Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2022-12-12, 19:54
  #1
Medlem
Någon vuxen människa har skickat en bild på sin snorre till min dotter på SnapChat. Har polisanmält men skulle vilja ha lite förslag på vad man mer kan göra. Alla förslag välkomnas.
Citera
2022-12-12, 19:55
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av parahsite
Någon vuxen människa har skickat en bild på sin snorre till min dotter på SnapChat. Har polisanmält men skulle vilja ha lite förslag på vad man mer kan göra. Alla förslag välkomnas.

Du får nog ge oss lite mer info än så, vad vet du om denna individ och hur gammal är din dotter?
Citera
2022-12-12, 19:55
  #3
Medlem
Katastrofen1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parahsite
Någon vuxen människa har skickat en bild på sin snorre till min dotter på SnapChat. Har polisanmält men skulle vilja ha lite förslag på vad man mer kan göra. Alla förslag välkomnas.

Hur gammal är dottern?
Citera
2022-12-12, 19:57
  #4
Medlem
HVIT.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parahsite
Någon vuxen människa har skickat en bild på sin snorre till min dotter på SnapChat. Har polisanmält men skulle vilja ha lite förslag på vad man mer kan göra. Alla förslag välkomnas.

Hur gammal är dottern? Det är ju skillnad på 20 år eller 13 år. Det är i vilket fall sexuellt ofredande om det är oombett. Men är hon under 15 så är det helt andra regler!
Citera
2022-12-12, 20:01
  #5
Medlem
Hade min dotter varit under arton år hade jag sprängt personens hus i luften.

Hur gammal är din dotter och är det någon hon känner sedan tidigare?
Citera
2022-12-12, 20:01
  #6
Medlem
skicka en dickpic tillbaka till människan med dotterns konto?
Citera
2022-12-12, 20:02
  #7
Medlem
Ganonitos avatar
Du kan anmäla det hela till snapchat också då det är emot deras regler att skicka dickpics.
Citera
2022-12-12, 20:16
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av parahsite
Någon vuxen människa har skickat en bild på sin snorre till min dotter på SnapChat. Har polisanmält men skulle vilja ha lite förslag på vad man mer kan göra. Alla förslag välkomnas.
Skicka en du också. Till dottern asså!
Citera
2022-12-12, 20:17
  #9
Medlem
Ulrik.Agrens avatar
Avinstallera snopptjat så slipper din dotter få fler kukbilder.
Dom enklaste lösningarna är ofta dom bästa...
Citera
2022-12-12, 20:23
  #10
Medlem
Macro456s avatar
Dumpen.se är jävligt bra på sånt.
Citera
2022-12-12, 20:23
  #11
Medlem
lcvelys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mengan1111
skicka en dickpic tillbaka till människan med dotterns konto?
Din sjuka jävel



Nä men allvarligt talat. Hur gammal är hon? Radera snapchat omedelbums eller se till att hon endast kan ta emot snaps från vänner, en väldigt enkel inställning. Kanske säga till henne att bara lägga till personer hon faktiskt känner?
Citera
2022-12-12, 20:26
  #12
Medlem
Jamtlandstauss avatar
Hur gammal är dottern?

När min dotter fått snoppbilder skickade till sig så har hon ofta lyckats jaga rätt på den såkallade mannen/killen ifråga och upplyst honom om att du bor ju där/med den/gör detta på fritiden

Ursäkter brukar hagla, tydligen blir dom rädd när hon säger att hon eventuellt vidarebefordrar den oönskade bilden till sambo/föräldrar/liknande samt att hon blir blockad.

Ingen polisanmälan har skett ännu, men ska nog peppa henne till det
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback