2022-12-12, 09:03
Avslutad
Så har veckan kommit då hon ska berätta sin STORA nyhet. Och så ska vi väl få reda på vem den hemliga väninnan är. Det måste ju vara någon likasinnad som saknar några hästar i stallet. 🙈🤥
Citera
2022-12-12, 09:07
Medlem
TPLs avatar
När hon pratade om att "titta på lägenhet" sa hon att det var "runt hörnet" och det spekulerades i om det var vid Catalinatorget.
Bilden jag visade igår, den med bullfatet, trodde jag var hemma hos My eftersom bordet och stolarna såg ut som hennes.

My pratade om en väninna hon hade kontakt med men inte via Instagram och att dom nu hade nåt på gång som My ska avslöja nästa vecka (?).
Det var väninnans fula gran på bild. My hade beställt sin för sent och inte fått sin än.
På slutet av en story såg man ljusdekorationer och ett plank som liknar det My har vid sin uteplats aka hundgård. Efter det hundarna i bild och My som säger "- Ska vi gå hem tjejer?" och hundarna springer upp för trappan till Mys "etagevåning".
Husets övriga lägenheter har ingång från baksidan och andra gaveln. Det förklarar ju det där om "runt hörnet".

Med allt det ville jag bara säga att väninnan nog är en granne som My ska byta lägenhet med. Det var väl där hon fick idén om det svarta bordet och stolarna och att det var grannens bord och bullfat.

Jag gissar att det blir flytt. Igen. Kanske Anna duger då.

#väntarmedspänning #svarnästavecka
Citera
2022-12-12, 09:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
När hon pratade om att "titta på lägenhet" sa hon att det var "runt hörnet" och det spekulerades i om det var vid Catalinatorget.
Bilden jag visade igår, den med bullfatet, trodde jag var hemma hos My eftersom bordet och stolarna såg ut som hennes.

My pratade om en väninna hon hade kontakt med men inte via Instagram och att dom nu hade nåt på gång som My ska avslöja nästa vecka (?).
Det var väninnans fula gran på bild. My hade beställt sin för sent och inte fått sin än.
På slutet av en story såg man ljusdekorationer och ett plank som liknar det My har vid sin uteplats aka hundgård. Efter det hundarna i bild och My som säger "- Ska vi gå hem tjejer?" och hundarna springer upp för trappan till Mys "etagevåning".
Husets övriga lägenheter har ingång från baksidan och andra gaveln. Det förklarar ju det där om "runt hörnet".

Med allt det ville jag bara säga att väninnan nog är en granne som My ska byta lägenhet med. Det var väl där hon fick idén om det svarta bordet och stolarna och att det var grannens bord och bullfat.

Jag gissar att det blir flytt. Igen. Kanske Anna duger då.

#väntarmedspänning #svarnästavecka
Jag såg också att borden var lika och trodde hon ljög som vanligt om var hon befann sig. Hon har ju bott ett tag på den här adressen nu, så då är det dags att byta husnummer iaf även om gatunamnet blir detsamma 🙃🙃🙃
Citera
2022-12-12, 09:50
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Jag såg också att borden var lika och trodde hon ljög som vanligt om var hon befann sig. Hon har ju bott ett tag på den här adressen nu, så då är det dags att byta husnummer iaf även om gatunamnet blir detsamma 🙃🙃🙃
Numret är detsamma men uppdelat i A-D. Den på 16 D är 2 r o k, 59 kvm och såld nyligen (?). Mäklarbilden ligger kvar på nätet än men bara en bild som visar inhägnad uteplats med sån där badbytta.
59 kvm är för litet så det måste vara A eller B.
Fast enligt hitta.se finns E också men inget namn på 16 D. My bor på 16 C. 🤔
Ni kan kolla namnen redan nu så får vi se om det stämmer när My avslöjar allt hemligt den här veckan.
Citera
2022-12-12, 10:12
Medlem
TPLs avatar
16 B är 56 kvm så den kan vi glömma.
16 A är 83 kvm. Stämmer bättre. Då börjar väninnans namn på a.
16 D är 54 kvm. Den kan vi också glömma.

I området är det i övrigt villor efter vad jag kunnat se. Finns inga gatuvybilder från baksidan av huset.
Om det nu är A så kanske den ligger i markplan. Jag sa ju från början att My kommer att tröttna på alla trappor. Från parkeringen, upp till lägenheten och en till upp till övervåningen. PT som inte orkar gå i trappor. Säger en del om hennes "gör som jag säger, inte som jag själv gör". 🌵

16 E är 54 kvm. Konstigt, den dyker upp vid vissa sökningar men inte andra. 🤔

Äsch, såg att det finns ett likadant hus i närheten men det är Tallvägen 1. Tror ändå att det är den i samma hus.
Senast redigerad av TPL 2022-12-12 kl. 10:26. Anledning: Tillägg.
Citera
2022-12-12, 10:26
Avslutad
Citat:
16 B är 56 kvm så den kan vi glömma.
16 A är 83 kvm. Stämmer bättre. Då börjar väninnans namn på a.
16 D är 54 kvm. Den kan vi också glömma.

I området är det i övrigt villor efter vad jag kunnat se. Finns inga gatuvybilder från baksidan av huset.
Om det nu är A så kanske den ligger i markplan. Jag sa ju från början att My kommer att tröttna på alla trappor. Från parkeringen, upp till lägenheten och en till upp till övervåningen. PT som inte orkar gå i trappor. Säger en del om hennes "gör som jag säger, inte som jag själv gör". 🌵

16 E är 54 kvm. Konstigt, den dyker upp vid vissa sökningar men inte andra. 🤔
Innan J blev ihop med Mytomanen hade han bott i sin lägenhet i många år. Men ihop med henne är det väl risk att blanda ihop adresserna och inte komma ihåg var han senast hade sina kalsonger och strumpor 🤔🤷‍♂️
Citera
2022-12-12, 13:23
Medlem
TPLs avatar
Blogginlägg 11/12
"Kallt som bara den 🥶 "
Är det kallare i Täby än det var i Åre där det gick alldeles utmärkt att vara ute i kylan i den tunna brudklänningen? 🤔
Det tar alltså 10 minuter att gå till eller från gymmet men hon väljer oftast att ta bilen. Jag förstår inte hur hon tänker.

12/12
Hundarna som brukar vara påklädda klarar sig tydligen utan ibland trots snö och kyla. Eller är det jättevarmt i Täby idag?
Citera
2022-12-12, 18:22
Avslutad
Mer stylad har hon aldrig varit. Från J story. https://postimg.cc/TySfpwsh. Bilden kanske är från förr??
Senast redigerad av Tova. 2022-12-12 kl. 18:24.
Citera
2022-12-12, 18:27
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Mer stylad har hon aldrig varit. Från J story. https://postimg.cc/TySfpwsh. Bilden kanske är från förr??
Gammal bild. Naglarna är jättekorta. Hon skaffade nya, långa lösnaglar till bröllopet nyligen.
Citera
2022-12-12, 18:48
Avslutad
Citat:
Gammal bild. Naglarna är jättekorta. Hon skaffade nya, långa lösnaglar till bröllopet nyligen.
Hon la upp samma bild själv nu. Och skrev en massa strunt. Varför leva i det förgångna? Lägg ut dagens bilder eller inga alls.🌵
Citera
2022-12-12, 19:00
Medlem
Citat:

Flera år gammal bild
Citera
2022-12-12, 19:12
Avslutad
Expressen

Framtiden med maken
Paret Martens Wesslander skjuter på bröllopsresan, eftersom båda jobbar mycket.
– Jag har ett relativt nyöppnat gym, sen öppnar jag även en blomsterbutik snart, berättar My Martens.
Om det blir några tillskott i familjen återstår att se. My Martens har sedan tidigare sonen Ludvig.
– Vi ska bara njuta och prioritera det som är viktigast. På den frågan som alla ställer så har vi sagt att vi får se. Jag varken bekräftar eller dementerar, för framtiden får visa vad som händer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in