Citat:
Ursprungligen postat av
Shtphdlam
Vilka snorjävlar det finns. Jag förstår att ni är sårade för att Alex och Alva inte hållt sitt ord ang uppladdning osv men jag får inte ihop det ändå sitter ni och tittar sen när dom väl laddar upp? Alltså sitter ni då och är äcklade över hur fula och äckliga dom är sen skriver ni hit, i hopp om att dom ska läsa det och bli sårade? Är det så här med nya generationen som växte upp med dator, man sitter o gömmer sig bakom skärmen och hatar på folk för man vet att man är säker där? Det kan inte finnas en människa över 25år i denna tråd.
Men jojo håll käften jag vet allt om missbruk men jag kan fortfarande inte sätta mig in i tex Alex situation. Vissa saker kan jag relatera till men jag förstår ju att han mår dåligt. Det gör Alva med. Jo jag vet att det är ett öppet Forum för diskussion men ändå vafan försök håll en mogen nivå börja snacka om folks utseende vad ska dom göra åt det operera sig? Kolla dig själv i spegeln. Eftersom du måste sitta på ett anonymt forum och snacka skit om människors utseende så tror jag du själv har komplex över hur ful du är.. väldigt off-t ber om ursäkt. Jag borde inte läsa här inne det är sant..
Hahaha, ta det lugnt. Snöflingan.
Om Alex börjar gråta över att jag garvar åt hans gångstil - då är det hans problem.
Jag garvar åt mina egna mindre klädsamma, men medfödda brister. Bryr mig inte om mina medmänniskor gör det samma. Alla är födda olika. Någon har en rolig röst, näsa eller kanske - gångstil. Man får skratta då.
Om inte folk var så lättkränkta, vad fan.
Läs inte om det skaver. Det borde ingen anhörig heller göra. Inte heller personen det handlar om - om denne vet med sig att den tar in all text som 100% fakta.
Det är en stor del underhållning, dessa trådar. Även om det är blandat med tragedi och studndens allvar.
Men man måste få lyfta det som är roligt också. Det blir för tungt i livet annars.
Det är inte svårare än så.