Citat:
Ursprungligen postat av
Nattvindensgrat
Jag tycker det var kul av Sandra, snarare läsarna som inte fattat skämt-skämtet😅
Eftersom jag inte läst bloggen innan hon träffade Björn, är det nån som har koll på hur många ”seriösa” killar hon haft? Den enda som kommit upp här är nån det blev världens drama om (otrohet osv?)
Vad skiljer Björn från de tidigare?
Tobias, ihop 3 år. Sandra lämnade, då 22.
Ludvig, 4,5 år. Också reklamare. Jag har tänkt på Ludvig som Sandras stora kärlek. De hade långdistans ett tag efter att Ludvig flyttat till LA medan S var kvar i NY. Tycker S och L kändes rätt lika varann på många sätt. Båda drogs till människor, storstäder, flärd, äventyr, det lite alternativa. Hade nog tippat på att de skulle vara ihop för evigt om det inte tagit slut.
Magnus från Göteborg (otrohetshistorien), 3,5 år. M framstod i mina ögon som en helt vanlig västkustkille. Varken mer eller mindre och rätt ospännande imo. Visade sig i slutändan vara ett ärkesvin.
Erik, kort relation, något halvår max skulle jag tippa. Erik var mer introvert än S tidigare pojkvänner. Tror de två var en rätt dålig match egentligen. Han ville inte ta steget att flytta ihop varpå det tog slut.
S har bott ihop med alla utom Erik.
Har lite svårt att göra mig en bra bild av S pojkvänner här och nu från minnet men det uppenbara är nog att Björn är lite mer intellektuell än övriga. Att de har läsningen och skrivandet gemensamt. Kanske är han inte lika fixerad vid yta som övriga heller(?). Ev. också lite tryggare, vuxnare?
Började söka i bloggen och påmindes om varför jag följt Sandra så länge. Saknar bloggen som den var när det begav sig.
Edit: Råkade skriva Gustav istället för Magnus