2022-12-10, 22:02
Medlem
Erik.Blodyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnCarte
Det är bara ett krig som startades för att ge Ryssland ära och utöka imperiet. Putin vill gå till historien som en stor ryss, trots sin längd. Nu gick det helt åt helvete från början och nu kan idioten inte backa. Har inget med dina ideologier att göra utan ren imperialism. Han skiter förstås i bögar och sånt, det är bara för att lura idioter i väst att han står på deras sida. Nu förbjöd han bögpropaganda och genast höjde du han till skyarna som en stark Ledare du kan dyrka.

Trams. det är klart du och din kladdiga analsexideologi försöker utmåla ryssen som en psykopat som är helt irrationell och bara intresserad av att öka sitt territorium. men det går inte med mig. jag har läst mer rysk historia än vad du och dina pajaskompisar någonsin kommer göra. och jag känner den ryska litteraturen. Har Ryssland betett sig illa? Ja, otvivelaktigt, men gör det Ryssland till ett land vi inte kan interagera med? Nej, självklar inte. Ryssland ligger där det gör - och det kommer inte flytta på sig
Citera
2022-12-10, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snauzzer
Verkligheten talar emot dig, halva ukraina har ju kollapsat och resten av landet är på samma väg.
Vilken kollaps?
Man får fortsatt stöd, man reparerar elnätet och Ryssland har än så länge tappat 50% av det man från början tog.
Citera
2022-12-10, 22:05
Medlem
Vaginalketchups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erik.Blodyx
Trams. det är klart du och din kladdiga analsexideologi försöker utmåla ryssen som en psykopat som är helt irrationell och bara intresserad av att öka sitt territorium. men det går inte med mig. jag har läst mer rysk historia än vad du och dina pajaskompisar någonsin kommer göra. och jag känner den ryska litteraturen. Har Ryssland betett sig illa? Ja, otvivelaktigt, men gör det Ryssland till ett land vi inte kan interagera med? Nej, självklar inte. Ryssland ligger där det gör - och det kommer inte flytta på sig

Ryzzland är och förblir paria
Snart är de tillbaka där sovjet var

Början på 90 talet när en kunde skända ryska kvinnors underliv för ett par marlboro cigg
Citera
2022-12-10, 22:06
Medlem
Erik.Blodyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
På vilket sätt är ryska säkerhetsfrågor legitima?

Har något land hotat Ryssland militärt? Och isåfall hur då?

Va fan är du påverkad av kokain?

Självklart är ryska säkerhetsfrågor legitima för den ryska statsmakten. Är du efterbliven?

Ja, Ryssland hotas militärt av Natos utvidgning; är detta omöjligt att förstå?

Jävla pajasnivå på diskussionen i det här forumet. Idioter.
Citera
2022-12-10, 22:09
Medlem
Det enda vi lär oss av propagandan här är att ni ryssar är sjuka i huvudet.
Vi får behandla er och era landsmän därefter
Citera
2022-12-10, 22:09
Medlem
nidhoogens avatar
Även soldater i UAF börjar nu ryta ifrån när Zelensky (jude) regimen attackerar den Ortodoxa kyrkan.

https://t.me/zoka200/5315

A soldier of the Armed Forces of Ukraine talks about the situation with the Orthodox Church in the country.

"Vi slåss mot satanistiska väst." - Putin
Citera
2022-12-10, 22:10
Medlem
Erik.Blodyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaginalketchup
Ryzzland är och förblir paria
Snart är de tillbaka där sovjet var

Början på 90 talet när en kunde skända ryska kvinnors underliv för ett par marlboro cigg

Ja, och nu säljer ukrainska kvinnor sin själ till amerikanska soldater. Tiderna förändras.
Citera
2022-12-10, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ola Schubert
Syftar du på M30A1 raketer. De sprider 182 000 tungstensfragment, ( mycket bättre än klusterbomber, då inga odetonerade stridsdelar blir kvar).

Själv tror jag att Ukraina kommer att låta rySSarna nötas ner vid Bakhmut och andra oviktiga frontavsnitt. Sedan kommer man att attackera i nord ost. När RySSland förflyttat sina sista reserver dit, ja, , kommer Ukraina att gå mot Metlitopol. Men först måste också marken frysa till ordentligt i söder. Vilket kan ske i januari/februari.

Slava Ukraini!
Tror dessa tungstensfragmenten är från de 600 mindre ''bomberna''.
Citera
Medlem
Citat:
Va fan är du påverkad av kokain?

Självklart är ryska säkerhetsfrågor legitima för den ryska statsmakten. Är du efterbliven?

Ja, Ryssland hotas militärt av Natos utvidgning; är detta omöjligt att förstå?

Jävla pajasnivå på diskussionen i det här forumet. Idioter.

Är ej påverkad av kokain men jag noterar att du har svårt att besvara enkla frågor om Ryzzlands bevekelsegrunder.

Ok, så enligt dig så hotas Ryssland militärt av att fler länder väljer att ansluta sig till NATO. HUR hotar NATO Ryssland militärt? Mig veterligen har NATO aldrig haft några ambitioner att anfalla Ryssland.
Citera
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Bara för att du har en ideologi, behöver inte jag ha det. Om du har läst om Ryssland och dess historia, vet du att imperialismen är det genomgående. Från Ivan den förskräcklige fram till i dag.

Om du har läst rysk litteratur förstår du att vi inte kan integrerar med dem, för de vill inte integrera med oss. De gånger som Ryssland har utvecklats, har det varit när de vänt sig mot väst. Samtidigt är väst det många ryssar avskyr. Man vill skapa sin egen storhet med rysk kultur. Då ser man bakåt, men det finns inte mycket rysk kultur.

Man vill se sig som bättre än väst men har inte förmågan att vara det. Så man växlar mellan att stänga inne sig och vända sig mot väst. Men inget av det leder till en nöjaktig utveckling hos dem. Väst leder till utveckling men beroende, instängning leder till oberoende men ingen utveckling.
Citera
2022-12-10, 22:13
Medlem
Onyourknees avatar
Citat:
Ja Ryssland ligger på stupstocken, större lögnhalsar, folkförtryckare än med avskrädet i Kreml så kan inte Ryssland ligga mer än där det ligger med nacken blottad.
Citera
2022-12-10, 22:13
Medlem
Det brinner i ryska baracker på krim - så ryska soldaterna bor juste där?

Varför är bor de inte ute o krigar mot UAF?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in