2022-12-13, 18:32
Avslutad
Vad är problemet? det är bara en bild på en kuk från någon okänd?
Det hade varit en annan sak om någon flashat kuken på väg från skolan..
Om det hade varit en son som fått en bild på en fitta skickad till sig?
Citera
2022-12-13, 18:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Motvillig1.2
Ta över dotterns konto. Spela med. Ordna träff IRL.
Och sen dom make love?
Citera
2022-12-13, 18:44
Medlem
Starobrnos avatar
På Netflix streamar dom just nu Godfather och Godfather II. Katolska familjen Corleone skulle inte acceptera någon kränkning mot någon familjemedlem. Svenskar borde sluta acceptera att bli rövknullade.
Citera
2022-12-13, 19:09
Medlem
Maackans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parahsite
Min dotter 10 år. Mannens nickname fredrikanders92 namn Fredrik Andersson. Tack för alla svar. Kungar är ni.

Då hade jag tagit över hennes konto och spelat med och bestämt träff där du konfronterar svinpälsen.
Med utprintade chattar och bild och där du säger att du skall gå vidare med detta till hans sambo/fru och arbetsgivare.
Citera
2022-12-13, 19:25
Medlem
SwizzerNöts avatar
Har han skickat flera bilder? Tänker att det kan vara nån polare på fyllan som skall skoja till det med hans mobil. Idag kan man väl åka i fängelse eller bli mördad för nått sånt.
Citera
2022-12-13, 19:41
Medlem
jesussugers avatar
Va det en fb dase?
Citera
2022-12-13, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lastpall500kg
Skapa fejkanvändare, grooma peddot finns guider online sen är det upp till dig vad du vill göra när han står o väntar bakom ica.

Jag duschade ett peddo med en PET-flaska jag pissat i med denna metod. Såg honom aldrig mer i orten jag bor. Hoppas han hängde sig.

Kom din dotter med denna info frivilligt eller blev hon påkommen? Du skulle bli förvånad över hur många som säljer ut sig på snapchat för hundralappar. Håller tummarna att din dotter är oskyldig.
Varför lägger hon till främlingar?
Varför inte privat konto?

Min dotter berättade direkt. Hon la inte till behövs ej. Bra gjort med peddot men för snällt.
Citera
2022-12-13, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goderian2
Vad är problemet? det är bara en bild på en kuk från någon okänd?
Det hade varit en annan sak om någon flashat kuken på väg från skolan..
Om det hade varit en son som fått en bild på en fitta skickad till sig?

Du har fel och lite otur när du tänker.
Citera
2022-12-13, 21:35
Medlem
BigFatCones avatar
Varför har en tioåring ens Snapchat?
Citera
2022-12-14, 06:40
Moderator
Motvillig1.2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goderian2
Och sen dom make love?
Beror lite på omständigheterna men eftersom det redan anmälts så riskerar TS rättsligt blowback om han tar till åtgärder värre än ett samtal.

TS verkar ha det bästa skyddet man kan mot sånt här, barn som berättar för föräldrarna.
Citera
2022-12-14, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
ta över hennes konto och säg att du vill ses och ha sex.
Sen slår du skiten ur honom.
Citera
2022-12-14, 10:33
Medlem
0nlAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lastpall500kg
Skapa fejkanvändare, grooma peddot finns guider online sen är det upp till dig vad du vill göra när han står o väntar bakom ica.

Jag duschade ett peddo med en PET-flaska jag pissat i med denna metod. Såg honom aldrig mer i orten jag bor. Hoppas han hängde sig.

Kom din dotter med denna info frivilligt eller blev hon påkommen? Du skulle bli förvånad över hur många som säljer ut sig på snapchat för hundralappar. Håller tummarna att din dotter är oskyldig.
Varför lägger hon till främlingar?
Varför inte privat konto?
Riktigt bra gjort med PET flaskan, men lite väl snällt men att han försvann är väl ändå ett bra resultat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in