Citat:
Vilket tillfrisknande? Jag är säker på att det inte hade varit detta "hat" om de vore äkta i sitt tillfrisknande och tagit det på allvar. Det är sina följare som idioter det blåser till höger och vänster. Lägger ut att man är efterbliven om man inte ger de sitt Nordea konto mm.
Folk gillar kanske inte att bli blåsta och att människor ser sig som så mycket smartare? Visst allas liv är inte perfekt men man får då vara ödmjuk inför livet som det är och inte köra vidare och blåsa allt och alla för att sedan komma tillbaka, lura till sig mer pengar och fortsätta på samma spår. Hade det varit äkta o tillfrisknandet så finns det behandlings hem.
Det handlar om att det ljuger för barn och vägrar erkänna, utan allt är sååå bra . Lögner på lögner och då hamnar man där där folk inte tror på ett skit du säger och det är väl inget konstigt ? Eller varför ska de särbehandlas?
Folk gillar kanske inte att bli blåsta och att människor ser sig som så mycket smartare? Visst allas liv är inte perfekt men man får då vara ödmjuk inför livet som det är och inte köra vidare och blåsa allt och alla för att sedan komma tillbaka, lura till sig mer pengar och fortsätta på samma spår. Hade det varit äkta o tillfrisknandet så finns det behandlings hem.
Det handlar om att det ljuger för barn och vägrar erkänna, utan allt är sååå bra . Lögner på lögner och då hamnar man där där folk inte tror på ett skit du säger och det är väl inget konstigt ? Eller varför ska de särbehandlas?
Jag vet inte sanningen om det här med Nordea konto,men det kommer ju inte pengar hur som helst utan
vidare , han måste ju ha en fodran på ett belopp och kan kanske inte ta det till sitt konto utan betalar en summa för tjänsten och jag tror personligen om man har företags konto så redovisar man förtjänsten som ett uppdrag mot en summa på (faktura så är det en redovisat förtjänst inte svårare än så om man har underlag faktura som trans, men som sagt jag vet inte upplägget!
Sen vad alla tror höger å vänster så har jag fått till mig, inte här på flashback
att han är på ett behandlingshem just nu.Som sagt alla har sin historia och den sanna historien är nog inte den som skrivs här i alla fall till höger till vänster är ju min uppfattning
ärligt talat allt är ju inte sant eller va säger du? tar du till dig fakta på det viset då är det illa du är nog klokare än så.Jag har ingen mer energi eller tid att lägga mer på detta utan avslutar kvällen på ett bättre sätt.
Ha bästa kvällen om ta hand om dig