2022-12-12, 11:34
Medlem
Vilka snorjävlar det finns. Jag förstår att ni är sårade för att Alex och Alva inte hållt sitt ord ang uppladdning osv men jag får inte ihop det ändå sitter ni och tittar sen när dom väl laddar upp? Alltså sitter ni då och är äcklade över hur fula och äckliga dom är sen skriver ni hit, i hopp om att dom ska läsa det och bli sårade? Är det så här med nya generationen som växte upp med dator, man sitter o gömmer sig bakom skärmen och hatar på folk för man vet att man är säker där? Det kan inte finnas en människa över 25år i denna tråd.
Men jojo håll käften jag vet allt om missbruk men jag kan fortfarande inte sätta mig in i tex Alex situation. Vissa saker kan jag relatera till men jag förstår ju att han mår dåligt. Det gör Alva med. Jo jag vet att det är ett öppet Forum för diskussion men ändå vafan försök håll en mogen nivå börja snacka om folks utseende vad ska dom göra åt det operera sig? Kolla dig själv i spegeln. Eftersom du måste sitta på ett anonymt forum och snacka skit om människors utseende så tror jag du själv har komplex över hur ful du är.. väldigt off-t ber om ursäkt. Jag borde inte läsa här inne det är sant..
Citera
2022-12-12, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shtphdlam
Vilka snorjävlar det finns. Jag förstår att ni är sårade för att Alex och Alva inte hållt sitt ord ang uppladdning osv men jag får inte ihop det ändå sitter ni och tittar sen när dom väl laddar upp? Alltså sitter ni då och är äcklade över hur fula och äckliga dom är sen skriver ni hit, i hopp om att dom ska läsa det och bli sårade? Är det så här med nya generationen som växte upp med dator, man sitter o gömmer sig bakom skärmen och hatar på folk för man vet att man är säker där? Det kan inte finnas en människa över 25år i denna tråd.
Men jojo håll käften jag vet allt om missbruk men jag kan fortfarande inte sätta mig in i tex Alex situation. Vissa saker kan jag relatera till men jag förstår ju att han mår dåligt. Det gör Alva med. Jo jag vet att det är ett öppet Forum för diskussion men ändå vafan försök håll en mogen nivå börja snacka om folks utseende vad ska dom göra åt det operera sig? Kolla dig själv i spegeln. Eftersom du måste sitta på ett anonymt forum och snacka skit om människors utseende så tror jag du själv har komplex över hur ful du är.. väldigt off-t ber om ursäkt. Jag borde inte läsa här inne det är sant..

Hahaha, ta det lugnt. Snöflingan.

Om Alex börjar gråta över att jag garvar åt hans gångstil - då är det hans problem.

Jag garvar åt mina egna mindre klädsamma, men medfödda brister. Bryr mig inte om mina medmänniskor gör det samma. Alla är födda olika. Någon har en rolig röst, näsa eller kanske - gångstil. Man får skratta då.

Om inte folk var så lättkränkta, vad fan.

Läs inte om det skaver. Det borde ingen anhörig heller göra. Inte heller personen det handlar om - om denne vet med sig att den tar in all text som 100% fakta.

Det är en stor del underhållning, dessa trådar. Även om det är blandat med tragedi och studndens allvar.

Men man måste få lyfta det som är roligt också. Det blir för tungt i livet annars.

Det är inte svårare än så.
Citera
2022-12-12, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokhett
Hahaha, ta det lugnt. Snöflingan.

Om Alex börjar gråta över att jag garvar åt hans gångstil - då är det hans problem.

Jag garvar åt mina egna mindre klädsamma, men medfödda brister. Bryr mig inte om mina medmänniskor gör det samma. Alla är födda olika. Någon har en rolig röst, näsa eller kanske - gångstil. Man får skratta då.

Om inte folk var så lättkränkta, vad fan.

Läs inte om det skaver. Det borde ingen anhörig heller göra. Inte heller personen det handlar om - om denne vet med sig att den tar in all text som 100% fakta.

Det är en stor del underhållning, dessa trådar. Även om det är blandat med tragedi och studndens allvar.

Men man måste få lyfta det som är roligt också. Det blir för tungt i livet annars.

Det är inte svårare än så.

Ja du har givetvis rätt, jag vakna på fel sida men jag är ingen snöflinga. Jag tycker bara det går till överdrift men det är jag. Folk tar ju livet av sig för mindre. Jag menar personangreppen. Men jag förstår också att alla har olika syn på allt här i livet och det är helt jävla onödigt att diskutera det är meningslöst. Men du har rätt absolut man sk skratta åt det man tycker är roligt
Citera
2022-12-12, 13:32
Medlem
Jachins avatar
Citat:
Hahahaha, det är ju jättekul! 🙈😁
Christer Pettersson kanske är en släkting? Inte helt orimligt.

Och till Er ovan: Jag hade glömt det om att Alex slagit N. Får se hur den biter fortskrider.

Och jag hoppas att Alex får hjälp nu. Eller att han vill ha hjälp. Förhoppningsvis blir det snöbollseffekt på Alva. Om hon nu inte vill spela G med dom andra istället.

Får se om deras "äktenskap" håller nu...
Förutspår att Alex dumpar Alva och hon går till nästa kåkfarare.
Citera
2022-12-12, 14:05
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shtphdlam
Ja du har givetvis rätt, jag vakna på fel sida men jag är ingen snöflinga. Jag tycker bara det går till överdrift men det är jag. Folk tar ju livet av sig för mindre. Jag menar personangreppen. Men jag förstår också att alla har olika syn på allt här i livet och det är helt jävla onödigt att diskutera det är meningslöst. Men du har rätt absolut man sk skratta åt det man tycker är roligt

Förstår din känsla. Gångstil och sånt blir rätt taskigt då det kan sitta djupt och inget finns att göra åt saken.

Personligen skulle jag inte skriva en sån grej men samtidigt har jag förståelse för varför det skrivs här. A.C har gjort betydligt värre grejer än att garva åt någons gångstil och att säga att någon är ful. Är man en sådan jävla idiot så får man räkna med att folk blir uppretade och vill sänka med de verbala grejer man kan.

Påhoppen på Alvas utseende är däremot väldigt grisigt. Man saknar förmåga att analysera och uttrycka varför man inte gillar henne och då blir det bara ett "hon e ful", "hon luktar bajs". Ungefär som en 6åring hade sagt.
Citera
2022-12-12, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Vem hade inte behövt äta piller varje dag om man går som man skitit på sig.
HAHAHA HAHAHA ja man fattar varför han mår dåligt! Kan inte va lätt att ta hand om brudarna med den motoriken stackare.. förklarar också hans enorma mindervärdeskomplex!
Citera
2022-12-12, 14:17
Medlem
Tror alla härinne på riktigt att Alex är på behandlingshem? Finns det ngt bevis för det förutom det uttalade på TikTok? Folk förstår väl att han först måste tillbringa ett bra tag på sjukhus för avgiftning?? Behandlingshem är inget man bara halkar in på över en natt!
Jag tror verkligen inte det. Tror dem cashat in lite dock, och snart är på väg till Turkiet eller annan plats!
Citera
2022-12-12, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Tror som er. Hon har nog issues med alkohol men tyngre sakerna är bara pga Alex. Hon var tvungen att haka på eller förlora honom tror jag. Nu lär hennes värsta abstinens vara efter Alex! Hoppas han stannar på behandlingshemmet nu. Vore så jävla tröttsamt om han efter två dagar kommer ut och en släpper video om hur ballt han haft det på REHAB!

Dessvärre lär Alva inte kunna ta sig ur relationen eller medberoendet. Det är ju ETT ÄKTENSKAP!

Sedan verkar alla glömt att N faktiskt sa att Alex slagit henne. Då kan alla deras fans ta sig en funderare på vad han då gör mot Alva...
Såg också att N*cole eventuellt ska dela med sig av mer info snart.
Ja! Detta här med Nicole får verkligen inte glömmas bort! Uppdatera gärna om du hör ngt mer. Så många mindre svaga kvinnor han säkert sänkt till marken genom åren! För ngn i hans egen storlek skulle han aldrig våga ge sig på! Helst skulle man vilja se henne gå till polisen. Men det är alltid svårt så här långt efter..
Citera
2022-12-12, 15:45
Medlem
Citat:
Hahahaha, det är ju jättekul! 🙈😁
Christer Pettersson kanske är en släkting? Inte helt orimligt.

Och till Er ovan: Jag hade glömt det om att Alex slagit N. Får se hur den biter fortskrider.

Och jag hoppas att Alex får hjälp nu. Eller att han vill ha hjälp. Förhoppningsvis blir det snöbollseffekt på Alva. Om hon nu inte vill spela G med dom andra istället.

Får se om deras "äktenskap" håller nu...

Finns väl en klassisk amfetamingångstil som det finns en tråd om här någonstans.
Som pundare får av mediciniska skäl.
Citera
2022-12-12, 15:46
Medlem
zzahirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Sedan verkar alla glömt att N faktiskt sa att Alex slagit henne. Då kan alla deras fans ta sig en funderare på vad han då gör mot Alva...
Såg också att N*cole eventuellt ska dela med sig av mer info snart.

Uppdatera gärna!
Citera
2022-12-12, 18:30
Medlem
Ephedrines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Tror alla härinne på riktigt att Alex är på behandlingshem? Finns det ngt bevis för det förutom det uttalade på TikTok? Folk förstår väl att han först måste tillbringa ett bra tag på sjukhus för avgiftning?? Behandlingshem är inget man bara halkar in på över en natt!
Jag tror verkligen inte det. Tror dem cashat in lite dock, och snart är på väg till Turkiet eller annan plats!

Vissa hem har avgiftningsavdelningar.
Men nej jag tror inte han har sökt hjälp
Citera
2022-12-12, 20:40
Medlem
Såg att Alex och Alva varit på shopping tur idag med prefab killen så någon behandling tvivlar jag på, tvivlar på att något behandlingshem skulle släppa ut en missbrukare under dom första veckorna pga avgiftningen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in