2022-12-12, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bannad4now
Såg att Alex och Alva varit på shopping tur idag med prefab killen så någon behandling tvivlar jag på, tvivlar på att något behandlingshem skulle släppa ut en missbrukare under dom första veckorna pga avgiftningen

Han är absolut inte på behandling. Det är BS.
Citera
2022-12-12, 20:47
Medlem
geek12s avatar
Herregud så sliten o ful Alva är, kolla hennes utseende nu mot när de började med youtube, jösses..

Kids stay away from drugs...
Citera
2022-12-12, 21:21
Medlem
Citat:
Såg att Alex och Alva varit på shopping tur idag med prefab killen så någon behandling tvivlar jag på, tvivlar på att något behandlingshem skulle släppa ut en missbrukare under dom första veckorna pga avgiftningen
Jag har aldrig trott en sekund på att han är på behandling!
Däremot ifrågasätter jag om bilden verkligen är i real tid? Känns inte så. Hur som helst. Båda ser ut som : Kom o hjälp mig att dö!
Citera
2022-12-12, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ephedrine
Vissa hem har avgiftningsavdelningar.
Men nej jag tror inte han har sökt hjälp
Jo vissa. Men det är absolut inte vanligt. Men det kvittar. Alex är inte på behandling! Och den enda vägen för honom att hamna där är via LVM. För han kommer aldrig någonsin inte en chans på jorden, ta sig dit på egen hand!
Citera
2022-12-12, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Jag har aldrig trott en sekund på att han är på behandling!
Däremot ifrågasätter jag om bilden verkligen är i real tid? Känns inte så. Hur som helst. Båda ser ut som : Kom o hjälp mig att dö!
Tror den är i realtid för affären som tyckte att Alex var bra publicitet postade den idag och skrev något i stil med att förra veckan var ägaren av Koenigsegg här och idag Alex Ceesay 😂
Citera
2022-12-12, 21:53
Medlem
Citat:
Tror den är i realtid för affären som tyckte att Alex var bra publicitet postade den idag och skrev något i stil med att förra veckan var ägaren av Koenigsegg här och idag Alex Ceesay 😂
Så han är och shoppar med killen som igår satt på TikTok och sa att Alex va på behandling!? Stabilt! Trovärdiga killar det här
Citera
2022-12-12, 21:56
Medlem
knark-kungens avatar
Alva börjar se redigt sliten ut, hon är ändå så pass ung fortfarande det är skrämmande.
Citera
2022-12-12, 22:05
Medlem
Citat:
Hur kan man tycka det är bra publicitet det är sjukt! Där står två vrak, smutsiga och slitna i skrynkliga mjukis kläder! Alva är säkert måttligt berusad och har väl inte tvättat håret på 2 veckor! Skulle skämmas ihjäl över att lägga upp ett sådant foto och förknippa det med affären!
Citera
2022-12-12, 22:16
Medlem
HalvTomt-Glass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Alva börjar se redigt sliten ut, hon är ändå så pass ung fortfarande det är skrämmande.
Redigt. Hon ser ut som en crack rökande baby mama på Alex senaste story. Herregud. Ser ut som hon smetat in smör eller olja i håret också. Vidrigt.
Citera
2022-12-12, 22:19
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalvTomt-Glas
Redigt. Hon ser ut som en crack rökande baby mama på Alex senaste story. Herregud. Ser ut som hon smetat in smör eller olja i håret också. Vidrigt.
Hon har ofta fett hår, blir nog lätt så när man är hemlös och inte har tillgång till dusch varje dag.
Citera
2022-12-12, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalvTomt-Glas
O sminket ska vi inte snacka om! Ser ut som det suttit på en vecka och hon bara fyllt på varje dag. Nä fyfan så sorgligt! Så snabbt det gått utför för henne! Hoppas Alex är nöjd med sitt verk!
Citera
2022-12-13, 02:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Indo
Kolla hur han går https://streamable.com/6176ku

Shit han går exakt som en jag känner som har ett rörelsehandikapp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto