När hon pratade om att "titta på lägenhet" sa hon att det var "runt hörnet" och det spekulerades i om det var vid Catalinatorget.
Bilden jag visade igår, den med bullfatet, trodde jag var hemma hos My eftersom bordet och stolarna såg ut som hennes.
My pratade om en väninna hon hade kontakt med men inte via Instagram och att dom nu hade nåt på gång som My ska avslöja nästa vecka (?).
Det var väninnans fula gran på bild. My hade beställt sin för sent och inte fått sin än.
På slutet av en story såg man ljusdekorationer och ett plank som liknar det My har vid sin uteplats aka hundgård. Efter det hundarna i bild och My som säger "- Ska vi gå hem tjejer?" och hundarna springer upp för trappan till Mys "etagevåning".
Husets övriga lägenheter har ingång från baksidan och andra gaveln. Det förklarar ju det där om "runt hörnet".
Med allt det ville jag bara säga att väninnan nog är en granne som My ska byta lägenhet med. Det var väl där hon fick idén om det svarta bordet och stolarna och att det var grannens bord och bullfat.
Jag gissar att det blir flytt. Igen. Kanske Anna duger då.
#väntarmedspänning #svarnästavecka