2022-12-08, 02:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dynavoice
ÄNTLIGEN fick vi se Wonderboy och Trailblazer mot strikers.
Perfekt matchmaking!
Herrejäklar vad bra! Lite synd att Holland var så pass skadad i slutet men man fick mättat begäret med många minuter av visuellt grymma kombinationer. Fränt! Äntligen.

Att Holland skulle fortsätta karriären var det väl ingen som tvekade på, han är så ung men wonderboy har haft så (för honom) dåliga matchmakers att han sett ut att börja vara på väg utför. Kul att se att han fortfarande rör sig som en ung och färsk "peak level" fighter även om han kanske aldrig kommer nå absoluta toppen med sin jämförelsevis svaga brottning.

Hakan på Holland va bland de bästa jag sett, definitivt vassare än hans hand som fick ta mycket blockeringar förstås.

Top top top! Riktigt kul!

Ja, det var en av de mest underhållande matcherna på länge och vi fick verkligen se vad Wonderboy går för stående och som han levererade. Bara synd att han jämförelsevis börjar bli så pass gammal i gamet nu, får se hur länge han håller.
Citera
2022-12-08, 14:55
Medlem
bobo909s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menlonson
Ja, det var en av de mest underhållande matcherna på länge och vi fick verkligen se vad Wonderboy går för stående och som han levererade. Bara synd att han jämförelsevis börjar bli så pass gammal i gamet nu, får se hur länge han håller.

Efter första ronden tänkte man ”Nää, vad slut han är”, och det fick man ju äta upp sedan

Uppladdning inför UFC 282 är i fullgång.
Citera
2022-12-09, 08:28
Medlem
Man tröttnade fort på Paddy.
Fult spel av honom och Dana i deras podd.
Att gå på Helwani så..
Hoppas verkligen Paddy tokknockas av Gordon i helgen.
Men fighten jag väntar på Bryce Mitchell vs illua topuria,båda har allt för bli champ .

Main tror jag ej Janne har mycket hämta mot ankalev,visst dessa stora pojkar räcker de med en träff de godnatt,det blir Jannes chans tror jag..
Citera
2022-12-09, 10:58
Medlem
bobo909s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Man tröttnade fort på Paddy.
Fult spel av honom och Dana i deras podd.
Att gå på Helwani så..
Hoppas verkligen Paddy tokknockas av Gordon i helgen.
Men fighten jag väntar på Bryce Mitchell vs illua topuria,båda har allt för bli champ .

Main tror jag ej Janne har mycket hämta mot ankalev,visst dessa stora pojkar räcker de med en träff de godnatt,det blir Jannes chans tror jag..

Hoppas också på Gordon.

Mitchell är skön och duktig, främst grapplingen då men något champ material ser inte jag. Lär få det tufft i helgen.

Ankelaev bör plocka ner Jan så fort som möjligt. Lär vara ganska jämnt även stående, tror Jan måste knocka honom för att vinna.
Citera
2022-12-09, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bobo909
Hoppas också på Gordon.

Mitchell är skön och duktig, främst grapplingen då men något champ material ser inte jag. Lär få det tufft i helgen.

Ankelaev bör plocka ner Jan så fort som möjligt. Lär vara ganska jämnt även stående, tror Jan måste knocka honom för att vinna.
Tyckte äv n Bryce visade stående kvalitet mot Barboza
Citera
2022-12-09, 20:00
Medlem
Mx_1337s avatar
Hoppas Paddy åker på dyngstryk snart. Om det händer här vetefan, men det är dags. Det är knappast som om han är untouchable i sin fightingstil heller.

Ge sig efter Helwani, som han och hans manager har gjort, bara för att vinna lite goodwill hos Dana White, är riktigt löjligt. Nog för att White hatar Helwani (vilket också blir så pinsamt tydligt jämt) men Paddy har bara att förlora på det, och beter sig som en riktig pajas. Den kampen mot Helwani är det ingen som någonsin kommer att vinna, än mindre den där fånen.
Hetsar mot Topuria på presskonferensen, och imiterar Conor McGregor till den grad att det är löjligt.

Klarar Gordon att lösa den uppgiften dock? Det vet jag inte riktigt. Hoppas!

Ser fram emot Blachowicz/Ankalaev, Rozenstruik/Daukaus, Mitchell/Topuria, Curtis/Buckley.
Kul att Till är tillbaka och kan hålla sig skadefri (utan jinx, kanske?) fram till match med. Gillar att se Ponzinibbio och Shahbazyan med.
Citera
2022-12-11, 03:40
Medlem
Tips på sida för live streaming? Ig freestreams live 1 har blivit haffad
Citera
2022-12-11, 03:45
Medlem
Så snyggt av Rosas Jr.
Kommer bli intressant att följa.
Så ung klara testet e snyggt
Citera
2022-12-11, 04:25
Medlem
Citat:
Tips på sida för live streaming? Ig freestreams live 1 har blivit haffad

Totalsportek är en bra hemsida jag alltid kör på, vare sig det är fotbollsmatcher eller UFC!

https://official.totalsportek.cc/detail-match/mma/2600025607
^där kan du kolla och välja en stream du passar.

Själv är jag inne här och kollar, helt utan lagg:
https://bestsolaris.com/mmastreams/ufc-282-blachowicz-vs-ankalaev/
Citera
2022-12-11, 04:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deFastLight13
Totalsportek är en bra hemsida jag alltid kör på, vare sig det är fotbollsmatcher eller UFC!

https://official.totalsportek.cc/detail-match/mma/2600025607
^där kan du kolla och välja en stream du passar.

Själv är jag inne här och kollar, helt utan lagg:
https://bestsolaris.com/mmastreams/ufc-282-blachowicz-vs-ankalaev/

Du är en stjärna!!
Citera
2022-12-11, 04:32
Medlem
Citat:
Du är en stjärna!!

Ingen fara kompis! Funkade streamen bra för dig?
Citera
2022-12-11, 04:34
Medlem
Så jävla hård Topuria är
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här