2022-12-11, 04:36
Medlem
Matsu-sans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Så jävla hård Topuria är

Hård men har inte cardio för mer än max tre ronder.
Citera
2022-12-11, 04:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deFastLight13
Ingen fara kompis! Funkade streamen bra för dig?
Funkar toppen. Va annars inne på att köra lite eftersläpande via fullfights.net som e jävligt bra men live är ju roligast. Bettat på avslut i alla matcher från denna som va faktist förutom alex och santiago. Hitills en inne
Citera
2022-12-11, 04:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matsu-san
Hård men har inte cardio för mer än max tre ronder.
Känns det inte lite som att Bryan underskattade topuria?
Citera
2022-12-11, 04:42
Medlem
Matsu-sans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dynavoice
Känns det inte lite som att Bryan underskattade topuria?

Nej, känns mer som att Bryce Mitchell körde sitt vanliga race men mötte en fighter på hög hög nivå och då räcker det inte med att bara brottas.
Citera
2022-12-11, 04:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matsu-san
Nej, känns mer som att Bryce Mitchell körde sitt vanliga race men mötte en fighter på hög hög nivå och då räcker det inte med att bara brottas.
Alright. Minns inte hans stil men det var rätt dålig defence. Lite som de som underskattar sina motståndare och låter sin haka va sköld i väntan på öppningen av en counter som de lägger för mkt värde i, men visst ja, han e mer av en wrestler. Va kul å se han bli vänd som en pannkaka haha. Riktigt wrestlefuckad i sin egen gren
Citera
2022-12-11, 04:47
Medlem
Minns inte Du Plessis men har inga höga förväntningar på Till. Tror han fortfarande kommit tillbaka för fort och kommer inte se ut som sitt bästa jag, mentalt eller fysiskt. Vi får se.
Citera
2022-12-11, 05:05
Medlem
Den överskattade Farten Till fick känna på verkligheten.
Han är likt Kevin Lee, otroligt överskattad
Citera
2022-12-11, 05:08
Medlem
Vem tror ni kommer att vinner i den kommande SUPERFIGHTEN mellan Jon 'BONES' Jones vs Francis Ngannou?
Jag tror helt ärligt att Jones kommer utklassa Francis. Eller vad säger ni flashback?
Citera
2022-12-11, 05:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Den överskattade Farten Till fick känna på verkligheten.
Han är likt Kevin Lee, otroligt överskattad
Yes och om hans hjärnspöken inte va stora nog innan så kär de bli ännu värre nu när det står fullkomligt klart att han behöver spendera år framöver för att lära sig defensiv wrestling god nog för top 10. Utan det kommer man aldrig till toppen i ufc längre.
Citera
2022-12-11, 05:16
Medlem
Citat:
Vem tror ni kommer att vinner i den kommande SUPERFIGHTEN mellan Jon 'BONES' Jones vs Francis Ngannou?
Jag tror helt ärligt att Jones kommer utklassa Francis. Eller vad säger ni flashback?

Enkelt svar, ja. MEN... Jones drog sig ur när konkurrensen började komma ifatt honom..
Svårt att se honom wrestla med Ngannou som ham gjort med andra, här räcker nog inte teknik, Ngannou är för stark. Jones kan nocka honom med headkicks men tror ärligt talat ngannou är en större fight än man kan tro.

Det blir dessutom första gången han möter någon som honom i 5x5 (tror det är svårt att hitta liknande sparring partners) så det tar ofta tid att växa in i sin nya kropp. Jones kommer va långt tyngre än sin genetiska hydda medans ngannou är lättare än han brukar va. Kan bli riktigt kämpigt. Precision beats power men...
Citera
2022-12-11, 05:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dynavoice
Enkelt svar, ja. MEN... Jones drog sig ur när konkurrensen började komma ifatt honom..
Svårt att se honom wrestla med Ngannou som ham gjort med andra, här räcker nog inte teknik, Ngannou är för stark. Jones kan nocka honom med headkicks men tror ärligt talat ngannou är en större fight än man kan tro.

Det blir dessutom första gången han möter någon som honom i 5x5 (tror det är svårt att hitta liknande sparring partners) så det tar ofta tid att växa in i sin nya kropp. Jones kommer va långt tyngre än sin genetiska hydda medans ngannou är lättare än han brukar va. Kan bli riktigt kämpigt. Precision beats power men...

Hmm, intressanta synpunkter. Ja med Jones "nya kropp" blir det nog lite annorlunda för honom. Grejen med Francis är ju att han behöver bara en lyckosmäll så är det över. Sen enligt mig så är ju Jon Jones, Jon Jones liksom. Killen har aldrig någonsin förlorat. Men jävlar vad jag ser fram emot den fighten. För mig är det en ännu större superfight än vad Conor vs Khabib var.

Får man fråga vem du skulle hålla på? Själv kommer jag hålla på Jones, hoppas att han vinner för att sedan avsluta karriären som den bäste UFC fightern genom tiderna.
Citera
2022-12-11, 05:35
Medlem
Citat:
Hmm, intressanta synpunkter. Ja med Jones "nya kropp" blir det nog lite annorlunda för honom. Grejen med Francis är ju att han behöver bara en lyckosmäll så är det över. Sen enligt mig så är ju Jon Jones, Jon Jones liksom. Killen har aldrig någonsin förlorat. Men jävlar vad jag ser fram emot den fighten. För mig är det en ännu större superfight än vad Conor vs Khabib var.

Får man fråga vem du skulle hålla på? Själv kommer jag hålla på Jones, hoppas att han vinner för att sedan avsluta karriären som den bäste UFC fightern genom tiderna.
Ja den fighten är enorm. Jag kommer inte betta på den, imo är den inte alls så enkel att bedömma, det är för mycket vi inte vet om jones i HW och vi vet hur farlig ngannou är.

Kan på sätt och vis hålla med om att han är bäst men berir helt på hur man räknar. Finns flera fighters som kan vara The GOAT beroende på vad man bedömmer som mest imponerande men klar är att han avslutat paraktiskt taget 2 generationer top LH fighters. Dock va Reyes en solklar förlust i mina ögon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in