2022-12-12, 20:40
Medlem
RFTs avatar
[quote=Insyn5|82734958] Personer som tar sig till så höga positioner tendera ofta att ha psykopatiska drag. QUOTE]

Oj, då vet du mer än jag; och jag ändå utbildad inom psykiatri. Detta är helt nytt för mig. Länka gärna till den forskning som du menar har stöd för ditt uttalande.
Citera
2022-12-12, 20:40
Medlem
GROKNAK.Ankbondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vetefasiken
Ja, och detta är fördjävligt - här visar fakepolisfittan upp sig i polisuniform och med pistol och batong, säkerligen också handfängsel och pepparspray.

"Polismans befogenhet" är långt ifrån, ens detta, konfirmerat... Hon har alltså, enligt denna text, även gjort "pass" i yttre tjänst - vad i helvete!!! Betänk vad som kunnat skett om något hänt och slynan dragit vapen och skjutit vilt omkring sig...

Helt sinnessjukt!
Hahaha! Det här är jävlarimig den roligaste skandalen på länge. Så många underbara vinklar och tankar man kan gå igenom. Hoppas hon gör porrfilm efter poliskarriären.
Slynan med sigsauer kan den heta.
Citera
2022-12-12, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vetefasiken
Ja, och detta är fördjävligt - här visar fakepolisfittan upp sig i polisuniform och med pistol och batong, säkerligen också handfängsel och pepparspray.

"Polismans befogenhet" är långt ifrån, ens detta, konfirmerat... Hon har alltså, enligt denna text, även gjort "pass" i yttre tjänst - vad i helvete!!! Betänk vad som kunnat skett om något hänt och slynan dragit vapen och skjutit vilt omkring sig...

Helt sinnessjukt!

Ja, det är galet och under all kritik. Clownverksamhet.
Citera
2022-12-12, 20:44
Medlem
Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agent.Smith
It takes two to tango. En jävsituation kan aldrig bara innehålla en part. Fysiskt omöjligt. Oavsett hur man försöker bortförklara det hela så är hon indragen i smeten.

Jag kan tänka mig många situationer där en jävsituation bara innehåller en part. Du kanske förväxlar det med vänskap? En vänskap måste ju per definition innehålla minst 2 parter.

Hon hävdar ju att det inte var en jävsituation vid rekryteringstillfället. Att det sprids rykten inom polismyndigheten att så visst var fallet må ha hänt, men jag tror att den enda slutsatsen vi kan dra av det är att vi, i den här tråden, inte vet vad som har hänt.
Citera
2022-12-12, 20:45
Medlem
[quote=RFT|82735040]
Citat:
Ursprungligen postat av Insyn5
Personer som tar sig till så höga positioner tendera ofta att ha psykopatiska drag. QUOTE]

Oj, då vet du mer än jag; och jag ändå utbildad inom psykiatri. Detta är helt nytt för mig. Länka gärna till den forskning som du menar har stöd för ditt uttalande.

Hur kan det vara nytt för NÅGON? Man hör och läser om det ett par gånger per år. Bor du under en sten?
Citera
2022-12-12, 20:45
Medlem
RFTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skiljedomaren
Hon har ju själv sagt att han hotat att lämna henne för andra kvinnor.

Det litar du alltså på när hon säger det; allt annat hon säger; litar du på det också eller inte?
Eller väljer du ut de uttalanden som passar din åsikt och dina tyckanden?
Citera
2022-12-12, 20:47
Medlem
Tillssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skiljedomaren
Ja, det är galet och under all kritik. Clownverksamhet.

Hon sa imorse på YV4 Nyhetsmorgon att hon skulle vara i yttre tjänst ikväll.
Citera
2022-12-12, 20:47
Medlem
Byden måste gå med omedelbar verkan. Maken till dåligt omdöme får man leta efter. Fy fan vilken säkerhetsrisk.
Citera
2022-12-12, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RFT
Det litar du alltså på när hon säger det; allt annat hon säger; litar du på det också eller inte?

Va? Om hon bekräftar att de haft en relation men sen hävdar att de inte haft det så låter det som om hon ljuger. Tycker du inte.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Antoinette
Jag kan tänka mig många situationer där en jävsituation bara innehåller en part. Du kanske förväxlar det med vänskap? En vänskap måste ju per definition innehålla minst 2 parter.

Hon hävdar ju att det inte var en jävsituation vid rekryteringstillfället. Att det sprids rykten inom polismyndigheten att så visst var fallet må ha hänt, men jag tror att den enda slutsatsen vi kan dra av det är att vi, i den här tråden, inte vet vad som har hänt.

Det enda som hänt är att Linda sugit en massa penisar. Alt. satt upp höfterna i luften.
Citera
Medlem
NoraKuzmas avatar
Citat:

Är det olagligt att säga det?

Att man kan lämna någon för andra.

Är det ett lagbrott?
Citera
2022-12-12, 20:50
Medlem
Insyn5s avatar
Citat:

Då är det nog läge att lära dig google, men för den gång gör jag väl jobbet åt dig, nästa gång får då fan lära dig det själv.

https://www.theladders.com/career-advice/this-study-explains-why-psychopaths-are-so-successful

https://www.dailymail.co.uk/news/article-10325129/Why-bosses-psychopaths.html

https://www.cnbc.com/2019/04/08/the-science-behind-why-so-many-successful-millionaires-are-psychopaths-and-why-it-doesnt-have-to-be- a-bad-thing.html

https://www.cnbc.com/2019/04/08/the-science-behind-why-so-many-successful-millionaires-are-psychopaths-and-why-it-doesnt-have-to-be- a-bad-thing.html

https://www.discovermagazine.com/mind/inside-the-brain-of-your-psychopathic-boss
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in