-12-13, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grevinna
Trodde inlägget skulle handla om att du råkat skicka en dickpic till din dotter hahhaha.
Det är du inte ensam om..
Han borde bli rubriksättare på Aftonbladet.
Citera
2022-12-13, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malacoda
Borde du inte polisanmäla? Det är väl ett brott att skicka bild på sin kuk till 10 åriga barn. Har ni tur kanske polisen orkar jobba och dottern får skadestånd

Är anmält såklart. Kommer nog inte hända mycket dock.
Citera
2022-12-13, 15:27
Medlem
Malacodas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parahsite
Är anmält såklart. Kommer nog inte hända mycket dock.

Nä, tyvärr är det väl så. Nu kan jag inte så mycket om cyberrymden men detta bör väl inte vara jättesvårt att lösa. Fast nu kanske prioriteringen för polisen är statistik inför årslutet och då är det Svenssons med fartkamera som jagas. Inte pedofiler
Citera
2022-12-13, 16:12
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Som alla säger. Spela med, låtsas vara din dotter. Bestäm träff. Hur svårt kan det va.
Citera
2022-12-13, 16:16
Medlem
Saltkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zxcvb45
Outa kontot här, vad hette han?

Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Det här är det bästa förslaget tycker jag.
Goatse är det som räddar oss alla.

Citat:
Min dotter 10 år. Mannens nickname fredrikanders92 namn Fredrik Andersson. Tack för alla svar. Kungar är ni.

Håller med om att han borde straffas. Men ha i åtanke att detta kan också vara en oskyldig person, t ex detta kontot som säger detta kan vara ett ex som är arg på sin kille, någon som hatar sin chef eller liknande och bara hittar ett slugt sätt att jävlas på. Så vore ju bra med lite bevis först.
Citera
2022-12-13, 16:24
Medlem
CassandraCs avatar
Citat:
Någon vuxen människa har skickat en bild på sin snorre till min dotter på SnapChat. Har polisanmält men skulle vilja ha lite förslag på vad man mer kan göra. Alla förslag välkomnas.

vad gör din dotter på sexting appen snapchat är väll första frågan? tjejer använder ändast snapchat för att hustla (prostitutera sig) eller hitta ragg, det är ingen app för barn.
Citera
2022-12-13, 16:36
Medlem
Timoteuss avatar
Skriv ut bilden i flera ex, slå in den i fina små paket med påskriften "får inte öppnas förrän på julafton" och posta till kräkets familj/ flickvän/fru/mamma/chef /fotbollslag med en notis om sammanhanget.
Använd handskar under inslagningen.
Citera
2022-12-13, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timoteus
Skriv ut bilden i flera ex, slå in den i fina små paket med påskriften "får inte öppnas förrän på julafton" och posta till kräkets familj/ flickvän/fru/mamma/chef /fotbollslag med en notis om sammanhanget.
Använd handskar under inslagningen.

Om jag bara vet vem fan det är så är ditt förslag alldeles för snällt men tack för fin idé.
Citera
2022-12-13, 17:11
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Kontakta Dumpen.se och fråga om de vill ta hand om det.

Vad ska dumpen göra?

TS, gå till polisen.
Citera
2022-12-13, 17:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Vad ska dumpen göra?

TS, gå till polisen.

Konfrontera honom med att han skickat dickpic till minderårig. Det skulle nog få en hel del att avstå från sådant trams i framtiden om konfrontationen lades ut på Dumpen.
Citera
2022-12-13, 17:39
Medlem
Skapa fejkanvändare, grooma peddot finns guider online sen är det upp till dig vad du vill göra när han står o väntar bakom ica.

Jag duschade ett peddo med en PET-flaska jag pissat i med denna metod. Såg honom aldrig mer i orten jag bor. Hoppas han hängde sig.

Kom din dotter med denna info frivilligt eller blev hon påkommen? Du skulle bli förvånad över hur många som säljer ut sig på snapchat för hundralappar. Håller tummarna att din dotter är oskyldig.
Varför lägger hon till främlingar?
Varför inte privat konto?
Senast redigerad av Lastpall500kg 2022-12-13 kl. 17:41.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in