Resultat: Vem hoppas du vinner årets Robinson?
Alex
19,91%
90 röster
Sandra
0,88%
4 röster
LO
14,60%
66 röster
Kristoffer
9,51%
43 röster
Helen
56,64%
256 röster
Isabella
3,54%
16 röster
Martin
2,88%
13 röster
2022-12-09, 23:06
Medlem
Buttson69s avatar
Nu räcker 500k brutto inte långt, men slantarna underlättar säkert.
En utav de kvarvarande har köpt en bostadsrätt den senaste tiden…
2022-12-09, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av croowley
Det är ju du som är en mentalt svag liten jävla ursäkta, fitta.

Det är inte lätt för missbrukare och att han tagit sig ur bevisar hans starka karaktär.
Han är förmodligen en alldeles ypperlig fader.

Du är en idiot som tror att Alex är unik och förtjänt. Nu har han tur vara offer inom godkänt öde. Men jag som var dagar från döden i aids och kämpat mot dålig hälsa låååååångt mer än honom kommer aldrig få vara med i Bytt är Bytt eller Robinson. Min story kommer aldrig vara passande i ett gråtavsnitt runt lägerelden. Hyckleriet är monumentalt.
2022-12-09, 23:39
Medlem
greta75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Om produktionen hjälper till genom att ge en deltagare hintar så är det givetvis uppgjort. Det är inget en seriös produktion ska syssla med.

Otroligt mycket är riggat hela tiden. Produktionen vill ha bra TV. Det finns ju inga regler, de hittas på löpande av produktionen, förstår du inte det. Plötsligt är det två som skall lämna, någon får komma från "andra sidan", en immunitet delas plötsligt ut av en deltagare som åkt ut etc etc. Det får aldrig vara ett öråd som inte är spännande, så man får skjuta till en massa variabler och vinkla intervjuer, stagea spekulationer och händelser. Urnorna de slår sönder är självklart riggade som produktionen vill. De får lagom mycket mat så de inte går under men tillräckligt lite för att de skall tappa det.

Produktionen styr så att det skall bli kul för oss som ser programmet, det är det enda målet de har.

Men det är en skör lina, blir det för mycket så är det inte kul. Deltagarna måste känna att de kan påverka utgången, annars tröttnar de.

Men jävlar i min låda lyckades produktionen skapa ett av historiens mest ikoniska öråd igår, med skicklighet och lite tur.
Senast redigerad av greta75 2022-12-10 kl. 00:01.
2022-12-09, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wooloomooloon
Hoppas du har rätt. Alla tre är värdiga vinnare i år.
Lugna, koncentrerade, jobbar på att vinna utan att göra så mycket väsen av sig.
När i helvete blev Martin en värdig vinnare???
En jävla babblare som inte presterat alls. Bara babblat och gömt sig bakom pundaren.
Nästan värre än sop-Sandra.
2022-12-09, 23:51
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Du är en idiot som tror att Alex är unik och förtjänt. Nu har han tur vara offer inom godkänt öde. Men jag som var dagar från döden i aids och kämpat mot dålig hälsa låååååångt mer än honom kommer aldrig få vara med i Bytt är Bytt eller Robinson. Min story kommer aldrig vara passande i ett gråtavsnitt runt lägerelden. Hyckleriet är monumentalt.

Trist, alla räknas. Men livet är inte rättvist
2022-12-09, 23:52
Medlem
PaaloAaltos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Vad har LO gjort som gör honom till fegis?

Han ingick i den misslyckad Alex-pakten när han kunde (med tjejerna och Kris) fått ut Alex. Därtill var han en silent bystander till mobbingen mot Helen - vilket nästan är värre än att aktivt vara otrevlig. Syltrygg det är LO det.
2022-12-09, 23:54
Medlem
PaaloAaltos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sexet
En jävla babblare som inte presterat alls. Bara babblat och gömt sig bakom pundaren.

Enig. Martin är årets mest överskattade deltagare. Tror sig för mer än de andra trots att han bara åkt snålskjuts på att inte vara duktig på något alls och därmed ej ses som ett hot.
2022-12-09, 23:56
Avstängd
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PaaloAalto
Han ingick i den misslyckad Alex-pakten när han kunde (med tjejerna och Kris) fått ut Alex. Därtill var han en silent bystander till mobbingen mot Helen - vilket nästan är värre än att aktivt vara otrevlig. Syltrygg det är LO det.
Håller med. Syltrygg är rätt benämning. Pinsamt att se honom sitta där och se oskyldig ut.
2022-12-09, 23:57
Medlem
Rinaldo-Montalbanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Om produktionen hjälper till genom att ge en deltagare hintar så är det givetvis uppgjort. Det är inget en seriös produktion ska syssla med.

Jag sa att jag inte har några problem med att anta tillrättalägganden och hintar. Av det följer inte med nödvändighet att det är uppgjort/förutbestämt. Det kan röra sig om bagatellartade saker tillyxade i stunden och för all del kan det naturligtvis även vara delar av en konspirationsteori där frimurare och eldstål ingår.

Sen är det fråga om en dokusåpa och inte en seriös produktion. Det är blaj, underhållning, pajaskonster, vuxenmobbning och folk som flippar och vi som gillar att kolla.

Godnatt med dig!
2022-12-09, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos

Haha va? Om du överlevt sadomi eller inte ändrar väl inte dina chanser att delta i programmen?

Ni som börjar grina för att Alex uttrycker sina känslor genom att höja rösten besitter inget mer än en rått-mentalitet. Det grundar sig i avundsjuka och det går tydligt att avläsa i ditt inlägg.

Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Det har pundarna som jag skrev om också gjort! Eller om dom hamnade i helvetet och mötte djävulen?

Din förståelse är så låg att du inget annat än håna kan. De här människorna har varit i helvetet och definitivt sätt djävulen ur ett metaforiskt perspektiv och kanske därför vänder sig till gud av den anledningen.
Senast redigerad av croowley 2022-12-10 kl. 00:01.
2022-12-10, 00:01
Avstängd
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sexet
Martin ser lite galen ut i blicken av girighet. Nästan så kepsen ramlar av när hans hjärna går på högvarv. En riktig pajas som jag hoppas ramlar av plankan precis lagom för att missa vinsten.
2022-12-10, 00:07
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Martin ser lite galen ut i blicken av girighet. Nästan så kepsen ramlar av när hans hjärna går på högvarv. En riktig pajas som jag hoppas ramlar av plankan precis lagom för att missa vinsten.
Du komplimerar honom verkligen genom ”högvarv”….
Hmmm har aldrig sett

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in