Citat:
Jösses, vad får du allt ifrån? Jag säger att ett närstående vittne (mamma i detta fall) förmodligen känslomässigt tror mer på sin son än ett vittne som inte har något band till honom.
Vadå besatt av att frigöra de misstänkta och lägga det på pojkvännen?
Har det inte framgått av mina inlägg att jag tror att en eller ev två av MGM är inblandade?
Har skrivit upprepade ggr att jag tror att de häktade är inblandade tillsammans med ev ytterligare en person. Du får nog läsa mina inlägg en gång till...
Vid tillfället polisen uttalade sig så hade de ingen annan misstänkt... det kan ändra sig, vore inte första gången det händer.
Vadå besatt av att frigöra de misstänkta och lägga det på pojkvännen?
Har det inte framgått av mina inlägg att jag tror att en eller ev två av MGM är inblandade?
Har skrivit upprepade ggr att jag tror att de häktade är inblandade tillsammans med ev ytterligare en person. Du får nog läsa mina inlägg en gång till...
Vid tillfället polisen uttalade sig så hade de ingen annan misstänkt... det kan ändra sig, vore inte första gången det händer.
Fast ett vittne är ju någon som vittnat den aktuella händelsen.
Har han varit där så säger ju inte hon det för att det är hennes son utan för att han var där.
Har han inte varit där så säger hon ju givetvis att han inte varit där.
Hur fan tror du polisen utreder saker och ting?
Grannen och pojkvännen var nog dom första som hördes i detta fallet och därför va dom ju avfärdade när polisen gjorde sitt uttalande.
Vad är det som gör att du fullkomligt nekar polisens uttalande och ändå vill hitta små fickor att flika in andra gärningsmän när allt säger det motsatta? I nästan varje nyhetsartikel så nämns det att misstankarna har stärkts emot dom som sitter häktade.
Denna artikel är från 18Nov och därför 1 månad efter brottet och den artikeln är skapad tack vare detta tramset!
https://www.expressen.se/nyheter/krim/aklagarens-svar-efter-ryktena-om-fler-mordare/