2022-12-12, 19:35
Medlem
Davys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TveksamOmMittLand
Har denna bimbo rätt att bära polisuniform när hon ej genomgått polisutbildning.?

Nej.
Men det gäller ungefär 30% av dom som gått polisutbildningen också. Så vem orkar bry sig.

Maffiaverksamhet. Låta Staten ha ensamrätt på vapen...
Citera
2022-12-12, 19:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Davy
Nej.
Men det gäller ungefär 30% av dom som gått polisutbildningen också. Så vem orkar bry sig.

Maffiaverksamhet. Låta Staten ha ensamrätt på vapen...

Katastrof, är en skyddad titel och vi har en spermamadrass/gammal bimbo som är chef över allt nu.

Går dritbra nu. Varför måste vi alltid vara sämst?
Senast redigerad av TveksamOmMittLand 2022-12-12 kl. 19:43.
Citera
2022-12-12, 19:38
Medlem
RFTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snorup
Kul att du kommer med inlägg där du högt och tydligt vill klargöra att vi inte vet något med säkerhet och inte ska anta saker, för att sen sitta och gissa själv. Vad har du för intresse av att försvara snuthoran? Är du anställd som flashbacktroll hos polisen?

Var och en är fri att GISSA. Men det har blivit en trådsanning att hon hoppat i säng med Löving. Det enda jag gör att att försiktigt komma med synpunkten att de som är övertygade om att det är så, inte kan bevisa det. Kan du bevisa det? Om inte; då kan det heller inte vara din övertygelse att hon gjort det. Du har inget som stödjer din övertygelse mer än du själv och andra som har samma övertygelse.

Du gör en "logisk kullerbytta" Välkänt inom vetenskapen. På latin heter det "argumentum ad populum".

Några exempel:
1. En majoritet av folket anser att A är sant
Alltså är A sant.
2. En majoritet av Sveriges befolkning anser att monarkin är bra
Alltså är monarkin bra för Sveriges befolkning.
3. 2,3 miljarder kristna tror att gud finns - alltså finns gud.

Och: Alla flashbackare är övertygade om att hon hoppat i säng med Löving; alltså har hon gjort det.

100 miljarder flugor kan inte ha fel - ät koskit!
Senast redigerad av RFT 2022-12-12 kl. 19:48.
Citera
Medlem
trillians avatar
En person av kvinnligt kön verkar numera kunna komma undan vad som helst om man hävdar att man fått näthat.

Ja, hon har säkert fått näthat.

So what? Det får alla som kurar skattebetalarna. Vi har inte fått valuta för pengarna. Vi behövde en mer erfaren på toppen På NOA men fick istället en totalt olämplig. Det luktar fusk och korruption lång väg.

Jag ogillar att medierna lyfter hennes narrativ så aggressivt utan att samtidigt kritiskt granska. Detta är hennes narrativ och förklaringsmodell, ingen annans.
Citera
Medlem
När hon inte använder könsorganet, så använder hon sitt kön, för att uppnå sina syften.
Citera
2022-12-12, 19:39
Medlem
Bizmarcks avatar
Jag skall också börja gå omkring i polisuniform.
Citera
2022-12-12, 19:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck
Jag skall också börja gå omkring i polisuniform.

Precis. Vem behöver snuten när man själv är bäste dräng.
Citera
2022-12-12, 19:43
Medlem
Pethuglins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asmodeusvult
”Sedan ändrade Mats Löfving kriterierna för tjänsten och plötsligt var Linda H Staaf den enda som ansökte om tjänsten på NOA.”

Vaddå ändrade? Har vi några andra uppgifter om denna ändring? Varför var Staaf den enda som ansökte efter dessa ändringar?

Det var väl så att dom 21 som sökte tjänsten i första omgången borde ha sökt tjänsten igen men någonting blev fel. Det var förmodligen Mats Löfving som låg bakom att Linda garanterades tjänsten. Om jag nu har uppfattat detta kaos helt rätt.

Förhoppningsvis kommer undersökningen att visa hur allting gick till när tjänsten tillsattes.
Citera
2022-12-12, 19:45
Medlem
Okej att Linda Hansson har knullat och sugit sig till en lön som är riktigt bra. Får synas i medierna, sociala medier, osv, dvs allt en modern kvinna idag drömmer om som högsta mål livet.

Men det här att hon tvingat till sig en pickadoll - är det för att Instabilderna blir häftigare, eller att buksvågrarna Löving-ÖB.Blygdbén får mer sving på gamm-dasarna, om hon har tillgång till en SigSuger?

Ordet är fritt.
Senast redigerad av Norrlandssommar 2022-12-12 kl. 19:48.
Citera
2022-12-12, 19:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pethuglin
Det var väl så att dom 21 som sökte tjänsten i första omgången borde ha sökt tjänsten igen men någonting blev fel. Det var förmodligen Mats Löfving som låg bakom att Linda garanterades tjänsten. Om jag nu har uppfattat detta kaos helt rätt.

Förhoppningsvis kommer undersökningen att visa hur allting gick till när tjänsten tillsattes.

Ingenting kommer bevisas, vi har total korruption inom svensk statsförvaltning/universitet just nu.

Så länge du är Woke och feminist så kommer alla undan med allt.

Ger detta 5-7 år till.
Senast redigerad av TveksamOmMittLand 2022-12-12 kl. 19:49.
Citera
2022-12-12, 19:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RFT
Var och en är fri att GISSA. Men det har blivit en trådsanning att hon hoppat i säng med Löving. Det enda jag gör att att försiktigt komma med synpunkten att de som är övertygade om att det är så, inte kan bevisa det. Kan du bevisa det?
Varför känner du ett så trängande behov av att komma och PÅPEKA något som alla redan är fullständigt medvetna om; att det finns misstankar som inte är bevisade? Går du in i varenda ny tråd och PÅPEKAR vad som inte är bevisat? PÅPEKAR du för folk i vardagen när de säger något som inte är 100% giltigt klart och tydligt utan överklagande bevisat?

Citat:
Ursprungligen postat av RFT
Om inte kan det heller inte vara din övertygelse att hon gjort det.
Det krävs inga bevis för övertygelse, man tror på det man tror på. Hur gravt sinnessvag är du? Eller är du bara sosse?
Citera
2022-12-12, 19:48
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TveksamOmMittLand
Har denna bimbo rätt att bära polisuniform när hon ej genomgått polisutbildning.?

För det är väl en skyddad titel.

Hon har gått juristutbildning och blivit polischef den vägen. De personerna har polisuniform på sig, även om de inte arbetat en dag som riktig polis på gatan. Just den saken tycker jag ej är konstig utan chefer kan också ha uniform. Däremot beväpning som pistol. Likaså har jag läst men hittar inte källan på att även ASP och tårgas, utdelats till Staaf. (hittar ej källan). Jag kan då rakt inte förstå vad det ska vara bra till. Möjligen att det kan vara intressant för en polisanställd att förstå hur poliserna på gatan skjuter, bär batong och har tårgas. Jag skulle vilja veta orsaken till att vissa inom polismyndigheten verkat för att Linda skulle få pistol, vad är viktigt? Vad är bakomliggande motivet till det?

Är motivet att om Linda Staaf tilldelas polisens tjänstevapen, så är motivet att själv få fördelar genom ett sådant agerande. Vilka fördelar? Stärka relationen med Staaf?
Senast redigerad av Hegamon 2022-12-12 kl. 19:51.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in