Citat:
Ursprungligen postat av
sinkliving
Detta visar bara på hur otroligt hjärntvättade människor är. Riktiga NPCs. De är villiga att sänka sin levnadsstandard till 40-talet för att media säger åt dem att vi ska bry oss om ett brödrakrig i öst.
Nej, inte för att media säger något särskilt utan för att beroende av ryzk gas de facto gör en sårbar i sådana situationer som världen befinner sig i just nu och ryzland tenderar att försätta världen i. Hade Europa inte varit beroende av skitgubbarna i kreml så hade vi inte suttit här med snaran runt halsen.
Citat:
"e väRT DE moT RyzZEN ÖÖÖÖÖÖÖÖH"
Ja, för den som kan tänka längre än några månader framåt. Tar hellre på mig ett par varma strumpor och sänker temperaturen lite en vinter eller två än att behöva lyssna på putins gnäll i tid och otid om nato, HBTQ, satanister och peter den store.
Citat:
Dra åt helvete, hoppas folk skickar räkningen till dina gelikar.
Skicka din räkning till kreml istället och se hur mycket de hjälper dig. Du blir förmodligen tvångsrekryterad till fronten istället.
Citat:
Du är en typisk person som jag skulle kunna slå i huvudet med en spade och inte oroa mig över att förlora något av värde.
Ja, eftersom att du är ett emotionellt litet barn.
Citat:
Om du vill göra uppoffringar för kriget, gör det, åk ned dit eller håll käften.
Det har ingenting med kriget att göra, utan det har med Europas oberoende av ryzkt inflytande. Det bästa man kan göra som Europé är att inte vika sig efter någon främmande diktaturs orimliga krav. Frysa bort beroendet av ryZk energi gör jag alla dagar i veckan.
Citat:
Dina gelikar borde dränkas.
Nä. Vi vinner det politiska kriget, friar oss helt från beroendet av orcherna och lever vidare utan dem. Samtidigt så kan du bosätta dig i det fria bögfria kristna ryzzland. Förstår inte varför ni hellre bosätter er i andra länder och hoppas på att ryssen ska komma och göra allt ryZkt när ni lika gärna kan bosätta er där direkt. De tar säkert emot sådana som du.
edit: undrar varför du ens gnäller, det är ju din morsa som betalar dina xbox-spel och tillhörande elräkning.