Citat:
Ursprungligen postat av
Tufsankatt
Intressant!
Var framkommer det "verkar han ha somnat hemma hos mamma"?
Den intervjun som jag sett med mamman handlade inte om var han sov på natten.
Kan du var snäll och få fram var du läst ovanstående info så kanske jag kan släppa AW (iof är väl inte mamman det trovärdigaste vittnet om var han befann sig... men ändå av intresse att få läsa).
Ja, jag undrar också?
Jag har skummat i Grevens sammanfatningar, och kan inte se att det står någonstans (kan dock ha missat något) att han ska ha sovit hos sin mamma.
Jag har förstås inte heller lyssnat på intervjun som det hänvisas till, kanske kom jag in i tråden senare, men jag har läst en artikel där hans mamma intervjuas.
Nu har jag inte någon som helst misstanke mot honom. Tvärtom misstänker jag att han kan må mycket dåligt i nuläget och att en av anledningarna till att man gick ut med att andra inte var misstänkta för mordet förutom tjejerna, kan ha berott på just sådana spekulationer runt honom och andra anhöriga som är själva "offer" i denna hemska situation.
Men det är viktigt för tråden att det inte blir trådsanningar utifrån något, utan att källa finns.
Greven verkar ha läst vartenda inlägg och inte missat något, iaf kan det inte vara mycket.
Jag skulle tacksamt ta emot länk till den intervju där man kan höra mamman säga att A sov hos henne. Även den artikel där hon intervjas kan vara bra att läsa på nytt, om den inte är låst förstås.