2022-12-12, 19:47
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annahoj79
Expressen

Framtiden med maken
Paret Martens Wesslander skjuter på bröllopsresan, eftersom båda jobbar mycket.
– Jag har ett relativt nyöppnat gym, sen öppnar jag även en blomsterbutik snart, berättar My Martens.
Om det blir några tillskott i familjen återstår att se. My Martens har sedan tidigare sonen Ludvig.
– Vi ska bara njuta och prioritera det som är viktigast. På den frågan som alla ställer så har vi sagt att vi får se. Jag varken bekräftar eller dementerar, för framtiden får visa vad som händer.
"Relativt nyöppnat gym". 😂 Jag har totalt missat invigningen. Den skulle vara i början av det här året. Hon är nästan aldrig där och söker folk som vill hyra in sig.
#åretsföretagare 🌵
Citera
2022-12-12, 19:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pelikantomte
Flera år gammal bild
Jag undrar varför folk svarar på hennes dumma frågor? Men ingen frågar varför hon ältar om sig själv hela tiden. Samma smörja som hon berättat utan överdrift 100ggr.
Citat:
Ursprungligen postat av annahoj79
Expressen

Framtiden med maken
Paret Martens Wesslander skjuter på bröllopsresan, eftersom båda jobbar mycket.
– Jag har ett relativt nyöppnat gym, sen öppnar jag även en blomsterbutik snart, berättar My Martens.
Om det blir några tillskott i familjen återstår att se. My Martens har sedan tidigare sonen Ludvig.
– Vi ska bara njuta och prioritera det som är viktigast. På den frågan som alla ställer så har vi sagt att vi får se. Jag varken bekräftar eller dementerar, för framtiden får visa vad som händer.
My är för lat för fler barn. Vad J vill, bryr hon sig inte om.
Citera
2022-12-12, 20:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
"Relativt nyöppnat gym". 😂 Jag har totalt missat invigningen. Den skulle vara i början av det här året. Hon är nästan aldrig där och söker folk som vill hyra in sig.
#åretsföretagare 🌵
Personen hon visade som var där och tränade innan bröllopet en gång var stallmagneten. My la ut reklam för stallmagneten på story. Byte av tjänster. Och My fick en person i gymmet att fota.
Citera
2022-12-12, 20:29
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Personen hon visade som var där och tränade innan bröllopet en gång var stallmagneten. My la ut reklam för stallmagneten på story. Byte av tjänster. Och My fick en person i gymmet att fota.
Hur kan hon driva företag genom tjänster och gentjänster? Stallmagneten av alla konstiga samarbeten, kan knappast vara att det dräller av hästskor och söm runt Catalinatorget. Kanske hovslagaren behöver träna? Då är My rätt person att vända sig till. Hon vet allt om ergonomi inom hovslageri.

Barn eller inte? Gick hon inte upp en massa förra gången och magen "sprack"? Efter det gjordes bukplastik för att snörpa ihop magen så den blev platt och stram.
Klarar hon av en graviditet? Hon dog ju nästan av en ofarlig knöl på halsen. Nej, hoppas verkligen att hon inte blir gravid. Men med en så gränslös människa som spontanköper hus och bilar vet man aldrig.
Citera
2022-12-12, 20:40
Avslutad
Citat:
#åretsföretagare 🌵
Dessutom var det ju oerhört noga att det inte är ett gym utan en PT-studio.
Citera
2022-12-12, 21:07
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Dessutom var det ju oerhört noga att det inte är ett gym utan en PT-studio.
"Man kan sminka en gris, men det är fortfarande en gris..."
Så det är noga med det där med studio men städerskan hon anlitar kallas rätt och slätt städerskan.
Hon kan kalla den där lokalen för vad som helst, den blir inte mer populär för det.

Googlar man My Martens nu så står det Wesslander också. Och enligt Instagram "gym", "Florist 16 års erfarenhet".
Citera
2022-12-12, 21:17
Avslutad
Citat:
"Man kan sminka en gris, men det är fortfarande en gris..."
Så det är noga med det där med studio men städerskan hon anlitar kallas rätt och slätt städerskan.
Hon kan kalla den där lokalen för vad som helst, den blir inte mer populär för det.

Googlar man My Martens nu så står det Wesslander också. Och enligt Instagram "gym", "Florist 16 års erfarenhet".
Hahaha, ”Man kan sminka en gris, men det är fortfarande en gris” passar väldigt bra på mycket kring vår Mytoman. 🤣🌵
Citera
2022-12-12, 23:06
Medlem
TPLs avatar
Kollade hemsidan igen, inte sett den på ett tag. Allt går i rosa nu, det var nytt. Det står hela tiden VI hjälper dig med ditten och datten. Vilka är dessa vi?
Det står fortfarande Klientesultat och samma gamla vanliga bilder på Malin och My. 💤

Hon tog ju hjälp av nån för att fixa hemsidan men inget händer. Utlovade bilder från träningseventen lyser med sin frånvaro. Lika trögt att ladda upp bilder i Täby som i Åre tydligen.

Både My och Jonas verkar ha fullt upp med att gilla och kommentera alla inlägg på alla konton hon skapar. Fattar inte hur hon orkar. Inte konstigt att hon behöver så mycket återhämtning och att hon helst vill ligga kvar i sängen. 😴
Citera
2022-12-13, 10:43
Medlem
Citat:
#åretsföretagare 🌵
Fullt upptagen med att snurra på 🌵
Citera
2022-12-13, 22:19
Medlem
chibibottos avatar
Har hon bytt namn på gymmets Instasida igen? Det hette väl welnessbyMy för bara någon dag sen? Nu heter det ptstudio_hagernasstrand.
Citera
2022-12-13, 22:26
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chibibotto
Har hon bytt namn på gymmets Instasida igen? Det hette väl welnessbyMy för bara någon dag sen? Nu heter det ptstudio_hagernasstrand.
Hon behöver väl maxa antalet konton för flera likes och kommentarer från konton hon redan har. Blir yr bara av att tänka på att hålla igång hela cirkusen.
Citera
2022-12-14, 00:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av chibibotto
Människan måste lida av kontomani. Nya konton, nya namn. Huller om buller, fram och tillbaka. Sjukt beteende.
Citat:
Hon behöver väl maxa antalet konton för flera likes och kommentarer från konton hon redan har. Blir yr bara av att tänka på att hålla igång hela cirkusen.
Hon borde bli avstängd av Instagram på livstid. Detta att ha så många konton är ju ett missbruk. Hon borde söka för det. 🌵
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in