Citat:
Ursprungligen postat av
Arnstad
Man kan kalla saker för lite vad man vill, men har man ambitionen att föra en seriös diskussion så bör man var noggrann med begreppen.
Det är jag.
Citat:
Jag fattar inte varför man ska kasta anklagelser omkring sig på lösa grunder.
Du menar att Canadas parlemnt inte har på fötterna, eller andra som framför samma åsikt? intressant, men vad har du för stöd för att de har "fel", känner du starkt i mammamagen att det är fel?
Citat:
Vanligtvis brukar man utgå från att människor är oskyldiga tills att dom fallit och vunnit laga kraft. Med stor sannolikhet att någon kommer att dömas kan man möjligen någon gång ta en liten genväg. Men det är inget att rekommendera.
Så du menar på att putin och de som möjligar eller direkt står för sagda handlingar ska ta sig till tex hage och "pleed their case"? intressant, jag delar den uppfattningen, men du vet, verkligheten är ju inte en saga, det borde du ju vara medveten om, när dina sagor har visat sig vara... bara sagor...